Jos kutsutaan uhkeaksi naiseksi, onko kohteliaisuus?
Kommentit (46)
Pasha podzniakova on ainakin uhkea. Ja miehiä riittää melkein pari miljoonaa seuraajaa igssä. Upee nainen!
Ihan kamalat rinnat Pashalla (aivan liian suuret) hänellä ja hänhän on myös lievästi ylipainoinen. Eli jos hän on uhkea niin ei ole kyllä kohteliaisuus sitten itselleni :(
Jaa-a mua sanoi yläkoulussa yks poika kantakirjahiehoksi-onkohan se haukku vai kohteliaisuus
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a mua sanoi yläkoulussa yks poika kantakirjahiehoksi-onkohan se haukku vai kohteliaisuus
Kohteliaisuus tietenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Eli uhkea on yhtä kuin lehmä?
Ei ole.
Uhkea on ryhdikkäällä tavalla rinnakas ja näyttävä, vaikka olisi hieman ylipainoakin.
Vierailija kirjoitti:
Uhkea on ryhdikkäällä tavalla rinnakas ja näyttävä, vaikka olisi hieman ylipainoakin.
Hyi :(
Uhkealla kilot ja muodot on oikeissa paikoissa. Valtava persjalkainen päärynävartalo ei ole synonyymi uhkealle.
Jos profiloituisit mielummin keijukaiseksi, voit loukkaantua tuota.
Uhkea = isot tissit, mutta vahvasti ylipainoinen.
En ole koskaan kuullut ketään hoikkaa tai normipainoista sanottaneen uhkeaksi. Tämä on totuus josta ette tule tykkäämään. :)
On sanottu uhkeaksi ja selvästi tarkoitettiin hyvää. Tissien takia on pitänyt pitää ryhdistä huolta. Ja itsetunnosta, olen opetellut pitämään omasta kropastani. Murrosiässä kuullut niin sanotut tissikohteliaisuudet setämiehiltä eivät tee hyvää, vaikka sedät itse niin luulisvatkin.
Mies taustalta kirjoitti:
En ole koskaan kuullut ketään hoikkaa tai normipainoista sanottaneen uhkeaksi. Tämä on totuus josta ette tule tykkäämään. :)
En ole vahvasti ylipainoinen.
Uhkean naikkosen meloneista on messevää ottaa kiinni ja vähän HONK HOOOONK!!
Kyllä oikein muodokasta mutta hoikkaa ja normaalipainoista voidaan kutsua uhkeaksi ja kutsutaankin. Uhkea on siis muodokas, omenavartaloinen ei koskaan ole uhkea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikein muodokasta mutta hoikkaa ja normaalipainoista voidaan kutsua uhkeaksi ja kutsutaankin. Uhkea on siis muodokas, omenavartaloinen ei koskaan ole uhkea.
Tietenkin omena on myös uhkea. Mikäli omenalla on isot rinnat, hän ei edes näytä omenalta. Riippuu myös omenan painosta. Omenaa on vaikeampi tunnistaa, ellei ole todella lihava.
Onko miehillä sama omena- ym.luokittelu?
Miehet?