Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita pitkäaikaisia (tai iki)sinkkuja, jotka ei pysty enää kuuntelemaan muiden parisuhde juutuja?

Vierailija
20.05.2022 |

Tai lapsista?

Heti kun jutut käy näihin, mä meen lähes kuuroksi. Ei jaksa tai halua kuulla.
Luulen että se on joka suojautumis keino ettei sattuisi niin paljon oma yksinäisyys.

Onko muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Yksi ei edes kovinkaan läheinen työkaveri alkoi puhella kuinka hänellä on ovulaatio ja niin kova vauvakuume jne. Ihanko totta kuvitteli minusta - ikisinkusta - saavansa jonkun puputtelusparraajansa?

Vierailija
2/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos joku muu!

Olen pahoillani kokemuksesta, mutta silti hyvä tietää etten ole ainoa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella enää puolituttujen avautumisia parisuhdeongelmistaan ja sitten kysyvät neuvoja minulta, ulkopuoliselta ihmiseltä??

Toinen ryhmä on sitten ne, jotka alkavat seurustella ja sen jälkeen ignooraavat kunnes ovat taas eronneita...

Vierailija
4/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minuakaan muitten parisuhdejutut.

En jaksa mitenkään sitä alituista narinaa miten se puoliso sitä ja tätä ja aina väärin ja mahdotonta.

Miksi ihmeessä sitten parisuhteisiin hingutaan ja tupataan kun se on niin kamalaa?

Ikisinkku olen minäkin ja aion pysyä.

Luovutetaan oma vapaus ja siedetään kyttäilyä ja rajoittamista.  Tutkitaan toisen puhelin ja netti salaa, epäillään ja vahditaan.  Hankitaan pari pentua ja valitetaan työpaikalla miten mahdotonta ja vaikeaa ja miten se ukko ei sormeaan nosta ja aina minä yksin ja anoppi on aivan kauhea.

Täytyy olla masokisti että tuota ehdoin tahdoin haluaa.

Ja kyllä, seurustellut olen, muutamankin kerran mutta juuri tuon kyttäämisen ja rajoittamisen takia joka kerta tehnyt lopun. Tiedän että en jaksaisi elää sellaista elämää, siksi pysyn erossa siitä.

Kyllästyttää ja ottaa päähän kuunnella valitusta.  Oikein kilpaillaan kenellä kamalinta.

Vierailija
5/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kuunnella enää puolituttujen avautumisia parisuhdeongelmistaan ja sitten kysyvät neuvoja minulta, ulkopuoliselta ihmiseltä??

Toinen ryhmä on sitten ne, jotka alkavat seurustella ja sen jälkeen ignooraavat kunnes ovat taas eronneita...

Tuo ignooraminen ja takaisin ryöminen kun erotaan tai tulee ryppyjä rakkauteen on kyllä veemäisintä minä tiedän.

Tuollaiset ihmiset ei ole hyviä ystäviä.

Vierailija
6/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin niistä valituksista ja onnittelen itseäni, etten ottanut miestä riesaksi. Eivät vaan tykkää kun vastaan heille iloiten omasta sinkkuudestani. Esim. On se kyllä hyvä, ettei ole tuollaisia ongelmia! -huudahdukseni ei ole kovin suosittu :D

Vierailija
7/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meidän pitäisi perustaa keskenämme täällä niitä perheitä?

Vierailija
8/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sinkkuna jaksa niitä juttuja kuunnella enkä silloinkaan kun olin parisuhteessa.

Vierailija
9/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toisinkin päin. Varattu nainen selitti parisuhteestaan niin kuin suhteessa olevien kanssa yleensä vaihdetaan kuulumiset parisuhteista. Loput olivat sinkkuja miehiä ja minä. Kukaan ei vastannut yhtään mitään. Varmaan kaikilla samoja kokemuksia.

Vierailija
10/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin niistä valituksista ja onnittelen itseäni, etten ottanut miestä riesaksi. Eivät vaan tykkää kun vastaan heille iloiten omasta sinkkuudestani. Esim. On se kyllä hyvä, ettei ole tuollaisia ongelmia! -huudahdukseni ei ole kovin suosittu :D

😈😈😈😈

Vierailija
11/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin, perheelliset ei myöskään näytä kiinnostuvan minun sinkun treffailuista ja niiden jännistä käänteistä. Enkä minä jaksa heidän parisuhdeherutusta.