Voisitko kuvitella seurustelevasi miehen kanssa, joka käyttää ketsuppia?
Tultiin juuri ravintola Palacesta (Michelin tähden) ja oli nälkä niin katsoin sen jääkaappiin ja siellä oli ketsuppipullo.
Kysyin häneltä siitä ja sanoi että se on vieraita varten, mutta en oikein usko, päiväys oli aika uusi ja sitä oli käytetty aika paljon.
Nyt en enää voi nähdä häntä sivistyneenä, pelkästään vaan jonain ketsuppia mättävänä WeeTeenä.
Ero ainut ratkaisu? En kuitenkaan haluaisi, koska muutoin pidän hänestä.
Kommentit (23)
Homona arvostan partneria joka tunkee ketsuppia tuhkaluukkuunsa.
Liukkarina ketsuppia, ehta kuukautiskokemus
Minulle on aivan sama mitä muut syövät, kunhan eivät pakota minua syömään samaa.
Kunhan hän antaa sinulle rahaa, niin kaikki on kunnossa. Elättinä varmasti ymmärrät tämän.
Ymmärrän ehkä hiukan pettymystäsi.
Pakko seurustella kun jokainen käyttää.
Jani-Petteri hei, ootko muistanut siivota ne Legot lattialta. Äiti on huutanut jo monta kertaa.
Mennään sitten hakeen mäkkäriltä sun lempiruokaa: kananugetteja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni uskoo tuon tarinan?
Inspiraation satuunsa Ap on saanut ilmeisesti Parhaat ravintolat-listasta?
Tulee mieleen hassu tapaus, aikanaan kun menin ekaa kertaa tyttökaverin luo keski-eurooppaan ja hän oli ammatiltaan dieettiasiantuntija...oli laittanut jotain vegaaniruokaa ja tuo oikeesti maistui ihan lihalta, sitä kuitenkaan olematta..minä ääliö menin laittamaan ketsuppia ruokaan..voi piru vietä, mikä ukkonen tuli päälle.😣
Ei maalainen tiennyt etikettiä..no elämä opettaa.
mies54v
Ketshuppi on kyllä weeteiden weetein soosi mitä voi olla. Jos mun treffikumppanilla olisi ketshuppia niin pillunhuuleni ei kyllä aukeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen hassu tapaus, aikanaan kun menin ekaa kertaa tyttökaverin luo keski-eurooppaan ja hän oli ammatiltaan dieettiasiantuntija...oli laittanut jotain vegaaniruokaa ja tuo oikeesti maistui ihan lihalta, sitä kuitenkaan olematta..minä ääliö menin laittamaan ketsuppia ruokaan..voi piru vietä, mikä ukkonen tuli päälle.😣
mies54v
Miksi hänellä oli sitä ketsuppia tarjolla, jos sitä ei saanut käyttää? Vai omasta taskustasiko ketsuppipullon vetäisit esille ja turautit siitä läjän lautasellesi?
Tuskin tuosta ongelmaa tulee. Toista treffikutsua ei ole tulossa tyypille, joka menee toisen jääkaapille!
Tavis ei ole tullut ajatelleeksi, että tuo voisi olla kynnyskysymys, mutta onhan se.
Oletko se neiti, jonka äiti kirjoittaa aina lyijykynällä käsineet kädessä?
Vierailija kirjoitti:
Tavis ei ole tullut ajatelleeksi, että tuo voisi olla kynnyskysymys, mutta onhan se.
Oletko se neiti, jonka äiti kirjoittaa aina lyijykynällä käsineet kädessä?
Taisikin olla mustekynä.
Tietysti. sitenhän meitä olisi kaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Miksi hänellä oli sitä ketsuppia tarjolla, jos sitä ei saanut käyttää? Vai omasta taskustasiko ketsuppipullon vetäisit esille ja turautit siitä läjän lautasellesi?
Ymmärsit yskän. Tätä minäkin mietein ja sillä puolustauduin jälkikäteen. Ei mennyt läpi. No se on ollutta ja mennyttä..
mies54v
Hienostunut ihminenkin tarvitsee välillä omat ketsuppihetkensä. Hampurilaisiin, kotitekoiseen makaronilaatikkoon... Vai syötkö aina vain gourmeeta? Haaveilit, että keittäisitte kotitekoista tomaattikastiketta illat pitkät italialaisen musiikin soidessa taustalla?