Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9lk päättäjäismuistamiset opettajille

Vierailija
19.05.2022 |

VAIN ASIALLISIA VASTAUKSIA PLS
eli nuori haluaa muistaa opettajia, avustajia, erityisopettajaa niin mitäköhän muuta keksisi kuin normi kahvi,tee, ym. korit. Lahjakortti kahvilaan? pää lyö tyhjää, mutta jotain erityislapsi haluaisi opettajille ym, jotka olleet koko 9 vuoden ajan tukena. Muistettavia 5.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja saa työstään palkan!Monen monta kertaa toukokuu vuosia ja joulukuu aihesta lehdistö opetajien mielipiteet: Eivät halua,eivät tarvitse lahjaa.Saavat työstä palkan.Jos pakko antaa jotain? Itse tehty kortti!Sama koskee päiväkodin henkilökunnan mielipide. Moni sanonut lahjat mene kukkineen koulujen,päiväkodin roskiin!Eivät tarvitse krääsää,ei kukkia,ei suklaata.

Vierailija
22/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti on ihan kiva idea. Eikä sen summan tarvitse olla suuri sanoisin 5-10. Pelkkä kiitoskorttikin riittää. T. Oikeasti ope

Paljonko todistuksen numero nousee 10e lahjuskortilla?

Kai tämä oli olevinaan jotenkin hauska vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja saa työstään palkan!Monen monta kertaa toukokuu vuosia ja joulukuu aihesta lehdistö opetajien mielipiteet: Eivät halua,eivät tarvitse lahjaa.Saavat työstä palkan.Jos pakko antaa jotain? Itse tehty kortti!Sama koskee päiväkodin henkilökunnan mielipide. Moni sanonut lahjat mene kukkineen koulujen,päiväkodin roskiin!Eivät tarvitse krääsää,ei kukkia,ei suklaata.

No ei mene mitkään lahjat mihinkään roskiin. Kyllä opettajat ovat kiitollisia jokaisesta lahjasta, eikä takuulla kukaan heitä niitä roskikseen. 

Vierailija
24/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aineetonta lahja. V@ikka vuohi johonkin köyhään maahan, tai vesipiste yms

Vierailija
25/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mene mitkään lahjat mihinkään roskiin. Kyllä opettajat ovat kiitollisia jokaisesta lahjasta, eikä takuulla kukaan heitä niitä roskikseen. 

Liikuttavaa sun uskosi...

Vierailija
26/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa sun uskosi...

Olen ollut opettaja jo yli 20 vuotta. Työyhteisööni kuuluu 60 opettajaa.

Vierailija
27/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja on itsetehty kortti, johon oppilas kirjoittaa mukavia muistoja kouluvuosien ajalta ja miksi kyseinen opettaja on ollut hänelle tärkeä tai runo opettajasta. Ei missään tapauksessa mitään mukeja, maljakoita, koriste-esineitä, viinipulloja, suolasillejä, kukkapuskia tai leipomuksia.

Vierailija
28/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti on ihan kiva idea. Eikä sen summan tarvitse olla suuri sanoisin 5-10. Pelkkä kiitoskorttikin riittää. T. Oikeasti ope

Paljonko todistuksen numero nousee 10e lahjuskortilla?

Haloo, lahja annetaan 4.6, joten eipä ole tarkoitus nostaa todistusta joka on tällöin jo oppilaalla kädessä.

Kiitos kuitenkin ilkeilystä

Vierailija
29/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

av-mammat eivät TO-DEL-LA osaa lukea!! jos AP sanoo, ettei osta krääsää, viinaa tai kukkia, niin tätä shaibaa vaan jatketaan. Samoin jos ap sanoo, että hänellä erityislapsi, jonka kanssa opettajat ovat olleet koko koulupolun tukena, niin hän varmaan haluaa antaa muun kuin 16 vuotiaan tekemän kortin.... 

Vierailija
30/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilalahjakortti on oikein hyvä idea, itse ilahtuisin kovasti. t. koulunkäyntiavustaja

Vierailija
31/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä toinen pässi, kun ap ei ole näitä mitään antamassakaan. Lukekaa alkuperäinen viesti ja vastatkaa vasta sitten

ei ap

Vierailija
32/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen lahja vois olla hopeinen teelusikka johon on kaiverrettu kiitos ja oppilaan nimi

Vierailija
33/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle kossu leka, reksille 88 viski leka.

Vierailija
34/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja on itsetehty kortti, johon oppilas kirjoittaa mukavia muistoja kouluvuosien ajalta ja miksi kyseinen opettaja on ollut hänelle tärkeä tai runo opettajasta. Ei missään tapauksessa mitään mukeja, maljakoita, koriste-esineitä, viinipulloja, suolasillejä, kukkapuskia tai leipomuksia.

Tätä itse tehtyä korttia olin itsekin tulossa ehdottamaan. Jos lapsella on keskittymisvaikeuksia, niin äiti voi olla mukana tukijana (mutta ei tekijänä).

Vierailija
35/35 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itse tehtyä korttia olin itsekin tulossa ehdottamaan. Jos lapsella on keskittymisvaikeuksia, niin äiti voi olla mukana tukijana (mutta ei tekijänä).

nyt on siis kyseessä ysiluokkalainen ei pieni päiväkotilainen, joka maalailee käsiväreillä kortteja eli tokko nyt ap kyselee jos haluaa "vain" kortin puuhastella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi