Torstia ihanat syysmammat04!
Teitä on ollut ikävä. Ajatuksissa olen teitä kantanut, vaikka elo on pitänyt melko kaukana tietomakoneesta.
Nopsasti omaa napaa: Meillä eletään normaalin lapsiperheen yöelämää! =) Useasti viikossa nukutaan läpi yön ja muutamana yönä Nöösä saattaa herätä kerran tai kaksi. Eli normaalia on. Enpä olisi uskonut, että riisitön ja maissiton eli täysin viljaton elo voi tuoda mukanaan tällaisen luksuksen. Kunpa maissin ja riisin olisi jo aiemmin tajuttu jättää pois, ettei olisi tarvinnut kahta vuotta valvoa ja oman jaksamisen hiipua lähelle nolla tasoa. No, harvoinpa riisi ja maissi tekee oiretta. Miinus puoli on tässä kaikessa se, että pieni on sämpylöihin tottunut. Onneksi nyt alkaa jo sujua, vaikka iltapalan keksiminen onkin välillä mielenkiintoinen operaatio. Iloinen olen myös siitä, että Nöösän masu toimii uskomattoman hyvin, vaikka kuitua ei olekaan nimeksikään asti. Voisi sanoa, että paremmin kuin koskaan siis sujuu meillä tällä hetkellä, jos ei hurjaa uhmaa oteta lukuun. =D
Lilalle paljon voimia ja jaksua ja vertaistukea. Toivon pikkuinen siemen pysyköön kuitenkin mielessäsi, vaikka nyt näyttääkin niin kurjalta. Äidillesi paranemista ja voimia syöpätaistoon.
Enkelille supistelemattomuutta ja armoa itseäsi kohtaan äitinä. Haleja.
iltarukouksemme: laulan miehen kanssa (myös Nöösä laulaa) rukouksen ¿Sylihisi Jeesus rakas, nukkua mun taasen suo, enkelisi kaitsijaksi käske vuoteheni luo, aa-aa-aa-aa-aa-aa-men.¿
Frodolle jaksua uhmaisen esikoisen ja vauvan kanssa.
Ayapin kanssa iloitsen. Jaksua.
Kukkuun kanssakin iloitsen. haleja.
Hups, tuota kelloa. Täytyy rientää ja lähteä kohta töihin rakentamaan takkahuoneeseen Silon pyhäkköä, jonne matkaamme tänään päiväkerholaisten kanssa. Jaksua kaikille ja smuik!
-Mimmuli ja Nöösä
Kiitos peukuista! Kierukan asettaminen sujui hyvin eikä sattunut. Mutta sitte tuli alavatsakipuja ja niiden mukana tunsin itseni tosi typeräksi. Vähintään puoli vuotta oisin varmaan nytkin vielä saanu olla ilman kipuja ja kuukautisia, niin pitääkö moisia vaivoja mennä ite hommaamaan :( Mutta nyt on jo parempi olo. Tehty mikä tehty. Mutta kyllä kumman peikon sain asiasta itelleni kehitettyä. Ja toisaalta on haikea olo.
Mimmuli. Ihanaa, että teillä nukutaan :)
Meillä oli tosiaan vaan muutama huonompi yö esikoisen sairastamisten takia ja heti olin ihan kanttuvei. Eilen soitin neitin kummitädin neitin ja Pekan kans muskariin ja äitini siivousavuksi. Äiti teki myös synttärikakun miehelle ja otti mun lakanat mankeloitavaksi. Ite sitte siivottiin loput. No, lastenhuoneita ei ehditty kunnolla. Mutta nyt on miehen synttärit vietetty.
Iikan ihoa murehdin. Iikaa asia ei kylläkään tunnu yhtään vaivaavan. Poika on aivan ihana. Nukkuu hyvin ja on muutenkin tosi tyytyväinen. Siksipä seurailen vielä tilannetta toistaiseksi. Oon kyllä miettinyt, että pitäisikö kokeilla maidotonta dieettiä, mutta jotenkin tuntuu, että kyse voi olla muusta. Moni läheisistä ei yhtään ymmärrä, mitä mä puhun, kun Iikan iho " vain hilseilee" , ei siis ole punaisella ruvella.
Pekka ja isommat on varsin ihania myös. Onneksi saan olla kotona heidän kanssaan. Tosin nyt pitäis just jaksaa suunnitella itelle virkistystä viikonlopuksi ja ens viikolle ;)
Uskonasioista en nyt osaa kummempaa sanoa. Mutta siitä on tullu ihan hyvä mieli, kun isommat on kerhossa oppinu Isä meidän -rukouksen
Hyvä yötä.
T@hti