Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen naisen meikki, onko tämä sopiva?

Vierailija
21.05.2022 |

Käytän itse vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria. Hempeän pinkkiä/persikasävyistä poskipunaa, pikkasen ripsaria ja kirkkaanpunaista huulipunaa.

Saan aina paljon kehuja, on kuulemma niin tyttömäinen ja raikas look.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Miehet inhoavat huulipunaa (jos se kiinnostaa yhtään)

2. Punainen kirkas huulipuna näyttää törkeältä vanhemman ihmisen kasvoissa, ellei ole ilmiömäisen kaunispiirteinen ihminen.

3. Suurin osa ei ole ja näyttää törkeältä punaisen huulipunan kanssa.

4. Tutut monesti sanovat kehuja kahdessa tilanteessa: a) kun on syytä kehua tai he vain pitävät sinusta ja haluavat tsempata b) ja silloin, kun naamassasi on jotain uskotattoman törkeää ja ihminen hämmentyneenä tuijottaa kuontaloasi ajatellen että "onpa kauhea", mutta saa sosiaalisten normien takia sanottua vain, että onpa hieno meikki tänään.

Kannattaa siis uskoa peiliin. Jos et ole suuri kaunotar, jätä puna kaappiin.

Tämä!

Vierailija
22/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpaa ihmettelen enemmän: keski-ikäistä naista kyselemässä mitä hän saa tehdä omille kasvoilleen, vai niitä jotka sanelevat sille sääntöjä.

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpaa ihmettelen enemmän: keski-ikäistä naista kyselemässä mitä hän saa tehdä omille kasvoilleen, vai niitä jotka sanelevat sille sääntöjä.

Olen punankäyttöä vastaan ja jokainen saa käyttää sitä, vaikka ei sopisikaan.

Mielestäni se vain näyttää useimmilla niin järkyttävältä, että täällä sentään näille ihmisille voi sanoa että harkitse vielä! Tietenkään normaalielämässä eii ystäviä noin arvostella..

Vierailija
24/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sopiva jos itse tykkäät

Vierailija
25/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehostus, ei niinkään meikki: Kosteuttava, lämminsävyinen meikkivoide, tupsaus irtopuuteria kiiltäviin kasvojenosiin, hillitysti rosaa poskipäihin. Kulmakarvat kannattaa pitää huoliteltuina, ei siis anneta rehottaa, mutta ei nypitä ohuiksikaan, kynän sävy lähellä omaa. Ohuet rajaukset ripsien tyveen, luonnollisesti levittyvä ripsiväri tasaisesti hyvällä harjalla. Huolellinen huulten rajaus rosalla, huuliin voidemainen vaalea sävy.

N59

Vierailija
26/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehostus, ei niinkään meikki: Kosteuttava, lämminsävyinen meikkivoide, tupsaus irtopuuteria kiiltäviin kasvojenosiin, hillitysti rosaa poskipäihin. Kulmakarvat kannattaa pitää huoliteltuina, ei siis anneta rehottaa, mutta ei nypitä ohuiksikaan, kynän sävy lähellä omaa. Ohuet rajaukset ripsien tyveen, luonnollisesti levittyvä ripsiväri tasaisesti hyvällä harjalla. Huolellinen huulten rajaus rosalla, huuliin voidemainen vaalea sävy.

N59

Miksi et voi olla vain tavallisesti?

Vierailija
27/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee samaan kategoriaan kuin se ettei keski ikäisillä naisilla saa olla pitkiä hiuksia.

Vierailija
28/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri ykkösellä rouva, jolla varsin punainen huulipuna ja oikein hyvältä näyttää.

Vierailija
29/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keski-ikäinen kyselee muiden mielipiteitä meikistään.

Vierailija
30/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut vastaan sellaisia väsyneen näköisiä ruttusilmiä, joilla on liian vaaleaa puuteria ja liian punaista huulipunaa. Joku itsaria suunnitteleva geisha lähinnä mielikuvana. Ja kun pukeutuminen on tyyliin pieruverkkarit.

Vierailija
31/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. :) kunhan huulet on rajattu niin ettei puna karkaa juonteisiin ja malttia sen puuterin kanssa.

Oma meikki on aikalailla samanlainen. Saan usein ihmettelyä kirkkaasta huulipunastani. Lähinnä että miten jaksan meikata "niin paljon". (ja ei, ei ole lisäksi irtoripsiä, contourmeikkiä, eikä kulmalaminointeja)

N31

Mä olen 48 eli käsittääkseni vankasti keski-iässä, eikä mulla todellakaan ole mitään juonteita, joihin huulipunat karkaisi. Ei myöskään kenelläkään ikäisistäni ystävistä/tuttavista, jotka monet käyttää kirkasta huulipunaa. Eli eiköhän silloin puhuta jo jostain lähemmäs 70-kymppisistä, jos juonteet on sitä luokkaa, että huulipuna niihin karkaa.

Noin yleisesti ottaen toisin kuin suomalaiset usein luulee ja väittää, kirkas punainen huulipuna sopii kaikille, kunhan sävy ja koostumus on oikea. On aivan eri asia vetää paloautonpunaista mattahuulipunaa huuliinsa kuin vaikkapa aavistukseen pinkkiin taittaa (mutta edelleen kirkkaan punaista) kuultopunaa.

AP: meikki kuulostaa oikein sopivalta 😊👍

Vierailija
32/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo, olet hukassa jos uskot ihmisten kehuja. Ihmisten kehut ovat usein vain merkki siitä, että olet mukava. En usko että naiset kehuvat useinkaan aiheesta, ei sille kauniille naiselle tule ikinä sanottua, että oletpa kaunis taas tänään.

Tavallinen

No mitä ihmettä nyt taas. Minut kyllä äiti opetti jo kehumaan ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, silloin kun on aihetta. Lukemattomia kertoja olen sanonut esim. kaupan kassalle, että onpa sulla nätit kynnet, jos olen kerran jo kiinnittänyt huomiota, että on hienot kynnet. Olen kehunut myös ventovieraiden hiusväriä, partavettä, hajuvettä jne. Omista ystävistäni yksi on sellainen aina kaunis ja ihan säännöllisesti kyllä tämän jossain muodossa hänelle ilmaisen. 

Minä kehun aina aiheesta, en muista tarkoitusperistä. Jos ei ole kehuttavaa, en sano mitään. 

Vierailija
33/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. :) kunhan huulet on rajattu niin ettei puna karkaa juonteisiin ja malttia sen puuterin kanssa.

Oma meikki on aikalailla samanlainen. Saan usein ihmettelyä kirkkaasta huulipunastani. Lähinnä että miten jaksan meikata "niin paljon". (ja ei, ei ole lisäksi irtoripsiä, contourmeikkiä, eikä kulmalaminointeja)

N31

Mä olen 48 eli käsittääkseni vankasti keski-iässä, eikä mulla todellakaan ole mitään juonteita, joihin huulipunat karkaisi. Ei myöskään kenelläkään ikäisistäni ystävistä/tuttavista, jotka monet käyttää kirkasta huulipunaa. Eli eiköhän silloin puhuta jo jostain lähemmäs 70-kymppisistä, jos juonteet on sitä luokkaa, että huulipuna niihin karkaa.

Noin yleisesti ottaen toisin kuin suomalaiset usein luulee ja väittää, kirkas punainen huulipuna sopii kaikille, kunhan sävy ja koostumus on oikea. On aivan eri asia vetää paloautonpunaista mattahuulipunaa huuliinsa kuin vaikkapa aavistukseen pinkkiin taittaa (mutta edelleen kirkkaan punaista) kuultopunaa.

Kysypä ammattilaiselta, viestistä käy ilmi, että tarvitse apua. Puna ei todellakaan sovi suurelle osalle, voi taivas.

Vierailija
34/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan meikkivoide ei ole liian vaaleaa eikä puuteria ole liikaa, niin on varmaan oikein hyvä look. Jauhoisen valkoinen naama vanhentaa.

Vierailija
35/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Kysypä ammattilaiselta, viestistä käy ilmi, että tarvitse apua. Puna ei todellakaan sovi suurelle osalle, voi taivas.

Minä olen ammattilainen ja siksipä asian tiedänkin, kun olen tässä 27 vuoden työuran aikana sen moneen otteeseen todennut 😘

Vierailija
36/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ap! Jos tuohon lisätään vielä tummaksi värjättyt hiukset, näytät Emmerdalen Faithilta.

Käytä vaaleaa, keltasävyistä meikkivoidetta. Ei puuteriä, poskipunaa. Vadelman tai roosan sävyistä huulipunaa. Niin olet raikkaan nuorekas.

Vierailija
37/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 40-vuotias nainen joka rakastaa meikata joka päivä, eikä kiinnosta vähääkään mitä muut siitä ajattelee. Nyt on ollut ihanaa kun on taas voinut käyttää huulipunaa kun ei enää tarvitse käyttää maskeja.

Vierailija
38/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo, olet hukassa jos uskot ihmisten kehuja. Ihmisten kehut ovat usein vain merkki siitä, että olet mukava. En usko että naiset kehuvat useinkaan aiheesta, ei sille kauniille naiselle tule ikinä sanottua, että oletpa kaunis taas tänään.

Tavallinen

No mitä ihmettä nyt taas. Minut kyllä äiti opetti jo kehumaan ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, silloin kun on aihetta. Lukemattomia kertoja olen sanonut esim. kaupan kassalle, että onpa sulla nätit kynnet, jos olen kerran jo kiinnittänyt huomiota, että on hienot kynnet. Olen kehunut myös ventovieraiden hiusväriä, partavettä, hajuvettä jne. Omista ystävistäni yksi on sellainen aina kaunis ja ihan säännöllisesti kyllä tämän jossain muodossa hänelle ilmaisen. 

Minä kehun aina aiheesta, en muista tarkoitusperistä. Jos ei ole kehuttavaa, en sano mitään. 

Hienoa, mutta en usko että moni toimii näin... kehuminen suomessa on aika harvinaista, koska kateus.

Vierailija
39/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ap! Jos tuohon lisätään vielä tummaksi värjättyt hiukset, näytät Emmerdalen Faithilta.

Käytä vaaleaa, keltasävyistä meikkivoidetta. Ei puuteriä, poskipunaa. Vadelman tai roosan sävyistä huulipunaa. Niin olet raikkaan nuorekas.

Keltaista vaaleaa meikkivoidetta, ei poskipunaa = maksatautiin kuolleen kalmo

Vierailija
40/52 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Minä olen ammattilainen ja siksipä asian tiedänkin, kun olen tässä 27 vuoden työuran aikana sen moneen otteeseen todennut 😘

27 vuotta, etkä oppinut kauneudesta mitään?

Et ole ammattilaista nähnytkään. Pusi pusi vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi