Masentaa tuo Lotta Hinstan riipparit- juttu..
Siis ei todellakaan hänellä kuvassa näkynyt olevan mitään riippareita vaan oikein kauniit, ehkä keskikokoa olevat rinnat. Niin jos hänen rintoja haukuttiin riippareiksi niin mitenkähän sitten omani tuomittaisiin?! Itselläni D-kupin rinnat ja ikää 44v. Jonkin verran maan vetovoima vetää alaspäin, mutta ei mielestäni pahat. Mutta jos kerran näin jyrkät on mielipiteet nykyään niin varmasti sitten omanikin muiden silmiin olisi ihan kauheat.. Itse en muuten pidä riippuvia rintoja edes pahana vaan ihan viehättävät voivat olla. Ihmeellisen pinnallisia ja vaativia ihmisiä nykyään..
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintsalla on parikymmentä vuotta vanhempi mies. Hopeaketun vetovoima on vastustamaton.
kenties ex-sähkömies Raimo?
jos rape lausutaan englanniksi "rreiph" niin onko Raimo silloin englanniksi "rrrreyh shirouh"?
Nuo yläosat on väärin päin päällä. Ei kiva
Vierailija kirjoitti:
Minä voin rehellisesti myöntää, että rintani riippuvat. Mielestäni olisi aika luonnotonta, jos J-kupin rinnat eivät yhtään roikkuisi. Mieheni mielestä ne ovat seksikkäät ja itsekin pidän niistä oikein kovasti. Se riittää minulle.
Hintsan rinnat näyttävät minusta aivan normaaleilta ja näteiltä. En ymmärrä ilkeitä kommentteja. Ihmeelliseksi on maailma mennyt.
Samaa mieltä, minustakin riippuvat ja mahdollisimman pehmeät rinnat ovat kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät. T: M
Mulla on riippurinnat, sukuvika. Ne ovat roikkuneet siis aina siitä lähtien, kun olivat "täysimittaiset". Kaikki miehet ovat silti tykänneet, toiset paljonkin.
Itsevarmuutta se vain vaatii.
Äääääh. Mulla on rinnat ja thats it. En vaivaa päätäni niiden muodolla. Kroppani on mitä on, niinkuin monen muunkin ihmisen kroppa enkä arvota sitä, eikä kenenkään muunkaan pitäisi vaivata päätään minun rinnoillani.
Jos joku moittii minun muotoani niin omapa on häpeänsä. Moinen on todella keskenkasvuista ja kertoo ihmisen älykkyydestä aika paljon. Sellaisten ihmisten mielipiteet ei minua hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole riipparit. Riipparit roikkuu alempana kuin missä rintojen "kuuluu" olla. Lotan rinnat on juuri oikealla kohdalla, jos ne olisi ylempänä, näyttäisi alienilta.
Tämä juuri on ongelma. Se missä rintojen kuuluu olla, ei ole niiden luonnollinen paikka, vaan rintsikoilla nostettujen rintojen.
Kaikilla on vääristynyt normaalien rintojen kohta, koska tuijotellaan vain rintaliiveissä olevia rintoja. Siinä ne ei kuitenkaan ole luonnostaan 90% naisista.
Rintojen luonnollinen kohta on alempana kuin se mikä käsitetään hyvännäköiseksi ja terhakkaaksi.
Mä en oo käyttänyt rintsikoita vuosiin. Paitsi urheillessa toppia. C koon rinnoille ei oo tapahtunut tänä aikana mitään, ja ovat juuri siinä missä niiden kuuluu ihmisellä ilman tukilaitteita olla.
Ehkä tisseissä olisi luinen rakenne jos kuuluisivat pystyasentoon. Tai sitten reippaasti paisuvaiskudosta. Rintsikat on aika tarpeeton jäänne, ellei sitten kipujen, hölskymisen tms muun takia tarvitse. Itse en arjessa hypi enkä pompi, vain urheillessa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret naiset saa tilaston mukaan huonommin orgasmeja kuin nuoret naiset 1970-luvulla. Se johtuu siitä, että sängyssä ne ajattelee koko ajan, miltä ne näyttää ja onko ne tarpeeksi hyviä. Sääliksi käy.
