Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen

Vierailija
29.12.2023 |

Mulla on monta ystävää ollut, mutta ajan saatossa ystävyyssuhteet ovat menneet etäisemmäksi. Ydin pirukassa on kaksi muuta joiden kanssa kaikki olivat kavereita mutta toinen et minusta nyt jostain syystä tykkää ja ne kaksi ovat vain kahdestaan ja jättävät minut ulkopuolelle. Olen katkera, pettynyt ja kateellinen muille, joilla on läheisiä ystäviä. Tuntuu muutenkin että olen ulkopuolinen, oli minulla vaikka kuinka rakkaita ihmisiä ympärillä. Perheenkin kanssa välit niin ja näin. Onneksi on parisuhde jolloin en tunne oloa arvottomaksi. Mistä saisin ystäviä t:17v tyttö.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki palstalla ovat, eivät he muuten täällä olisi. Itse olen jo vanha ja yksinäisyys kuuluu vanhuuteen joten sillä ei niin väliä ole. Some on tehnyt nuoristakin yksinäisiä. Ennen somea harva kärsi yksinäisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sinulla on asiat, parisuhde kuitenkin. Itse olen 36 v. mies, sinkkuna kohta kuusi vuotta ilman seksiä. Normipainoinen olen enkä susirumakaan kuulemma, joitakin kavereita on, mutta naisten suhteen ei ole onnistanut. Ehkä vielä joskus : ) 

Nuori olet, kyllä niitä ystäviä sinulle vielä löytyy vaikkapa harrastusten, opiskelun tai työn kautta.

Vierailija
4/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa

Vierailija
5/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuon ikäinen ei halua tätä kuulla, mutta kyllä se siitä kun tulee ikää, parhaat mahdollisuudet vielä edessä.

Vierailija
6/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota itseesi ja järjestele itseäsi kiinnostavia asioita ympärillesi. Ihmisiä tulee ja menee, elämäntilanteet muuttuu. Kaikkeen ei tarvitse säkkikaupalla rahaa, oma mielikuvitus riittää. Olet tärkeä!

Vierailija
7/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu biisi,en ole katkera olen yksinäin,en voi mennä rajan taa sieltä töitäkään en saa.

Vierailija
8/14 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tämä vihje oikeesti ja tosissaan minkä nyt annan. Jätä some vähemmälle ja mene tapaamaan ystäviä ihan livenä.

Vierailija
9/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystäviä tavataan livenä jos ystäviä ei ole? Ja anteeksi kun masennan, mutta ikä ei tuo ystäviä lisää. Ehkä jotkut meistä on vaan tuomittuja olemaan yksinäisiä. 

Vierailija
11/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös facebookista voi hakea myös kavereita?

Kuulin vaan, kun sukulaistyttö teki treffit eri ihmisten kanssa Tammerkosken sillalle, kun oli vasta muuttanut Tampereelle. 

Sitäkautta sai heti paikallisia kavereita, kun ei sieltä tuntenut ennestään ketään.

Vierailija
12/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäinen voi vielä mennä vaikka partioon tai musiikki- tai näytelmäkerhoon tai muihin vastaaviin, joissa ollaan paljon tekemisissä muiden kanssa. 

Vierailija
13/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni löysin netistä. Asun suht pienellä paikkakunnalla jossa vähintäänki joku tuntee aina jonkun. Minusta juorutaan kaikkea ikävää seläntakana ja ehkä juuri siksi ketään ei minun kaverini halua olla.

Vierailija
14/14 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi