Masentaa tuo Lotta Hinstan riipparit- juttu..
Siis ei todellakaan hänellä kuvassa näkynyt olevan mitään riippareita vaan oikein kauniit, ehkä keskikokoa olevat rinnat. Niin jos hänen rintoja haukuttiin riippareiksi niin mitenkähän sitten omani tuomittaisiin?! Itselläni D-kupin rinnat ja ikää 44v. Jonkin verran maan vetovoima vetää alaspäin, mutta ei mielestäni pahat. Mutta jos kerran näin jyrkät on mielipiteet nykyään niin varmasti sitten omanikin muiden silmiin olisi ihan kauheat.. Itse en muuten pidä riippuvia rintoja edes pahana vaan ihan viehättävät voivat olla. Ihmeellisen pinnallisia ja vaativia ihmisiä nykyään..
Kommentit (123)
Miksi masentaa?
Itse naisena nimenomaan tykkään eniten sellaisista vähän raskaana riippuvista, täyteläisistä, isohkoista rinnoista.
Pystyt, ei riippuvat eivät ole minun makuuni niin kauniit ja naiselliset, mutta jokaiselle löytyy tykkääjänsä kyllä.
Somessa muiden ulkonäköä kuviin haukkuvat ihmiset eivät ole muutenkaan mitään laadukkaita ihmisiä, vaan kaukana siitä. :D
En ymmärrä mitä väliä sellaisten mielipiteillä olisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pienet rinnat laskeudu vasta imetyksen jälkeen, kun ovat maidontuotannosta venyneet. Onko Lotalla lapsia?
Lapsettomalla teinilläkin voi olla riipparit.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole Lotalla mitkään riipparit. Kauniit, normaalit rinnat, joka noita sanoo riippareiksi ei ole koskaan nähnyt normaaleja rintoja vaan katsellut kuvia silikonirinnoista.
Aika monella naisella on itsellään riipparit ja tunnistavat Lotan riipparit riippareiksi. Riipparitkin ovat normaalit. Normaaleja on monenlaista. Toisilla on eri kuppikokoiset rinnat ja sekin on normaalia. Toisilla on pallot ja toisilla melonit ja sekin on luonnollista.
Samalla tavalla sinä mitätöit luonnollisia isoja jättipystyrintoja epäluonnolliseksi. Sinä loukkaat isorintaisia ja stereotypisoit heidät kaikki silikonitisseiksi. Luultavasti myös tyhmiksi ja tyrkyiksi samalla vaikka olisivat lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. telkussa näkyy jo niin paljon silikonirintoja että tyhmimmät alkaa pitää niitä aitoina. Sitten taivastellaan ja haukutaan normaaleja luomurintoja.
Jep! Plastiikkakirurgia on valitettavasti yleistynyt niin paljon, ettei somessa ja muualla enää taida näkyä luomurintoja. Ja kun nuoret on koko ikänsä nähneet pelkkiä kumipalloja, näyttää aidot tissit joko olemattomilta, tai riippuvilta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman RUMIA bikineitä valittu noihin kuvauksiin. Nuokin rinnat olisi eri yläosilla saatu näyttämään paremmille.
Ihmetyttää myös, että jos lotta treenaa työkseen niinkun instassaan kertoo, tosi matala lihaserottuvuus
Tässä sen taas näkee miten epärealistisia ja järjettömiä vaatimukset naisvartalolle ovat.
Tsemppiä ap! Mulla vasta riipparit onkin, e-kuppi ja ikää paljon. Menin viime kesänä pienen huoltsikan kahvilaan, ukot kuolas ihan tosissaan ja oma ukko halus heti seksiä, kun päästiin mökille. Ei riipparit kaikkia haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Mulla vasta riipparit onkin, e-kuppi ja ikää paljon. Menin viime kesänä pienen huoltsikan kahvilaan, ukot kuolas ihan tosissaan ja oma ukko halus heti seksiä, kun päästiin mökille. Ei riipparit kaikkia haittaa.
Melkoiset reaktiot oli kyllä, mitähän sulla oli päällä vai oliko paljon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoiset reaktiot oli kyllä, mitähän sulla oli päällä vai oliko paljon mitään.
Polvipituinen kesämekko.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Mikään ei ole surullisempaa kuin olla ukkojen seksiobjekti.
Miksi niissä on 3cm väli, onko ne luomut sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Mikään ei ole surullisempaa kuin olla ukkojen seksiobjekti.
Hauskaa se on :)
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on eroja. Mulla on isompi väli ja on ihan luomut. Push-upeilla saa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä?
Kätevä kun menee saunaan niin voi laittaa siideritölkit tissien alle ja kädet vapaana
Nykyajan nuoret naiset saa tilaston mukaan huonommin orgasmeja kuin nuoret naiset 1970-luvulla. Se johtuu siitä, että sängyssä ne ajattelee koko ajan, miltä ne näyttää ja onko ne tarpeeksi hyviä. Sääliksi käy.
Riippuuhan Lotalla, mutta mitä sitten? Kokonaisuutena hyvin kaunis mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Voit ap lohduttautua sillä, että olet 44v, eivätkä rintasi kiinnosta enää ketään. Ole ihan rauhassa.
Tää ei ole totta, mua kyllä kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole riipparit. Riipparit roikkuu alempana kuin missä rintojen "kuuluu" olla. Lotan rinnat on juuri oikealla kohdalla, jos ne olisi ylempänä, näyttäisi alienilta.
Olet väärässä. Riipparit ovat rinnat, jotka katsovat alaspäin. Oli lähtöpiste sijainniltaan mikä vain, niin rinnan asento ratkaisee. Pystykorva ja luppakorva, niillä on ero.
Ei, sä olet väärässä!
Jokaisella miehellä on riippumunat.
Ei todellakaan ole Lotalla mitkään riipparit. Kauniit, normaalit rinnat, joka noita sanoo riippareiksi ei ole koskaan nähnyt normaaleja rintoja vaan katsellut kuvia silikonirinnoista.