1970-luvulla valtaosalla naisista olikin hoikka ja kaunis vartalo. Toista se on nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi masentaa?
Itse naisena nimenomaan tykkään eniten sellaisista vähän raskaana riippuvista, täyteläisistä, isohkoista rinnoista.
Pystyt, ei riippuvat eivät ole minun makuuni niin kauniit ja naiselliset, mutta jokaiselle löytyy tykkääjänsä kyllä.Somessa muiden ulkonäköä kuviin haukkuvat ihmiset eivät ole muutenkaan mitään laadukkaita ihmisiä, vaan kaukana siitä. :D
En ymmärrä mitä väliä sellaisten mielipiteillä olisi mihinkään.
Tämä oli kyllä hyvä pointti. Mitä kertoo ihmisen henkisestä tilasta jos kommentoi toisen ulkonäköä tuohon tyyliin? Niinpä sitä ei myöskään kannata ottaa vakavasti :)
T. N45 isoilla riippurinnoilla
En tiiä,mutta aloittajalla kyllä menee elämässä hyvin kun joku tissikuva vaan vähä riipasee mieltä.
Missä tuollainen juttu on ollut? Enpä ole huomannut. Ehkä ei kannattaisi lukea kaikkea sontaa lehdistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret naiset saa tilaston mukaan huonommin orgasmeja kuin nuoret naiset 1970-luvulla. Se johtuu siitä, että sängyssä ne ajattelee koko ajan, miltä ne näyttää ja onko ne tarpeeksi hyviä. Sääliksi käy.
1970-luvulla valtaosalla naisista olikin hoikka ja kaunis vartalo. Toista se on nykyään.
Aika moni myös keikkui aliravitsemuksen ja alipainon puolella. Rahanpuute näkyy tuon ajan vartalomallissa.
Nämä 1970-luvun hoikkikset kuitenkin kasvatti meidät sokerin, rasvan ja epäterveellisen ravinnon maailmaan...että tuota..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole riipparit. Riipparit roikkuu alempana kuin missä rintojen "kuuluu" olla. Lotan rinnat on juuri oikealla kohdalla, jos ne olisi ylempänä, näyttäisi alienilta.
Tämä juuri on ongelma. Se missä rintojen kuuluu olla, ei ole niiden luonnollinen paikka, vaan rintsikoilla nostettujen rintojen.
Kaikilla on vääristynyt normaalien rintojen kohta, koska tuijotellaan vain rintaliiveissä olevia rintoja. Siinä ne ei kuitenkaan ole luonnostaan 90% naisista.Rintojen luonnollinen kohta on alempana kuin se mikä käsitetään hyvännäköiseksi ja terhakkaaksi.
hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös keikkui aliravitsemuksen ja alipainon puolella. Rahanpuute näkyy tuon ajan vartalomallissa.
Nämä 1970-luvun hoikkikset kuitenkin kasvatti meidät sokerin, rasvan ja epäterveellisen ravinnon maailmaan...että tuota..
Aikuinen täysjärkinen ihminen voi ihan itse päättää mitä mänttää nenän alta ääntä kohti ja mitä ei. Turha syyttää ketään muuta lihavuudestaan.
Rintojen oikea korkeua on olkapään ja kyynärpään puolivälissä. Sitä alempana ovat riipparit ja sitä ylempänä....... renesanssitissit.
Mitä mieltä Lotan bikinirajoista?
Jos Lotta Hintsa pääsee Spotrt Illustrin uimapuku kuvauksiin, niin aika toivotonta kuvitella paremmat rinnat itselleen, vaikka olenkin mies.
Alapeukutin, koska ainoa keski-ikäinen mies jolta itse olen saanut vihaaaa niskaan oli just ton Lotan Donin näköinen omasta mielestään varmaan tosi komea mies joka ei kestänyt sitä, ettei nuorta naista kiinnostanut hänen seura, vaan ikäisensä nuoren miehen xD
Sortui katkeruuksissaan jopa tönimään sitä nuorta miestä, joka seurassani oli.