Miksi miehet tuijottavat intensiivisesti, mutta eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita?
Kommentit (60)
Skannaavat naisen kurvit ja kaarteet 😚
Vierailija kirjoitti:
Katsoo koko nenän mitalla!
Siinä riittääkin katsomista
Tai sitten vain luulet, että ne tuijottaa. Ei sellanen väärinkäsitys ole pelkästään miehille ominainen, että kuvittelevat toisen eleistä sen olevan kiinnostunut ja pettyvät ja ihmettelevät, kun saavat pakit. Että muka härnää ja antaa vääriä signaaleja.
Kyllä minäkin kaikkea outoa tuijotan.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain luulet, että ne tuijottaa. Ei sellanen väärinkäsitys ole pelkästään miehille ominainen, että kuvittelevat toisen eleistä sen olevan kiinnostunut ja pettyvät ja ihmettelevät, kun saavat pakit. Että muka härnää ja antaa vääriä signaaleja.
Ei ole luuloa, niin selkeästi toljottavat, ettei voi erehtyä.
Ap
Naisen kauneus on lumoavaa ja aina piristää päivää. Näin keväällä kun vaatetus kevenee vau! Joskus törmäsin lyhtypylvääseen kun liian kauan tuijotin ovi kulkevaa naista 😅
M35
Olen miettinyt syytä ja tullut siihen tulokseen, että minä näytän oudolle. Sen on pakko olla se syy. Muuta en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kauneus on lumoavaa ja aina piristää päivää. Näin keväällä kun vaatetus kevenee vau! Joskus törmäsin lyhtypylvääseen kun liian kauan tuijotin ovi kulkevaa naista 😅
M35
Ei kannata kääntyä katsomaan taaksepäin kun ajaa pyörällä. Se näyttää sille, että voi käydä huonosti. En ainakaan itse halua olla osana sellaisessa onnettomuudessa kuten en päin lyhtypylvästä ajamisessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen nenä ihmisellä pitää olla, että pääsee tuijottelun arvoiseksi? Sano vaikkapa joku julkkis vertailukohdaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin kaikkea outoa tuijotan.
Määrittele "outo".
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luuloa, niin selkeästi toljottavat, ettei voi erehtyä.
Ap
Ja jokaiselta olet käynyt kysymässä, että kiinnostaako?
Saattavat myös kerätä rohkeutta lähestyäkseen. Tarkkailevat saadakseen selville oletko varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä riittääkin katsomista
Eli ap:n tyylisesti tuijoteltu saisi miehen, jos nenä olisi sievempi ja sirompi? Nenäleikkaus siis ratkaisisi ongelman? Tosin ap:lla ei välttämättä ole asia siitä kiinni.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt syytä ja tullut siihen tulokseen, että minä näytän oudolle. Sen on pakko olla se syy. Muuta en keksi.
En usko, että ketään jäädään tuijottamaan ulkonäön takia. Uskoisin, että käytöksessäsi/ olemuksessasi saattaa olla jotain outoa.
Käyttäydyt itse huomiohakuisesti, eli jos tiedät heidän tuijottavan niin taidat itse pälyillä tai jopa tuijotella.
Et sinä mikään nähtävyys ole saati maailmannapakaan. Lopeta tarkkailu!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt itse huomiohakuisesti, eli jos tiedät heidän tuijottavan niin taidat itse pälyillä tai jopa tuijotella.
Et sinä mikään nähtävyys ole saati maailmannapakaan. Lopeta tarkkailu!
Tätä veikkaisin itsekin. Miehet ihmettelee, että mitä tuo toljottaa/tarkkailee/tekee numeron itsestään.
Ehkä ei sovi siihen tilanteeseen tai ympäristöön, että osoittaa kiinnostustaan.