Mies lipsautti kännissä...
Että epäilee isyyttään!
En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Olin eilen ärsyyntynyt kun miehellä baari-ilta vähän venähti. Riidanpoikanenhan siitä tuli ja mies kaljapäissään puhui ohi suunsa. Kuulemma lapsemme ei näytä häneltä. Tämän päivän pitänyt mykkäkoulua. En oikein saa ajatuksiani kasaan. Tuo on niin valtava epäluottamuksen osoitus, onko muuta vaihtoehtoa kuin ero?
Kommentit (89)
Geenitutkimus isyystesti mikä se nyt on...
Aika kamalaa!
Kannattaa keskustella asiasta rauhallisesti. Riitely ei auta mitään.
Pitäisi olla joku ajokortti lastentekoon. Minimivaatimuksena se että ymmärtää miten genetiikka toimii niin alkeellisella tasolla, kuin että lapsi saattaa olla JOMMAN KUMMAN näköinen. Ei välttämättä juuri ISÄn näköinen
Kannattaa ottaa ero ja lähteä pois ennen kuin salaisuus paljastuu. Juokse jo!
Tee isyystesti ja jätä se sika sitten ku selviää sille et on oma. Toisaalta jos et testiä tee nii sehä sit kalvaa enemmä miettii et miksi et tekis.
Yrittää luistaa kasvatusvastuusta. Nosta kissa pöydälle.
Ettei vaan ap itse olisi "lipsauttanut" kännissä ja lopputuloksen tiedämme...
Vierailija kirjoitti:
Tee isyystesti ja jätä se sika sitten ku selviää sille et on oma. Toisaalta jos et testiä tee nii sehä sit kalvaa enemmä miettii et miksi et tekis.
Eikö isä osaa tehdä testiä itse? Ei siihen äitiä tarvita, äitiys on aika selkeä.
Mies todennäköisesti vatvoo tuota ajatusta mielessään. Tuollainen on iso ongelma parisuhteessa ja perheessä: mies ei luota ja on epäluuloinen. Tämä pitää ratkoa nopeasti sillä pitkittyessään tuollainen tilanne rikkoo kaiken. Olisin itse vihainen ja hämmentynyt moisten syytösten alla.
Väite pitäisi olla helppo kumota testillä, mutta et suostu testiin :(
Nainen ei asiaa voikaan ymmärtää. Mies ei koskaan voi olla täysin varma että jälkeläinen on oma. Kuuluu biologiaan.
Sano miehelle, että teettää testin ihan itse, jos niin haluaa. Jos ei saa aikaiseksi, niin sitten lopettaa rutinan. Jos teettää ja tulos on mitä pitää eli lapsi on miehen, niin sano miehelle, että siihen loppui sitten miehen omat menot. Mies voi käydä töissä, mutta muuten pysyy oman perheen kanssa. Mies itse on pettänyt sinua tai pettää tilaisuuden tullen.
Mies muistaa kuinka vikittelit sitä nuorta kundia oliko ville vai matti.
Vierailija kirjoitti:
Väite pitäisi olla helppo kumota testillä, mutta et suostu testiin :(
Ei tuohon naista tarvita ollenkaan. Laiskat miehet vaan haluaa, että nainen tekee tuonkin heidän puolestaan.
Mies halusi siirtää keskustelun aiheen todella törkeästi. Nyt vaan testit ja mieti kannattaako tuommoisen niljakkeen kanssa jatkaa.
Keskustelun paikka. Miksi mies ajattelee noin? Onko aihetta?
Isyystesti kehiin. En ymmärrä miksi se on niin iso juttu.
T. Nainen
Luultavasti nussinutitse jotainhuoraa ja käyttää harhautustaktiikkaa.
Pelkäätkö, että salaisuus paljastuu?