Jos kutsutaan uhkeaksi naiseksi, onko kohteliaisuus?
Kommentit (46)
Tässä sulle uhkea nainen: Salma Hayek. Googlaa ja päättele sitten onko lihava.
No ei tosiaan ole kehu eikä kohteliaisuus.
Valtavat roikku-utareet, namilollottimet, namskis. Laitapa kuvia niin arvioidaan. Mielelläni kuorruttaisin uhkeat leilisi kermallani :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies taustalta kirjoitti:
Uhkea = isot tissit, mutta vahvasti ylipainoinen.
En ole koskaan kuullut ketään hoikkaa tai normipainoista sanottaneen uhkeaksi. Tämä on totuus josta ette tule tykkäämään. :)
Kyllä oikein muodokasta mutta hoikkaa ja normaalipainoista voidaan kutsua uhkeaksi ja kutsutaankin. Uhkea on siis muodokas, omenavartaloinen ei koskaan ole uhkea.
Tietenkin omena on myös uhkea. Mikäli omenalla on isot rinnat, hän ei edes näytä omenalta. Riippuu myös omenan painosta. Omenaa on vaikeampi tunnistaa, ellei ole todella lihava.
No ei kait voi olla omena, jos tissit paljon enemmän koholla kuin maha. Minulle uhkea tarkoittaa uhkeita rintoja, jotka ovat upeat. Uhkea on sivistyneempi nimitys seksikkäälle.
Mukamas nätisti sanottuna, että ihan kaikkea on liikaa; tissiä, persettä, reittä ja vatsaa.
Se tarkoittaa että haluaisin nisäsi suuhuni.
Tottakai uhkea on parempi ja seksympi kuin pikkutissi. En tykkää poikatisuista.
Naisen esinneelllistämistä, kaukana kohteliaisuudesta.
Sen voi käsittää lihavaksi myös. Itse voin kuvailla ei lihavaa mutta isorintaista ja kurvikasta naista uhkeaksi. Kohteliaisuus se minulta olisi.
M45
Lihavat tissit on aina nam. Muuten ei saisi olla kovin lihava. Vähän voi pyöreyttä olla.
Uhkea = normaalia rintavampi
Muhkea = normaalia persevämpi
Voisiko miestä sanoa uhkeaksi? Onko se sitten meisselssönin koko miehellä? Vai maha, jopa rintavarustus?
Vierailija kirjoitti:
Kumitissit eivät ole uhkeat.
Sussu-rantapallo-Penttilä saattaa olla eri mieltä.
Mies taustalta kirjoitti:
Uhkea = isot tissit, mutta vahvasti ylipainoinen.
En ole koskaan kuullut ketään hoikkaa tai normipainoista sanottaneen uhkeaksi. Tämä on totuus josta ette tule tykkäämään. :)
Mua haukuttiin nuorempana montakin kertaa uhkeaksi, vaikka olin ihan normaalipainoinen, 171 cm, 60 kg. Rinnat oli jo tuolloin aika kookkaat ja takapuoli tuon ajan standardien mukaan aivan liian muhkea, puhutaan siis 80- ja 90-luvuista. Mun mieskin alkoi nimittää mua uhkeaksi, kun kuuli tuon termin kavereiltaan mua kuvaamaan. Hävetti oma ulkomuoto ihan kamalasti.
No ehkä sun mielestä kamalat mutta 1,5 miljoonaa ig seuraajaa on toista mieltä.