Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut asuntoesittelyssä, ja samaan aikaan hirveä möykkä pihalla tai naapurissa?

Vierailija
23.07.2025 |

Meille kävi näin. Naapurissa bileet käynnissä jo iltapäivällä.Välittäjä yritti vakuutella, että tämä on ihan poikkeuksellista ja että ei täällä yleensä :D

Juu ei tehty tarjousta vaikka muuten kiva asunto olikin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä minäkään tekisi.

Vierailija
2/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo tilanne välittäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei ole kyllä sattunut koskaan.

Vierailija
4/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileitä saa kyllä järjestää jos ei ole hiljaisuus, ei kannatta muuttaa taloon jossa on naapureita jos tuo häiritsee.

Vierailija
5/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tuollaista. Mutta uskomattomin juttu on kun kiinteistönvälittäjä luuli karkuuttaneensa perheen kissan ja pyydysti tilalle pihassa sattumalta olleen katin. En muista tarkemmin mutta itse kertoi jossain lehdessä.

Vierailija
6/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bileitä saa kyllä järjestää jos ei ole hiljaisuus, ei kannatta muuttaa taloon jossa on naapureita jos tuo häiritsee.

Tää on tää ihmisten outo ajatus, että jos ei ole taloyhtiön hiljaisuusaika, saa möykätä ihan kuinka paljon sielu sietää. Mulle jopa taloyhtiön hallituksen pj yritti länkyttää asiasta, kun valitin siitä, että hänen koiransa ulvoo ja haukkua louskuttaa aamulla klo 7. Ukko yritti äkistä, että hilaisuus loppuu aamulla klo 7, niin silloin saa metelöidä. Vastasin hänelle, että koiran ulvonta ei ole normaali asumisen ääni mihinkään kellon aikaan ja jos möykkä jatkuu, olen yhteydessä asumisterveyden yksikköön ja sen käynnistä tuelvat kustannukset taloyhtiö sitten maksaa. Loppui louskutus siihen.

Jatkuvat bileet ei myöskään ole normaalin elämisen ääniä, joten ei ole ok päiväsaikaankaan huutolaulaa tai muuten möykätä.

AP:lla kävin hiton hyvä tuuri, että sattui möykkä just näytön aikaan, niin osasit väistää luodin.

Vierailija
7/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut todella hiljaista, ei näy ristin sielua käytävillä tai kellarikerroksissa. JOhtunee siitä, että kaikki kynnelle kykenevät keskittyvät tarkkailemaan millaisia tyyppejä näytöillä käy. 

Itse jätin tarjouksen tekemättä yhdessä kohteessa, kun sinne mennessä pihalla ulko-oven luona oli joku wt:ltä näyttävä nainen tupakalla, toisessa kädessä kännykkä ja sopimassa siellä ilmeisesti yhden lapsensa isän kanssa viikonlopusta selittäen, että kun petteri hakee jo perjantaina iltapäivällä Purjopetterin, että etkä sinäkin voisi hakea sitten sipulisirkan samaan aikaan, niin pääsisin sitten tyttöjen kanssa juhlimaan. 

Tajusin heti etten halua asua samassa rapussa tuollaisen tyypin kanssa. Olen jskus asunut ja se rääkymisen ja kännäämisen määrä oli jotain ihan järkyttävää. Asunnonvälittäjä selitti, että kyseinen tapaus asuu asunnossaan vuokralla ja on kuulut, että vuokranantajansa ei ole jatkamassa vuokrasopimusta. En kuitenkaan halunut kokeilla onneani, joten kiitin näytöstä ja sanoin, että liian kallis asunto, jos tuo ei lähdekään. 

Vierailija
8/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä voinu meidänkin naapuri ilmoittaa et millon heillä on näyttö tulossa. Kun ei tiedetty,niin äänekkäät projektit oli meillä pihalla kesken ja tottakai kuulokkeet korvilla. Olisin voinu tottakai olla möykkäämättä,mutta mulla ei ole tapana mennä kysymään kuka myy millon myy ja millon näytöt.

Vierailija
9/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin varmaan katsomassa samaa kämppää.. Hirveä ördäys yhdessä asunnossa ja röökinhaju levisi rappukäytävään. Ilmeisesti joku sossun tai sininauhasäätiön suojattiasunto oli kyseessä. Välittäjä jaksoi vakuutella, että rauhallinen talo. 

No onneksi tuli näytössä selville. Kiitos kesän, että pultsarit jaksoivat aloittaa tinttaamisen tarpeeksi ajoissa eikä vasta illalla. 

Vierailija
10/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kerran koiralenkillä vähän matkan päästä, miten paritalon toisessa puolikkaassa helteessä pariskunta oli patiollaan tuhannen päissään ja toisella puolella asuntonäyttö. Kävi todella sääliksi välittäjää 😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan