Mies kävi yksin lomamatkalla, eikä tuonut mitään tuliaisiksi
Mitä ajattelisit tällaisesta, jos kumppanisi toimisi samoin? Tuotko itse tuliaisia?
Kommentit (17)
Saisi lähteä takaisin ostamaan niitä tuliaisia.
Vielä huvittavampaa asiasta tekee se, että annoin miehelle mukaan matkakohteen valuuttaa noin 35 euron arvosta. Minulle oli jäänyt valuuttaa, kun olin samassa paikassa edellisen kerran.
Ap
Ukko on pihimpi kuin Roope Ankka. Onneksi en hänen lahjojaan varsinaisesti tarvitsekaan.
Ap
Mitä se mies kertoi syyksi? Idiootti mies muuten.
Kyllä se toi. Et vaan vielä tiedä sitä.
Menes nyt ap ihan itse ostamaan jostain halpakrääsäkaupasta vaikka sellainen iso seinäviuhka.
Kyllä on hieno ja näyttävä sisustuselementti. Kaikki kadehtii sitten sinua, varmasti. Ajattles sitä, sanot vaan kaikille "ihana mieheni sen toi minulle ulkomaan tuliaisena."
Totta kai. Viimeksi taisin tuoda Desiqualin nätin mekon. Tykkäsi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vielä huvittavampaa asiasta tekee se, että annoin miehelle mukaan matkakohteen valuuttaa noin 35 euron arvosta. Minulle oli jäänyt valuuttaa, kun olin samassa paikassa edellisen kerran.
Ap
Mitäs tuliaisia toit äijälles silloin?
Odota vaan, koronan ja sp-tautien itäminen kestää hetken, elareiden maksuun tuloon menee hiukan pidempi aika.
Harvemmin minä kellekään aikuiselle ihmiselle mitään matkatuliaisia tuon, ellei nyt jotakin tiettyä erityistä, jota saa vain kohdemaasta ja/tai joka sopii jotenkin täydellisesti saajalleen, tai jos joku on varta vasten jotakin tiettyä juttua toivonut. Ja niinä kertoina kun oma-aloitteisesti tuon, kyse on lähes aina jostakin paikallisesta herkusta, jota olen tuonut molemmille/koko perheelle. Mutta ei siis mitenkään automaationa mitään. Minulla ei ole koskaan muutoinkaan ollut lahjankipeitä puolisoita. Lapsille/kummilapsille kuitenkin tuon joskus jotakin, vähän matkasta riippuen.
En itsekään toivo mitään ja kaikilla on se tiedossa, ja joudun nyt tosissani miettimään, onko joku joskus tuonut minulle mitään erityisiä matkatuliaisia - aivan varmasti joskus on, vaikkei nyt tule mieleeni yhtäkään.
Ap, missä miehesi kävi ja oliko työ- vai vapaa-ajan matka? Oletko lahjankipeä tai ovatko ne tuliaiset jotenkin korvikkeita, ettet päässyt syystä tai toisesta mukaan, vai miksi haluat sellaisia? Millaisia tuliaisia olisit ollut vailla? Toki, jos teillä on tuollainen tapa ja yhtäkkiä et saanutkaan mitään, olet ehkä syystä yrmeä. Tapanasi on varmaan kuitenkin sitten ollut itsekin tuoda tuliaisia miehellesi? Ainakin toivon, että harvalukuisiksi olisivat käyneet ne naiset, jotka tuntevat itsensä arvostetuiksi vain silloin, kun heidän miehensä lahjovat heitä huivein, hajuvesin ja suklain - ja vain yksisuuntaisesti.
Omiin ja lähipiirini tapoihin aikuisten pakkolahjominen pelkästään sen vuoksi, että joku on jossakin matkalla ollut, ei juuri kuulu.
Toin aikoinani Venäjältä tuliaisen ja lensin pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Saisi lähteä takaisin ostamaan niitä tuliaisia.
Halvimman tuliaisen Thaimaasta saa 500 bahtilla.
Harmi kun ei tuonut edes sukupuolitautia. No seuraavalla matkalla sitten voi tuoda sellaisen tulisisen.
Ei edes tippuria?