Miksi miehet tuijottavat intensiivisesti, mutta eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita?
Kommentit (60)
Ne tuijottaa, koska ne näkee että ap:lla on haku päällä. Pitävät varmaan vähän säälittävänä ja nolona.
Olet kaunis tai muuten kiinnostavan näköinen. Kerran eräs mies tuijotti minua bussissa niin kiinteästi, että jäin bussista kesken matkan.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis tai muuten kiinnostavan näköinen. Kerran eräs mies tuijotti minua bussissa niin kiinteästi, että jäin bussista kesken matkan.
Minä en ole kaunis enkä kiinnostavan näköinen. Kerran minun piti lähteä pois uimahallin kuntosalilta, kun yksi mies tuijotti minua herkeämättä. Tuli tosi epämiellyttävä olo. Naisten kuntosaleilla on paljon kivempi käydä.
Vierailija kirjoitti:
People are strange
The Doors?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi tää ihan sama mutta niin että se oli nainen , ja arviolta samanikäinen kuin minä. Tuijotti ja tuijotti. Yritin kääntää katsetta pois ja katsoin muualle, ei auttanut. Sitten koitin katsoa suoraan silmiin hetken, että kääntäisi pään poispäin. ei auttanut. Tuijotti vain. Ei vihaisesti, ei v i t t u m aises ti, ei arvostelevasti, vaan ihan kun ei olisi mitään tunnetilaa siinä. Ahdisti niin paljon että oli pakko jäädä kolme pysäkkiä aikaisemmin. Ja kun jäin, käännyin vielä katsomaan ja edelleen tuijotti suoraan silmiin samalla katseella. Se oli jotenkin tosi creepyä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi tää ihan sama mutta niin että se oli nainen , ja arviolta samanikäinen kuin minä. Tuijotti ja tuijotti. Yritin kääntää katsetta pois ja katsoin muualle, ei auttanut. Sitten koitin katsoa suoraan silmiin hetken, että kääntäisi pään poispäin. ei auttanut. Tuijotti vain. Ei vihaisesti, ei v i t t u m aises ti, ei arvostelevasti, vaan ihan kun ei olisi mitään tunnetilaa siinä. Ahdisti niin paljon että oli pakko jäädä kolme pysäkkiä aikaisemmin. Ja kun jäin, käännyin vielä katsomaan ja edelleen tuijotti suoraan silmiin samalla katseella. Se oli jotenkin tosi creepyä :D
Minä katselen välillä ihmisiä ihan vain miettien, että tunnenko heidät jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt itse huomiohakuisesti, eli jos tiedät heidän tuijottavan niin taidat itse pälyillä tai jopa tuijotella.
Et sinä mikään nähtävyys ole saati maailmannapakaan. Lopeta tarkkailu!
Tätä veikkaisin itsekin. Miehet ihmettelee, että mitä tuo toljottaa/tarkkailee/tekee numeron itsestään.
Miten te teette numeroa itsestänne kun minulla se ei ole tapana?
Tuijottelua osakseni sain, kun olin värjännyt naamani vihreäksi yms. ja lähtenyt tapahtuman jälkeen kaupungin keskustan kautta kotiin. Ihmettelin ihmisten reaktioita (en muistanut, etten ollut pessyt naamaani meikistä) ja sitä, että minua tuijoteltiin vaikka olen tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt itse huomiohakuisesti, eli jos tiedät heidän tuijottavan niin taidat itse pälyillä tai jopa tuijotella.
Et sinä mikään nähtävyys ole saati maailmannapakaan. Lopeta tarkkailu!
Tätä veikkaisin itsekin. Miehet ihmettelee, että mitä tuo toljottaa/tarkkailee/tekee numeron itsestään.
En todellakaan tee. Olen ujo ja kiusaannun kaikesta ylimääräisestä huomiosta. Työnteko on ikävää, jos tuntee jonkun katseen koko ajan niskassaan.
Ap
Mulla samaa kokemusta, mutta olen todennut, että apinat nyt vaan tuijottaa. Ei ne aina edes välttämättä tajua toljottavansa. Tärkeintä on ymmärtää, että se ei tarkoita yhtään mitään muuta kuin sitä, että ne on apinoita.
Tsekkaan beiben pepan ja hinkit 😎
Vierailija kirjoitti:
Naisen kauneus on lumoavaa ja aina piristää päivää. Näin keväällä kun vaatetus kevenee vau! Joskus törmäsin lyhtypylvääseen kun liian kauan tuijotin ovi kulkevaa naista 😅
M35
Toinen klassikko: autoileva mies jää punaisissa liikennevaloissa tuijottamaan naista niin, ettei edes huomaa kun vihreä vaihtuu. Paitsi siinä vaiheessa kun takana joku painaa töötin pohjaan.
Voiko ap ajatella vaihtoehtoa, että miehetkin ovat yksilöitä. Heistä olet kaunis, mutta et enempää, että tekisivät aloitteita. Kaikki eivät ole vain helpon panon perässä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ap ajatella vaihtoehtoa, että miehetkin ovat yksilöitä. Heistä olet kaunis, mutta et enempää, että tekisivät aloitteita. Kaikki eivät ole vain helpon panon perässä.
En ole helppo pano.
Ap
Hurmaan katseella naisia ja sitten heitän pois kuin märän rätin! Se vahvistaa alfa-statustani!
Katselee etäisesti suuntaasi, ei ne sinua tuijota vaikka luuletkin olevasi maailman keskipiste
Lähetä lentosuukko ja katso mitä mies tekee 😉
Mistä tiedät että tuijottaa jollet itse tuijota?
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuja
Varattu tuijottamassa muita intensiivisesti? 🙄
Riittävän monelta sen toteamiseen, että eivät ole kiinnostuneita.
Ap