Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä ei ole kavereita eikä läheisiä suhteita sukulaisiinsa

Vierailija
21.05.2022 |

Vähän on pistänyt askarruttamaan tämä. Onkohan sittenkin tässä jotain mitä hän ei ole minulle kertonut

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
2/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä mutta esittää ettei ole, koska pelkää menettävänsä sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä.  Onko hyvin introvertti ? Onko Asperger-piirteitä hänellä ?

Vierailija
4/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ihmeellistä. Minä olen samanlainen. Suku on muualla ja kaverit hajonneet ympäri Suomea, samalla kun olen itse muuttanut töiden perässä sinne sun tänne.

Vierailija
5/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.  Onko hyvin introvertti ? Onko Asperger-piirteitä hänellä ?

Nämä nyt on näitä muotijuttuja, vähän kuin se että 50% ihmisistä on tällä palstalla narsisteja toisten mielestä.

Vierailija
6/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sukulaiset on jotain kiihkouskovaislahkolaisia.

Vierailija
7/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksinäisyys syntiä?

Vierailija
8/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Aidot miehet löytyy baarista. Kait se ees juo? Onko tatuoitu ja narsistinen luonteenpiirre? Tollaset miehet in niin ihqui

Vierailija
9/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan miehellä ole. Ihan ihana tyyppi on. Lähes 20 vuotta jo yhdessä oltu.

Vierailija
10/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ihmisillä on työn kautta riittävästi ihmiskontakteja.

Itselläni on myös aina ollut kova ulkopuolisuuden tunne sekä olen muuttanut opintojen ja työn perässä usein niin ihmisiä on jäänyt elämänvarrelle.

Ihan tavallisia ja hyviä puolisoja me olemme. Joskus ehkä vähän tylsiä, mutta kannattaa tutustua niihin muihin hyviin ominaisuuksiin myös. Ehkä hän on hyvin pohdiskelevia, haluaa harrastaa kanssasi ulkoilmajuttuja, kuten vaeltamista ja melontaa.

Vierailija
11/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen. Saat miehen ihan itelles ;) Sehän olis jo hyvin voinut kuuluttaa sulle kuinka monta exää sillä on kaverina tai miten monta muuten tärkeää naiskaveria. Onhan näitä.

Vierailija
12/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
13/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksinäisyys syntiä?

Näköjään AV-mammoille on jos puhutaan miehistä.

Vierailija
14/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita joihin useinkaan pitäisin yhteyttä ja sukulaisiin yritin pitää joskus yhteyttä kunnes ajattelin että voisi hekin ottaa joskus yhteyttä minun suuntaan ja sitten olikin hiljaisempaa. Mutta mitä täältäkin saa lukea usein on että mies vaan hengaa kavereiden kanssa, pelaa pelejä, oleskele autotallissa, harrastuksissa, baarissa jne. Vaimo on tyytyväinen, keskityn arkielämään ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
15/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kavereita joihin useinkaan pitäisin yhteyttä ja sukulaisiin yritin pitää joskus yhteyttä kunnes ajattelin että voisi hekin ottaa joskus yhteyttä minun suuntaan ja sitten olikin hiljaisempaa. Mutta mitä täältäkin saa lukea usein on että mies vaan hengaa kavereiden kanssa, pelaa pelejä, oleskele autotallissa, harrastuksissa, baarissa jne. Vaimo on tyytyväinen, keskityn arkielämään ilman häiriötekijöitä.

Naisen mielestä miehen pitää olla suosittu ja hänellä tulee olla laajat sosiaaliset piirit, mutta toisaalta mies ei saisi viettää aikaa kenenkään muun kuin naisensa kanssa. 

Vierailija
16/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse.

Mielenkiintoista että kovin usein näihin miestenhaukkumisketjuihin tulee heti ensimmäinen "neuvo" minuutissa, aivan kuin ap itse laittaisi sen vauhdittaakseen miesten haukkumista.

Vierailija
17/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ihmeellistä. Minä olen samanlainen. Suku on muualla ja kaverit hajonneet ympäri Suomea, samalla kun olen itse muuttanut töiden perässä sinne sun tänne.

Jos olisit jäänyt kotipaikkakunnalle amikseksi, niin sulla olisi laaja sosiaalinen verkosto, mikä olisi naisten mielestä ihanaa ja luotetavan miehen merkki.

Jos olet muuttanut koulujen ja töiden perässä usemman kerran, sinulla on hyvä koulutus ja työpaikka, mutta ei ystäviä ja etäiset suhteet sukulaisiin. Ehdoton turn off naisille, tiedä mikä psykopaattinen friikki oikein olet.

Vierailija
18/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä/ongelmaa ellei sitten tapailukumppani tee siitä sellaista kuvittelemalla joutavia.

Vierailija
19/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme henkisesti sairaita ja janoamme diagnosoida hänet matalalla koulutuksella.

Vierailija
20/25 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen. Saat miehen ihan itelles ;) Sehän olis jo hyvin voinut kuuluttaa sulle kuinka monta exää sillä on kaverina tai miten monta muuten tärkeää naiskaveria. Onhan näitä.

Mitä ihmettä? Sustako on hyvä jos ei ole kaveri exien kanssa? Tai ei saisi olla naisia kavereina. Miksei muka saisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi