9lk päättäjäismuistamiset opettajille
VAIN ASIALLISIA VASTAUKSIA PLS
eli nuori haluaa muistaa opettajia, avustajia, erityisopettajaa niin mitäköhän muuta keksisi kuin normi kahvi,tee, ym. korit. Lahjakortti kahvilaan? pää lyö tyhjää, mutta jotain erityislapsi haluaisi opettajille ym, jotka olleet koko 9 vuoden ajan tukena. Muistettavia 5.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on ihan kiva idea. Eikä sen summan tarvitse olla suuri sanoisin 5-10. Pelkkä kiitoskorttikin riittää. T. Oikeasti ope
Paljonko todistuksen numero nousee 10e lahjuskortilla?
Kai tämä oli olevinaan jotenkin hauska vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Opettaja saa työstään palkan!Monen monta kertaa toukokuu vuosia ja joulukuu aihesta lehdistö opetajien mielipiteet: Eivät halua,eivät tarvitse lahjaa.Saavat työstä palkan.Jos pakko antaa jotain? Itse tehty kortti!Sama koskee päiväkodin henkilökunnan mielipide. Moni sanonut lahjat mene kukkineen koulujen,päiväkodin roskiin!Eivät tarvitse krääsää,ei kukkia,ei suklaata.
No ei mene mitkään lahjat mihinkään roskiin. Kyllä opettajat ovat kiitollisia jokaisesta lahjasta, eikä takuulla kukaan heitä niitä roskikseen.
Joku aineetonta lahja. V@ikka vuohi johonkin köyhään maahan, tai vesipiste yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja saa työstään palkan!Monen monta kertaa toukokuu vuosia ja joulukuu aihesta lehdistö opetajien mielipiteet: Eivät halua,eivät tarvitse lahjaa.Saavat työstä palkan.Jos pakko antaa jotain? Itse tehty kortti!Sama koskee päiväkodin henkilökunnan mielipide. Moni sanonut lahjat mene kukkineen koulujen,päiväkodin roskiin!Eivät tarvitse krääsää,ei kukkia,ei suklaata.
No ei mene mitkään lahjat mihinkään roskiin. Kyllä opettajat ovat kiitollisia jokaisesta lahjasta, eikä takuulla kukaan heitä niitä roskikseen.
Liikuttavaa sun uskosi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa sun uskosi...
Olen ollut opettaja jo yli 20 vuotta. Työyhteisööni kuuluu 60 opettajaa.
Paras lahja on itsetehty kortti, johon oppilas kirjoittaa mukavia muistoja kouluvuosien ajalta ja miksi kyseinen opettaja on ollut hänelle tärkeä tai runo opettajasta. Ei missään tapauksessa mitään mukeja, maljakoita, koriste-esineitä, viinipulloja, suolasillejä, kukkapuskia tai leipomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on ihan kiva idea. Eikä sen summan tarvitse olla suuri sanoisin 5-10. Pelkkä kiitoskorttikin riittää. T. Oikeasti ope
Paljonko todistuksen numero nousee 10e lahjuskortilla?
Haloo, lahja annetaan 4.6, joten eipä ole tarkoitus nostaa todistusta joka on tällöin jo oppilaalla kädessä.
Kiitos kuitenkin ilkeilystä
Vierailija kirjoitti:
av-mammat eivät TO-DEL-LA osaa lukea!! jos AP sanoo, ettei osta krääsää, viinaa tai kukkia, niin tätä shaibaa vaan jatketaan. Samoin jos ap sanoo, että hänellä erityislapsi, jonka kanssa opettajat ovat olleet koko koulupolun tukena, niin hän varmaan haluaa antaa muun kuin 16 vuotiaan tekemän kortin....
Kahvilalahjakortti on oikein hyvä idea, itse ilahtuisin kovasti. t. koulunkäyntiavustaja
siinä toinen pässi, kun ap ei ole näitä mitään antamassakaan. Lukekaa alkuperäinen viesti ja vastatkaa vasta sitten
ei ap
Erikoinen lahja vois olla hopeinen teelusikka johon on kaiverrettu kiitos ja oppilaan nimi
Opelle kossu leka, reksille 88 viski leka.
Vierailija kirjoitti:
Paras lahja on itsetehty kortti, johon oppilas kirjoittaa mukavia muistoja kouluvuosien ajalta ja miksi kyseinen opettaja on ollut hänelle tärkeä tai runo opettajasta. Ei missään tapauksessa mitään mukeja, maljakoita, koriste-esineitä, viinipulloja, suolasillejä, kukkapuskia tai leipomuksia.
Tätä itse tehtyä korttia olin itsekin tulossa ehdottamaan. Jos lapsella on keskittymisvaikeuksia, niin äiti voi olla mukana tukijana (mutta ei tekijänä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä itse tehtyä korttia olin itsekin tulossa ehdottamaan. Jos lapsella on keskittymisvaikeuksia, niin äiti voi olla mukana tukijana (mutta ei tekijänä).
nyt on siis kyseessä ysiluokkalainen ei pieni päiväkotilainen, joka maalailee käsiväreillä kortteja eli tokko nyt ap kyselee jos haluaa "vain" kortin puuhastella