Mies lipsautti kännissä...
Että epäilee isyyttään!
En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Olin eilen ärsyyntynyt kun miehellä baari-ilta vähän venähti. Riidanpoikanenhan siitä tuli ja mies kaljapäissään puhui ohi suunsa. Kuulemma lapsemme ei näytä häneltä. Tämän päivän pitänyt mykkäkoulua. En oikein saa ajatuksiani kasaan. Tuo on niin valtava epäluottamuksen osoitus, onko muuta vaihtoehtoa kuin ero?
Kommentit (89)
Ukko luiskaan, tehköön itse testin jos haluaa. Meilläkin on toinen lapsi aika tumma verrattuna meihin vanhempiin, mutta on sen suvustani perinyt. Suunnilleen puolet lapsuuden perheestäni on vähän tummempia, minä en ole. Ollaan karjalaisia.
Miksi ei ensin seurustella tarpeeksi kauan ja katsota tarkkaan ennen kuin joudutaan karvaasti katumaan?
Hämmästyttävintä on, että kenen tahansa tohvelieläimen geenit ollaan valmiita jatkamaan/monistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 99,5 % pettää, joten miehiltä pitää kieltää minnekään muualle kuin töihin meneminen ilman perhettä. Ties miten monta lehtolasta ne muuten pistäisi alulle.
Pettävät sitten yksin. Runkulla nurkan takana, kun naiset ei koskaan petä.
Kaikille vastasyntyneille dnatestit, joilla isyys varmistetaan.
Pitäisi olla automaatio että tehdään isyystesti niin ei olisi näitä ongelmia eikä syytöksiä epäluottamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille vastasyntyneille dnatestit, joilla isyys varmistetaan.
Kaikki voivat sen itse halutessaan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Väite pitäisi olla helppo kumota testillä, mutta et suostu testiin :(
Ei äitiä testiin tarvita. Typerä kommentti. Mies voi tehdä testin ja nainen voi ottaa eron. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Tee isyystesti ja jätä se sika sitten ku selviää sille et on oma. Toisaalta jos et testiä tee nii sehä sit kalvaa enemmä miettii et miksi et tekis.
Jos pari on avioliitossa, onnistuu isyystestin tekeminen helposti.
Jos pari on avoliitossa, ja mies on vauvan synnyttyä tunnustanut isyytensä, ei isyystesti enää onnistukaan sormia napsauttamalla.
Minä olen vaatinut vaimoltani jokaisen lapsen kohdalla isyystestin, aina on vaimo suostunut ilman mukinoita.
Tosin minä tuon kaiken mammonan tähän talouteen, joten on vain perusteltua, että jätän omaisuuteni jälkeläisilleni. Siis niille oikeasti minun jälkeläisilleni.
Vaimo on erittäin hyvin ylläpidetty eikä mitään puutu, ei minulta, vaimolta tai lapsiltamme.
T. Varakas perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee isyystesti ja jätä se sika sitten ku selviää sille et on oma. Toisaalta jos et testiä tee nii sehä sit kalvaa enemmä miettii et miksi et tekis.
Jos pari on avioliitossa, onnistuu isyystestin tekeminen helposti.
Jos pari on avoliitossa, ja mies on vauvan synnyttyä tunnustanut isyytensä, ei isyystesti enää onnistukaan sormia napsauttamalla.
Maksamalla hieman voi tehdä geenitestin. Se lapsi on täysin erillinen äidistään, ei este ole kuin oma laiskuus ja pihiys, jos ei siihen pysty.
Nauti valinnastasi. Onneksi valitsin raittiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi poika? Onko miehellä jokin omituinen ajatus, että pojat näyttävät aina isältään ja tyttäret äidiltään?
Jestas, ystäväni poika ei sitten tajunnut, että pitää syntyä isän näköiseksi :D On ihan ilmetty äitinsä.
Oma havainto elämän varrelta on, että tyttäret ovat usein isän/ isän suvu näköisiä ja pojat äidin/ äidin suvun. Oma tytär on kuin miehen sisko ja anopin suvun naiset. Pojillani on taas ihan oman isäni ruumiinrakenne. Hallitsevimmat piirteet menevät siis näin ristiin suvun ja sukupuolen kanssa.
Useimmiten lapset ovat kai kuitenkin sekoitus molempia vanhempiaan. 🙂 Joku hallitseva kasvojenpiirre, vaikkapa nenä tai silmät, saa ihmiset ajattelemaan että on kuin isänsä/ äitinsä, vaikka lapsella voi hyvin olla vaikka tismalleen samanlaiset korvat tai sormet kuin sillä toisella vanhemmalla.
Ai epäluottamus? Miehenä voi taas kysyä mistä 100% tiedän.
Helpostipa erotaan ja miettikää naiset jotain muuta kuin itseänne välillä eli sitä lasta.
Minä en ole kummankaan vanhempani näköinen , isän siskoa muistutan enemmän .
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vähän loukkaantunut jos mies oikeasti haluaa isyystestin. Luottamus ei kyllä ole suhteessä entisellään sen jälkeen.
Ap
Eikös se olisi varsin rauhoittavaa ja jopa tyydyttävää ottaa testi ja näyttää tulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 99,5 % pettää, joten miehiltä pitää kieltää minnekään muualle kuin töihin meneminen ilman perhettä. Ties miten monta lehtolasta ne muuten pistäisi alulle.
Pettävät sitten yksin. Runkulla nurkan takana, kun naiset ei koskaan petä.
Jipii! Olen harvalukuisessa 0,5%:n joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla joku ajokortti lastentekoon. Minimivaatimuksena se että ymmärtää miten genetiikka toimii niin alkeellisella tasolla, kuin että lapsi saattaa olla JOMMAN KUMMAN näköinen. Ei välttämättä juuri ISÄn näköinen
Eikä välttämättä näytä kummaltakaan vanhemmalta. Siskoni esim. näyttää isoäidiltään.
Onko lapsi poika? Onko miehellä jokin omituinen ajatus, että pojat näyttävät aina isältään ja tyttäret äidiltään?
Jestas, ystäväni poika ei sitten tajunnut, että pitää syntyä isän näköiseksi :D On ihan ilmetty äitinsä.