Tapailemallani miehellä ei ole kavereita eikä läheisiä suhteita sukulaisiinsa
Vähän on pistänyt askarruttamaan tämä. Onkohan sittenkin tässä jotain mitä hän ei ole minulle kertonut
Kommentit (25)
Ei kavereita niin vaan löydy kaikille ja sukulaisetkin voivat olla sellaisia, että vastavuoroinen yhteydenpito ei toimi...
Varsinkin, jos kyse on ihmisestä, jonka harrastukset eivät ole ryhmämuotoista toimintaa. Tai henkilöstä, joka ei notku viikosta toiseen baareissa.
En kelpuuttais kaveritonta luuseria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Onko hyvin introvertti ? Onko Asperger-piirteitä hänellä ?
Nämä nyt on näitä muotijuttuja, vähän kuin se että 50% ihmisistä on tällä palstalla narsisteja toisten mielestä.
Miehen sukulaiset saattavat olla narsisteja + hovia.
Itse olisin tuossa tilanteessa erinomaisen kiinnostunut siitä että (a) miten hän käyttäytyy itse muita ihmisiä kohtaan. Miten puhuu heistä? Miten puhuu ja kohtaa heitä vai kohtaako lainkaan vai pyrkiikö kenties välttelemäänkin heitä?
Toiseksi (b) olisin kiinnostunut siitä, että miten hän suhtautuisi siihen , että minulla on läheisiä kaveruus suhteita niin naisten kuin meisten kanssa ja joiden kanssa haluan myös viettää aikaa ja joiden kanssa mm. soittelen en ehkä päivittäin mutta viikottain ainakin joidenkin heistä kanssa. Sukulaisista moni on jo haudassa mutta heidän kanssaan jotka ovat vielä elossa olen toisinaan yheydessä.
Mitä vikaa kavereissa on? Ei kyllä ole kaverittomuudessakaan.