Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa tuo Lotta Hinstan riipparit- juttu..

Vierailija
20.05.2022 |

Siis ei todellakaan hänellä kuvassa näkynyt olevan mitään riippareita vaan oikein kauniit, ehkä keskikokoa olevat rinnat. Niin jos hänen rintoja haukuttiin riippareiksi niin mitenkähän sitten omani tuomittaisiin?! Itselläni D-kupin rinnat ja ikää 44v. Jonkin verran maan vetovoima vetää alaspäin, mutta ei mielestäni pahat. Mutta jos kerran näin jyrkät on mielipiteet nykyään niin varmasti sitten omanikin muiden silmiin olisi ihan kauheat.. Itse en muuten pidä riippuvia rintoja edes pahana vaan ihan viehättävät voivat olla. Ihmeellisen pinnallisia ja vaativia ihmisiä nykyään..

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisille törkykommenteille kannata antaa mitään painoarvoa. Ne johtuvat tasan ja vain tasan yhdestä asiasta: kateudesta.

Ensimmäinen Mooseksen luonnonlaki: Missä kaunis nuori nainen, siellä n. a.is ia v .i h a. a va. t katkerat se .tä m.ie h.et ja ulkonäkökompleksiset kateelliset naiset. Se manifestoituu erilaisena kommenttiripulina pisin sosiaalista mediaa.

miksi  se .tä m.ie h.et vihaavat ja ovat katkeria kauniille nuorelle naiselle?

Ovat kateellisia niille joilla on saumaa päästä kauniin naisen piireihin. Ehkä jopa housuihin.

Kauniilla nuorella naisella on kaikki langat käsissään ja elämä edessä. Vaimoonsa jo vuosia sitten kyllästyneellä ja selkänsä sähkötöissä hajottaneelle Raimolle se on vaikea pala nieltäväksi. Omat loiston päivät ovat jo takanapäin, jos niitä koskaan olikaan.

sähkötöissä olleella Rapella on niin paljon fyffeä ettei se kaunis nuori nainen tule näkemään sellaisia summia elämänsä aikana siksi he haluaa Raimon kaltaisten pöksyihin.

Kyllä Raimo tietää totuuden, ja sekös saa hänet sylkemään katkeraa myrkkyä interwebin syövereihin. Raimo ei pane enää ketään koska erektio on heikentynyt miltei olemattomaksi ylipainon ja iän vuoksi. Lotta sen sijaan panee komeaa vuorikiipeilijämiestä vuoren rinteellä teltassa tuulen tuivertaessa. Raikas vuoristoilma tekee terää, aamulla taas jaksaa lähteä kovaan fyysiseen suoritukseen. 

Raimolle alkaa jo olla vaikeaa nousta nojatuolista. 

Alapeukutin, koska ainoa keski-ikäinen mies jolta itse olen saanut vihaaaa niskaan oli just ton Lotan Donin näköinen omasta mielestään varmaan tosi komea mies joka ei kestänyt sitä, ettei nuorta naista kiinnostanut hänen seura, vaan ikäisensä nuoren miehen xD

Sortui katkeruuksissaan jopa tönimään sitä nuorta miestä, joka seurassani oli.

Vierailija
82/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintsalla on parikymmentä vuotta vanhempi mies. Hopeaketun vetovoima on vastustamaton. 

kenties ex-sähkömies Raimo?

jos rape lausutaan englanniksi "rreiph" niin onko Raimo silloin englanniksi "rrrreyh shirouh"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo yläosat on väärin päin päällä. Ei kiva

Vierailija
84/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin rehellisesti myöntää, että rintani riippuvat. Mielestäni olisi aika luonnotonta, jos J-kupin rinnat eivät yhtään roikkuisi. Mieheni mielestä ne ovat seksikkäät ja itsekin pidän niistä oikein kovasti. Se riittää minulle.

Hintsan rinnat näyttävät minusta aivan normaaleilta ja näteiltä. En ymmärrä ilkeitä kommentteja. Ihmeelliseksi on maailma mennyt.

Samaa mieltä, minustakin riippuvat ja mahdollisimman pehmeät rinnat ovat kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät. T: M

Vierailija
85/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riippurinnat, sukuvika. Ne ovat roikkuneet siis aina siitä lähtien, kun olivat "täysimittaiset". Kaikki miehet ovat silti tykänneet, toiset paljonkin.

Itsevarmuutta se vain vaatii.

Vierailija
86/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääääh. Mulla on rinnat ja thats it. En vaivaa päätäni niiden muodolla. Kroppani on mitä on, niinkuin monen muunkin ihmisen kroppa enkä arvota sitä, eikä kenenkään muunkaan pitäisi vaivata päätään minun rinnoillani.

Jos joku moittii minun muotoani niin omapa on häpeänsä. Moinen on todella keskenkasvuista ja kertoo ihmisen älykkyydestä aika paljon. Sellaisten ihmisten mielipiteet ei minua hetkauta.

Vierailija
87/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ole riipparit. Riipparit roikkuu alempana kuin missä rintojen "kuuluu" olla. Lotan rinnat on juuri oikealla kohdalla, jos ne olisi ylempänä, näyttäisi alienilta.

