Helsingissä ei ole tarpeeksi koulutettuja 25-35v sinkkumiehiä
Kommentit (44)
En tiennytkään, että miehen täytyy olla koulutettu, jotta kelpaa hesalaisille naisille... En kyllä ikinä muuta sinne takaisin.
Minä olen ja niin on puolet kavereistanikin. Kuitenkin sinkkuna vuodesta toiseen, kun naisia ei kiinnosta.
Feeeeeeministi homehtuu vaan yksiöönsä kissansa kanssa. ei `?^*Ä vois vähempää kiinnostaa.
Missä Suomen kaupungissa ne sitten on?
Mitä sitten? Naiset ovat katsoa Helsingin ulkopuolelle, jos miestä ovat vailla.
Luuletko sinä yksinkertainen nainen, että koulutus on jonkin sortin tae siitä, että sinä et idiootti mene ja kulje nokka pystyssä? T. Ekonomi
Vierailija kirjoitti:
Putin, pommita Helsinki. Hirveä paikka täynnä feministejä ja nirppanokkanaisia
Nekin todennäköisesti taistelee paremmin kuin sinä vässykkä
Itse miehenä en haluaisi muuttaa helsinkiin enkä muutenkaan haluaisi seurustella helsinkiläisen naisen kanssa. En halua asua helsingissä koska siellä on liikaa ihmisiä ja siellä ei ole maalaismaisemaa.
Helsinkiläisen naisen kanssa en haluaisi seurustella koska he vaativat "tasa-arvoa", minä haluan naisen kumppaniksi enkä mitään "naista".
Olen mieluummin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ja niin on puolet kavereistanikin. Kuitenkin sinkkuna vuodesta toiseen, kun naisia ei kiinnosta.
No missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä vika?
En melkein koskaan käy missään. Työt teen etänä.
Vierailija kirjoitti:
No lähdetäänkö deiteille? Tulkaa vaikka Espalle?
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että miehen täytyy olla koulutettu, jotta kelpaa hesalaisille naisille... En kyllä ikinä muuta sinne takaisin.
No kuule, kouluttamaton ei ehkä niin kauheasti koulutettua etsikään, joten siltä osin saattaisi olla sinullakin mahdollisuuksia.
Ja kuule, riippuu siitäkin, miten sitä miestä haetaan. Jokus se vaan tulee vastaan ties miessä, ja "hurmaa" ihan omana itsenään. Ei sitä silloin jokainen rupea koulutusta tarkistamaan.
Mutta jos vasiten etsii niin tietysti suunnatuissa seulonnoissa on ihan järkevää ottaa myös koulutustaso yhdeksi kriteeriksi. Jollain kriteereillä niitä on toisistaan eroteltava. Ei sitä kukaan ehdi kaikien kanssa.
Koulutus kyllä kertoo jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä vika?
En minä tiedä. Sitä pitää kysyä naisilta. Joka tapauksessa akateemisesti koulutettuja sinkkumiehiä on Helsingissäkin ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä vika?
Onko teissä miestä keskustella kiintoisan naisen kanssa esim. kadulla, kaupassa tahi kirjastossa? Entä lähestyttekö naista hymyllä ja silmiin katsoen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä vika?
No harvaa tullaan kotoa hakemaan, joten turha valittaa siitä, ettei kukaan ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähdetäänkö deiteille? Tulkaa vaikka Espalle?
Minkä näköinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä vika?
En minä tiedä. Sitä pitää kysyä naisilta. Joka tapauksessa akateemisesti koulutettuja sinkkumiehiä on Helsingissäkin ihan tarpeeksi.
Voi eiiiii, mistä teidät tunnistaa? Vastaani kävelee kadulla komeita uroksia. Mistä tiedän, oletteko sinkkuja?
t. Tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, kouluttamaton ei ehkä niin kauheasti koulutettua etsikään, joten siltä osin saattaisi olla sinullakin mahdollisuuksia.
Ja kuule, riippuu siitäkin, miten sitä miestä haetaan. Jokus se vaan tulee vastaan ties miessä, ja "hurmaa" ihan omana itsenään. Ei sitä silloin jokainen rupea koulutusta tarkistamaan.
Mutta jos vasiten etsii niin tietysti suunnatuissa seulonnoissa on ihan järkevää ottaa myös koulutustaso yhdeksi kriteeriksi. Jollain kriteereillä niitä on toisistaan eroteltava. Ei sitä kukaan ehdi kaikien kanssa.
Koulutus kyllä kertoo jotakin.
Toiset meistä haluaa rahaa. Ja toiset istua koulunpenkillä... Tosin, en itsekkään kelpuuta läskiä naista.
On niitä paljonkin. Ei vaan kaikille koska kouluttautuneet normaalipainoiset miehet eivät ehkä anna huomiota ihan kaikille.