Olen kateellinen naisille kun heillä on kauniimmat silmät ja paksumpi tukka kuin miehillä
Olisinpa nainen. Sitten olisi itsetuntokin hyvä mutta nyt seon vähän alamaissa kun olen ruma mies
Kommentit (11)
Turhaan kedehdit! Murheensa ne on tukallisillakin!
Monella miehellä on kauniimmat silmät kuin minulla ja erittäin monella miehellä on paksumpi tukka kuin minulla
Terveisin liuruhiukset ja väsyneet silmät
Brasilialaisilla transnaisilla on paksut upeat hiukset ja kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä on kauniimmat silmät kuin minulla ja erittäin monella miehellä on paksumpi tukka kuin minulla
Terveisin liuruhiukset ja väsyneet silmät
Onko kaniiden silmien vastakohta väsyneet silmät?
Kuitenkin saat niitä paksuhiuksisia ja kaunissilmäisiä naisia. Heteronaiset joutuvat tyytymään niihin rumiin, harvahiuksisiin/kaljuihin ja pienisilmäisiin miehiin.
Mä haluaisin olla mies, niin pääsisin iskemään omakseni paksuhiuksisen ja kaunissilmäisen naisen. Nyt pitää tyytyä rumiin miehiin tai miesmäisiin (käytännössä rumiin) lepakkonaisiin. Mieluummin siis olen kokonaan ilman ja selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla mies, niin pääsisin iskemään omakseni paksuhiuksisen ja kaunissilmäisen naisen. Nyt pitää tyytyä rumiin miehiin tai miesmäisiin (käytännössä rumiin) lepakkonaisiin. Mieluummin siis olen kokonaan ilman ja selibaatissa.
Miks sä isket vaan rumia lesboja?
Kukaan mies ei tekisi tuollaista aloitusta. Outoa, outoa.