Kyllä voi 57-vuotias nainen olla kaunis
ja seksikäs. Elizabeth Hurley siis. Edelleen täydellinen jumalatar ilman kuvien muokkaustakin. Hänen kohdallaan kuvien muokkaus on ylipäätään järjetöntä, vaikka sitä tehdäänkin.
Kommentit (42)
Käynyt vähän kohentamassa, mutta ei haittaa. Ihan hyvä, kunihmiset pitää huolta itsestään, kun keinoja on.
No, ei tuossa iässä vielä ruma tarvitse ollakkaan. Minulla on 80v anoppi joka on edelleen kaunis ja seksikäs.
Nojoo, mun makuun perse sais olla isompi, niin menettelis.
Täällä oli joskus joku seksifantasia Elizabeth Hurleystä ketjussa jossa kysyttiin mitä tekisit, jos saisit viettää päivän haluamasi julkkiksen kanssa. Muistan, että nauroin silmät kippurassa, kun oli annettu palaa ihan tosissaan. Ei varmasti menisi tämän päivän sensuurista läpi, vaikka oli ihan hyvä ja normaali, joskin rivo fantasia. Harmi kun ei tullut otettua talteen.
Ja on kyllä uskomattoman kaunis nainen tämä Elizabeth.
Harvoin 15 vuotta itseäni vanhemmat naiset sytyttää, mutta Elizabeth Hurleyn ajatteleminenkin saa kostumaan.
M
Ihanaa ajatella, että voin saada ihailua vielä kuusikymppisenäkin.
T: Liz kopio
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joskus joku seksifantasia Elizabeth Hurleystä ketjussa jossa kysyttiin mitä tekisit, jos saisit viettää päivän haluamasi julkkiksen kanssa. Muistan, että nauroin silmät kippurassa, kun oli annettu palaa ihan tosissaan. Ei varmasti menisi tämän päivän sensuurista läpi, vaikka oli ihan hyvä ja normaali, joskin rivo fantasia. Harmi kun ei tullut otettua talteen.
Ja on kyllä uskomattoman kaunis nainen tämä Elizabeth.
Muistan! Kommentoinkin siihen jotain.
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuossa iässä vielä ruma tarvitse ollakkaan. Minulla on 80v anoppi joka on edelleen kaunis ja seksikäs.
Se on ollakaan. Toivoisin, että ihmiset oppisivat kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ajatella, että voin saada ihailua vielä kuusikymppisenäkin.
T: Liz kopio
Kopio tai ei, ansaitset huomion.
-m
Sehän nukkuu ja kylpeekin rintsikat päällä, ettei ala roikkumaan.
Zeta-Jones on vasta 53, saa nähdä ehtiikö rupsahtaa ennen 57 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kristi Noem on kanssa kuosissa!
Täyttää tänä vuonna vasta 52. Katsellaan viiden vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän nukkuu ja kylpeekin rintsikat päällä, ettei ala roikkumaan.
Omituinen se on muutenkin, eikä sen suhde sen poikaankaan ole normaali.
Olen 60 vuotias ja saan enemmän ihailua kuin 40 vuotiaana. Johtunee siitä, että enää en välitä muiden mielipiteistä, vaan iloitsen elämästä.
niin nätti se on vasta syntynytkin
Ei voi olla, rupsahtaneita ovat tuon ikäiset, KAIKKI!