Masentaa tuo Lotta Hinstan riipparit- juttu..
Siis ei todellakaan hänellä kuvassa näkynyt olevan mitään riippareita vaan oikein kauniit, ehkä keskikokoa olevat rinnat. Niin jos hänen rintoja haukuttiin riippareiksi niin mitenkähän sitten omani tuomittaisiin?! Itselläni D-kupin rinnat ja ikää 44v. Jonkin verran maan vetovoima vetää alaspäin, mutta ei mielestäni pahat. Mutta jos kerran näin jyrkät on mielipiteet nykyään niin varmasti sitten omanikin muiden silmiin olisi ihan kauheat.. Itse en muuten pidä riippuvia rintoja edes pahana vaan ihan viehättävät voivat olla. Ihmeellisen pinnallisia ja vaativia ihmisiä nykyään..
Kommentit (123)
Mua ärsyttää tää valitus. Nää tekee somella rahaa. Jokaiseen työhön liittyy ne huonot puolet. Roskakuskina ollessa paskanhaju, somevaikuttajana ilkeät viestit. Ja en niitä viestien lähettäjiä ole kannustamassa, mutta tuo asiasta itkeminen lisää vain näiden viestienlähettäjien motivaatiota, kun näkevät, että pääsivät ihon alle.
Jättäisi Lotta ne luuserit ihan omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Rintojen oikea korkeua on olkapään ja kyynärpään puolivälissä. Sitä alempana ovat riipparit ja sitä ylempänä....... renesanssitissit.
Rintojen kiinnittymiskohdalla ei ole mitään tekemistä rintojen riippumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on riippurinnat, sukuvika. Ne ovat roikkuneet siis aina siitä lähtien, kun olivat "täysimittaiset". Kaikki miehet ovat silti tykänneet, toiset paljonkin.
Itsevarmuutta se vain vaatii.
Mitäpä mies ei sanois jos pilde mielessä.
Itse taas en ymmärrä miksi kukaan enää vuonna 2022 haluaa esitellä itseään julkisesti puolialastomana. Olisi sen verran pitänyt jo mennä eteenpäin, etteivät naiset itse halua esineellistää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen AP sua yli 10 v nuorempi, kuppikoko 75K ja ilman liivenä nännit on kirjaimellisesti navan molemmin puolin. Nännit osoittaa suoraan lattiaan, enkä oo siis koskaan ees imettänyt eikä ole lapsia. Sinkkuna taas, mut kynnys seksin harrastamiseen on liian korkea kun en uskalla näyttää näitä kelleen...
Voi kuule, meitä on tässä maassa niiin paljon miehiä, jotka haluaisivat kanssasi sänkyyn. Kookoko on unelma.
Tästäkö täällä keskustellaan?
https://swimsuit.si.com/swimsuit/model/lotta-hintsa-2022-si-swimsuit-ph…
En ymmärrä tätä kohua. Lotta on poseerannut vuosien varrella vaikka kuinka paljon alusvaatteissa ja bikineissä, ja aina hänen rintansa ovat olleet tuon malliset. Luulisi, että ihmiset on nähneet hänen muotonsa jo aikaisemmin, vai miksi tämä 'kohu' tuli vasta nyt?
Ja ihan normaalit rinnat ne ovat.
Rinnat ovat ihan ok, mutta nuo bikinit kamalat. Saavat rinnat näyttämään litteiltä patalapuilta vaikka toisenlaisissa bikineissä voisivat olla paljon kauniimman muotoiset.
Mitä nuo valkoiset jäljet lantion ja käsien alueella on - vitiligoa?
Näyttää jotenkin olmilta noissa kuvissa. Vastenmielisen valkoinen iho, kun ei sitten yhtään rusketusta...
Mikä juttu tämä nyt on? Missä kuvat? Voisitko ap vähän selittää mistä on kysymys.
Onko kukaan kysynyt haluaako Lotta että hänen tisseistään tehdään kauhea numero?
Vierailija kirjoitti:
Varaa olisi silikoneihin? 🤔
Sinullakin varmaan olisi?
Hinstalle sopisi kyllä silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kysynyt haluaako Lotta että hänen tisseistään tehdään kauhea numero?
Ei kannata näyttää minulle tissejään jos ei halua, että puhun niistä :)
Alexandraa kirjoitti:
Mitä nuo valkoiset jäljet lantion ja käsien alueella on - vitiligoa?
Vitiligomallit ovat nyt muotia. Tummat vitiligomallit olivat kysyttyjä äskettäin ja ovat edelleen. Onkohan Lotta ensimmäinen vaaleaihoinen vitiligomalli?
Samaa mallia kuin Laura Birnin vastaavat.
Vitiligostako pitäisi puhua? Miksi näyttää etumustaan jos ei halua, että etumu näkyy? Jos näkyy, niin siitä puhutaan. Mistä Lotta luuli, että puhuttaisiin kuvien jälkeen? Kuvaussäästä?