Suomen 50 parasta ravintolaa, monessako olet syönyt?
Suomen 50 parasta ravintolaa on taas listattu. Monessako näistä olet syönyt? Mun listani on: Palace, Savoy, Nokka ja Kosmos.
Linkki:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008820376.html
Kommentit (32)
Kun mä meen ulos syömään, istun tuvan rapulle eväineni!
Käyn syömässä vain juhlapäivinä ja aina ABC:llä. On muuten hyvät ruuat!
En ole yhdessäkään noista päässyt käymään mutta aika surullista jos 50 Suomen parhaan ravintolan joukossa jopa 29 ravintolaa sijaitsee Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista olen syönyt vain Kosmoksessa. Mutta siellä sitten monta kertaa.
Kosmos on yks mun lemppari. Samoin Elite vaikka se ei tällä listalla olekaan. Mitenköhän Lehtovaaralla menee, siellä ei ole vähään aikaan tullut käytyä. Listan ulkopuolelta myös Sea Horse on mainio.
Ai niin Sikala. Siellä ne hipit tsittaa, röökaa ja dokaa.
No onneksi Turuus on sentään enemmän huippuravintoloita kuin Tampereel!
En yhdessäkään. Eikä edes harmita vaikka olen itsekin alalla:).
Kolmessa. Yksikään ei kuulu suosikkeihini Stadissa. Yhdessä olen ollut aikoinaan töissä.
Ainoastaan Savoyssa olen syönyt. Olen ollut siellä töissä kylmäkkönä, huippupaikka työpaikkanakin. Siellä kohdeltiin kaikkia arvostavasti.
Eikös Tampereella pitänyt olla Suomen parhaat ravintolat? Täältä luin...
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kiinnostaisi tietää, miksi alapeukut?
Oliko ap käynyt liian monessa vai liian harvassa ravintolassa? Vai väärissä paikoissa? Vai oliko aihe niin epäkiinnostava, että se kannatti avata vain, jotta voi jättää alapeukut?
Itse olen käynyt 7 listan ravintoloista. Kaikki pk-seudulta. Jostain syystä matkustaessa ruokailut menevät enemmän tankkaamiseksi.
Koska ap:n pointti aloituksessa on vaan brassailu henkseleiden venyttelyn säestyksellä.
Hän olisi voinut kysyä esim. "oliko listan se ravintola jossa olet käynyt, mielestäsi hyvä vai huono? Kerro ravintolan nimi"
En varmasti yhdessäkään.
Olen asunut pian 30 vuotta ulkomailla ja käyn Suomessa erittäin harvoin.
Savoy, Mami, Ego ja Emo. Lisäksi on tullut woltattua brunssia Gastro Café Kalliosta ja sushilounasta Latitude 25 keskuskeittiöstä.