Rumat rinnat
Vihaan rintojani kun ne ovat kauheat, rumat, melko littanat ja melko isot kai, mutta eivät erotu kropastani erityisen suurina, kun olen muutenkin aika iso. Ne myös roikkuvat, koska eivät ole yhtään kiinteät. Varsinkin toinen on enemmänkin riippuva, koska ovat eri kokoiset ja toinen isompi. :( häpeän koko kehoani kun en ole naisellisen kaunis eikä kukaan voi pitää minua kauniina
Kommentit (19)
Moi,
Rinnat eivät voi olla rumat - lupaan sen. Minkälaiset sun nännit ovat?
Itse ainakin haaveilen tosi pehmeistä ja ei-kiinteistä rinnoista. Selaisia olisi todella mahtavaa päästä hyväilemään. Riippuminen ei edes haittaisi yhtään. Olisi ihanaa nostella ja puristella niitä.
Ehkä olen saanut somesta vaan liikaa paineita. Kaiken pitäisi olla täydellistä ja ihmiset panostavat ulkonäköön todella paljon
Rumat rinnat voi peittää liiveillä tai vaikkapa paidan alle. Toimii varmasti.
Kaikki miehet eivät piittaa rinnoista. Jos asia häiritsee itseäsi paljon, pidä ainakin rintaliivit päällä panohommissa. Ainakin itselleni sellainen sopii ihan hyvin. Kiihottavaa naida naista, joka ei ole täysin alasti.
En usko että rumia rintoja on olemassa, tai en oo nähny. Toki toiset on kauniimpia muttei minkään muotoset ole olleet rumia. No joo, joskus nuo eestiläiset silikoonit on melko lähellä rumaa, tai harvoin ovat paljaana kauniit, vaatteet päällä ei huomaa että leikkaajalla oo minkäänlaista silmää tehä hyvännäköset
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen saanut somesta vaan liikaa paineita. Kaiken pitäisi olla täydellistä ja ihmiset panostavat ulkonäköön todella paljon
Sitten kannattaa pyrkiä vähentämään sellaisten somejuttujen seuraamista, jotka saavat tuollaisia turhia paineita aikaan. Laita vaikka joitain pluskokoisia ja naisellisia naisia seurantaan. Instasta vaikka Veera Korhosta tmv. seurantaan...
Mitä jos antaisit tehdä sen kumppanin ihan oman päätöksen niistä rinnoista. Se on hyvin todennäköisesti eri mitä sinun tuomiosi. Kaikkien rinnat on erilaisia ja jokaisella pidän toisesta rinnasta pikkasen enemmän kuin toisesta. Joskus toinen on myös herkempi kuin toinen. Rohkeesti äijälle tissi suuhun.
Eipä ne rumat rinnat oo niin iso ongelma, kunhan muilla osa-alueilla sitten kompensoi riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se siitä vanhempana tasoittuu kuinka paljon sulla nyt on ikää
Olen 24 ja olen täysin kokematon miesten kanssa
Sama täällä paitsi että rinnoissa on vielä raskausarpiakin. Enkä ole edes ollut raskaana! 😡 Heti teininä tulivat, kun rinnat alkoivat kasvaa, ilmeisesti minulla on heikko sidekudos ihossa tjsp. No, eipä tarvi surra kropan rupsahtamista, kun se on aina ollut vähemmän viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä paitsi että rinnoissa on vielä raskausarpiakin. Enkä ole edes ollut raskaana! 😡 Heti teininä tulivat, kun rinnat alkoivat kasvaa, ilmeisesti minulla on heikko sidekudos ihossa tjsp. No, eipä tarvi surra kropan rupsahtamista, kun se on aina ollut vähemmän viehättävä.
Minulla sama ja kauhistelin niitä jo teininä ja ihmettelin mitä ne on 😂 venymisarpia vaan, mutta onneksi ne haaleni ajan kanssa. Uusiakin on tullut, mutta aina ne lopulta haalenee eikä näy enää häritsevästi
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta oot saanut päähäsi, että sun rinnat on rumat??? Naisten pitää tajuta pitää itseään kuningattarina. Älkää menkö somen tai minkään muun median esineellistämishalpaan.
Ok. Pahoittelut.