Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies murjottaa, ei puhu.. ahdistaa käytös..

Vierailija
21.05.2022 |

Mies suuttui kun valitin stressistä, joka aiheutuu rempasta ja töiden yhdistelmästä. Tuli siis sadateltua tilannetta, mutta ei häntä henkilökohtaisesti. Sukulainen tekee remontin meille, ei mies.

Nyt hän on hiljaa ja kun kysyn, onko kaikki hyvin hän sanoo on ja tuijottaa siten, että tajuan ettei todellakaan ole. Ei hymyile, vastaa välttämättömiin, halaukset kylmiä.. anteeksi on pyydetty, mutta eihän se auta, sanoo vain että "ethän sä mitään niin ikävää tehnyt", ja kuitenkin myönsi että on suuttunut. Epäselvää on, että mistä.

Minulle tulee ahdistava olo käytöksestä ja nukkuminen vaikeaa. Miten te muut pärjäätte murjottajan kanssa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minä olen tottunut liian pahaan kun juuri sain kuulla, että minulle on murjotettu salaa viisi kuukautta, ja nyt sai sanaisen arkkunsa auki. Minä olen ihmetellyt miksi mulla on aivan paska olo enkä jaksaisi mitään. No joo, nyt vähän aukesi. Että onhan nämä puhumattomat miehet melkoinen resurssisyöppö. 

Mutta mulle ei auennut, miksi aloittajan mies harrastaisi henkistä väkivaltaa. Hän on pettynyt, ja muitakin negatiivisia tunteita on. Parempihan se on, ettei hän valehtele niistä niinkuin minun mies teki, hänestä tulee teennäisen ystävällinen ja menen edelleen halpaan, koska tosiasiassa hän on minulle jostain hyvin itsekeskeisesti vihainen koko ajan. 

Aapeen mies kuulostaa siltä, että hänellä on monimutkainen tunnekenttä selviteltäväksi. Hän on alakynnessä henkisesti koska hänen työtilanteensa on huono. Silloin totta kai hän kokee, että naisen valitukset väsymyksestä ovat suora syytös hänelle, ja jos hän ei itsekään myönnä miten paljon se sattuu, tuloksena on epämääräisen kylmää kohtelua. Mutta mies yrittää kuitenkin puhua, jos oikein ymmärsin. 

Painu ny ãmmä jo víttüün tunnekentän selvittelyjes kanssa!

Vierailija
42/42 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella onnellinen kun kohta pääsee eroon tollasesta nalkuttavasta hysteerisestä naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme