Mies tuli töistä kotiin täpinöissään, kun oli saanut kuulla että saa suunnitella pienen kävelysillan paikallisen joen yli
Oli täpinöissään kuin muksut karkkipäivänä...Sanoin että ketä kiinnostaa joku muutaman metrin kävelysilta ja etten ole itse ikinä kiinnittänyt huomiota sellaiseen. Mies on kaupungilla arkkitehtina töissä.
Nyt murjottaa työhuoneessaan "tekemässä töitä" eikä halua puhua. Lapsellista..?🙄
Kommentit (27)
Ei olis arkkitehtimiehen kannattanut otta lähärimuijaa.
Jaa. Mua alkoi heti kiinnostaa, että mimmonen silta ja millanen ympäristö ja mitä kaikkea tommosen tekeminen vaatii, ja olis mielenkiintoista kuulla sun miehen kertovan niistä. Ei sun mies olis uutta vaimoa vailla?
No sinäpäs mukava ihminen olet. Ei tulisi mieleenkään todeta omalle puolisolleni, ettei joku häntä innostava asia kiinnosta minua tai ketään muutakaan pätkääkään.
Minusta se on hienoa. Varmaan kivaa, kun saa iltalenkillä katsella jälkiä, joita on jättänyt maisemaan. Mun edesmennyt isäni oli nnaisemasuunnittelija ja onhan se hienoa näyttää lapsilleen, että hei katsokaas, tuossa ja tuossa te näätte ukkinne työn jäljen.
Avasin tämän aiheen innoissani kun ajattelin että tämä on hyvänmielen aihe, ja sitten ap haukkuukin miestään ja sitä siltaa..
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mua alkoi heti kiinnostaa, että mimmonen silta ja millanen ympäristö ja mitä kaikkea tommosen tekeminen vaatii, ja olis mielenkiintoista kuulla sun miehen kertovan niistä. Ei sun mies olis uutta vaimoa vailla?
Tai miestä? -M35
Vierailija kirjoitti:
Avasin tämän aiheen innoissani kun ajattelin että tämä on hyvänmielen aihe, ja sitten ap haukkuukin miestään ja sitä siltaa..
Tämä on vauva.fi ja otsikossa mainittiin mies. Miten ihmeessä tämä voisi olla hyvän mielen aihe?
Ap:llahan ei tietenkään todellisuudessa mitään miestä ole.
Ap taitaa olla nyt tyär joka on suuttunut isälleen ja purkaa sitä vähän tänne, no villi arvaus vain mutta ei arkkitehdin vaimo voi noin ajatelle, tuohan on aivan sellaista "mahtavaa WOW" osastoa, tuon suurempia saavutuksia en itsekään tarvitsisi mutta voin vain haaveilla vastaavasta, onnea miehellesi (isällesi)!
Höh. Ootpas kannustava. Varmista että sillasta tulee viihtyisä ja kodikas, ei kolkko. :)
Pitikö heti lytätä kun toinen on saanut kiinnostavan projektin? Voi olla että selailee jo deittipalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tarjoudun tähän pestiin. Olisi kivaa käydä käsi kädessä iltalenkillä katsomassa sitä tulevan sillan paikkaa.
Ap on törkeä eikä ansaitse miestänsä. Miten hän on voinut mennä kanssasi naimisiin?
Miehesi kannattaisi tarkistaa testosteroni tasot. Kuulostaa tosiaan B-rapun kundilta.
AlffaMale29
Vierailija kirjoitti:
Ei olis arkkitehtimiehen kannattanut otta lähärimuijaa.
Oletpa ikävä ihminen.
Symppis mies <3
Pienet kävelysillat veden yli ovat parhaita.
V...u .mikö ämmä oot!!! Olispas miehelläs jo uusi. Tajuaispa, et olet täysin epäkelpo muija hänelle, niinkuin oletkin!
105% homomies.