Tämä juuri on ongelma. Se missä rintojen kuuluu olla, ei ole niiden luonnollinen paikka, vaan rintsikoilla nostettujen rintojen.

Kaikilla on vääristynyt normaalien rintojen kohta, koska tuijotellaan vain rintaliiveissä olevia rintoja. Siinä ne ei kuitenkaan ole luonnostaan 90% naisista.

Rintojen luonnollinen kohta on alempana kuin se mikä käsitetään hyvännäköiseksi ja terhakkaaksi.

Vierailija
88/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo käyttänyt rintsikoita vuosiin. Paitsi urheillessa toppia. C koon rinnoille ei oo tapahtunut tänä aikana mitään, ja ovat juuri siinä missä niiden kuuluu ihmisellä ilman tukilaitteita olla.

Ehkä tisseissä olisi luinen rakenne jos kuuluisivat pystyasentoon. Tai sitten reippaasti paisuvaiskudosta. Rintsikat on aika tarpeeton jäänne, ellei sitten kipujen, hölskymisen tms muun takia tarvitse. Itse en arjessa hypi enkä pompi, vain urheillessa.

Vierailija
89/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret naiset saa tilaston mukaan huonommin orgasmeja kuin nuoret naiset 1970-luvulla. Se johtuu siitä, että sängyssä ne ajattelee koko ajan, miltä ne näyttää ja onko ne tarpeeksi hyviä. Sääliksi käy.

1970-luvulla valtaosalla naisista olikin hoikka ja kaunis vartalo. Toista se on nykyään.

Vierailija
90/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi masentaa?

Itse naisena nimenomaan tykkään eniten sellaisista vähän raskaana riippuvista, täyteläisistä, isohkoista rinnoista.

Pystyt, ei riippuvat eivät ole minun makuuni niin kauniit ja naiselliset, mutta jokaiselle löytyy tykkääjänsä kyllä.

Somessa muiden ulkonäköä kuviin haukkuvat ihmiset eivät ole muutenkaan mitään laadukkaita ihmisiä, vaan kaukana siitä. :D

En ymmärrä mitä väliä sellaisten mielipiteillä olisi mihinkään.

Tämä oli kyllä hyvä pointti. Mitä kertoo ihmisen henkisestä tilasta jos kommentoi toisen ulkonäköä tuohon tyyliin? Niinpä sitä ei myöskään kannata ottaa vakavasti :)

T. N45 isoilla riippurinnoilla

Vierailija
91/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tää on?

Vierailija
92/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä,mutta aloittajalla kyllä menee elämässä hyvin kun joku tissikuva vaan vähä riipasee mieltä.

Vierailija
93/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollainen juttu on ollut? Enpä ole huomannut. Ehkä ei kannattaisi lukea kaikkea sontaa lehdistä?

Vierailija
94/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret naiset saa tilaston mukaan huonommin orgasmeja kuin nuoret naiset 1970-luvulla. Se johtuu siitä, että sängyssä ne ajattelee koko ajan, miltä ne näyttää ja onko ne tarpeeksi hyviä. Sääliksi käy.

1970-luvulla valtaosalla naisista olikin hoikka ja kaunis vartalo. Toista se on nykyään.

Aika moni myös keikkui aliravitsemuksen ja alipainon puolella. Rahanpuute näkyy tuon ajan vartalomallissa.

Nämä 1970-luvun hoikkikset kuitenkin kasvatti meidät sokerin, rasvan ja epäterveellisen ravinnon maailmaan...että tuota..

Vierailija
95/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä nämä kuvat on nähtävissä?

Vierailija
96/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ole riipparit. Riipparit roikkuu alempana kuin missä rintojen "kuuluu" olla. Lotan rinnat on juuri oikealla kohdalla, jos ne olisi ylempänä, näyttäisi alienilta.

Tämä juuri on ongelma. Se missä rintojen kuuluu olla, ei ole niiden luonnollinen paikka, vaan rintsikoilla nostettujen rintojen.

Kaikilla on vääristynyt normaalien rintojen kohta, koska tuijotellaan vain rintaliiveissä olevia rintoja. Siinä ne ei kuitenkaan ole luonnostaan 90% naisista.

Rintojen luonnollinen kohta on alempana kuin se mikä käsitetään hyvännäköiseksi ja terhakkaaksi.

hyvin sanottu.

Vierailija
97/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös keikkui aliravitsemuksen ja alipainon puolella. Rahanpuute näkyy tuon ajan vartalomallissa.

Nämä 1970-luvun hoikkikset kuitenkin kasvatti meidät sokerin, rasvan ja epäterveellisen ravinnon maailmaan...että tuota..

Aikuinen täysjärkinen ihminen voi ihan itse päättää mitä mänttää nenän alta ääntä kohti ja mitä ei. Turha syyttää ketään muuta lihavuudestaan.

Vierailija
98/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen oikea korkeua on olkapään ja kyynärpään puolivälissä. Sitä alempana ovat riipparit ja sitä ylempänä....... renesanssitissit.

Vierailija
99/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Lotan bikinirajoista?

Vierailija
100/123 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lotta Hintsa pääsee Spotrt Illustrin uimapuku kuvauksiin, niin aika toivotonta kuvitella paremmat rinnat itselleen, vaikka olenkin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi