Kokemuksia Sri Lankasta tai Nepalista?
Etsin uutta eksoottista matkakohdetta esim. Sri Lanka tai Nepal.
Onko kokemuksia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Eipä kannata tässä tilanteessa suunnitella matkaa Sri Lankaan.
perustelut?
Mites Kambotza tai vaikka Marokko ? Onhan noita vaihtoehtoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut?
Etkö ole kuullut, että siellä on ollut aika kovia levottomuuksia viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut?
Talous täysin kriisissä, bensa lopussa, kohta ruokakin. Sitten alkaa paukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut?
Ei haittaa minua. Kerran tässä vaan eletään. Onhan jännitystä lomalla .
Tylsää Suomessa joten pakko mennä katsomaan maailmaa.
Vain menolippu tarpeen, kun tuonne menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut?
No sitten kannattaa varmasti lähteä ihan ekaksi Ukrainaan. On lähellä ja pääset ihan sotatoimialueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut?
No sitten kannattaa varmasti lähteä ihan ekaksi Ukrainaan. On lähellä ja pääset ihan sotatoimialueelle.
Tykkään kumminkin lämpimästä, auringosta ja rannoista. Toki kesällä Ukrainan Kreml voisi olla kaunis paikka rantoineen Mustanmeren rannalla, mutta nyt se on r7zzien hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut?
Tykkään kumminkin lämpimästä, auringosta ja rannoista. Toki kesällä Ukrainan Kreml voisi olla kaunis paikka rantoineen Mustanmeren rannalla, mutta nyt se on r7zzien hallussa.
Se paikka on Krim. Mutta siis sähän halusit jännitystä, niin sinne vaan.
Olen ollut Nepalissa vaellusmatkalla, siis suomalaisen matkatoimiston järkkäämä vaellus Himalajalla. Oltiin pari päivää myös Katmandussa. Suosittelen kyllä, ihmiset todella ystävällisiä ja lämminhenkisiä. Luulin että joutuisin vaaleana kauniina naisena aggressiivisen flirttailun kohteeksi mutta ei, en kokenut oloani yhtään ahdistavaksi. Katmandusta muistan sen että siellä ilma tuoksui mausteiden ja bensan yhdistelmältä. Todella mieleenpainuva ja erilainen matkakohde, suosittelen todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Nepalissa vaellusmatkalla, siis suomalaisen matkatoimiston järkkäämä vaellus Himalajalla. Oltiin pari päivää myös Katmandussa. Suosittelen kyllä, ihmiset todella ystävällisiä ja lämminhenkisiä. Luulin että joutuisin vaaleana kauniina naisena aggressiivisen flirttailun kohteeksi mutta ei, en kokenut oloani yhtään ahdistavaksi. Katmandusta muistan sen että siellä ilma tuoksui mausteiden ja bensan yhdistelmältä. Todella mieleenpainuva ja erilainen matkakohde, suosittelen todellakin.
Ehkä nepalilaiset eivät pitäneet sinua kauniina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Olivat vaan kohteliaita ja hyväkäytöksisiä, etteivät menneet liiallisuuksiin flirttailussa. Vähän yllätti, mulla oli esim. intialaisista miehistä sellainen mielikuva että tulee tuijottelua, mutta Nepalissa ainakaan ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Olivat vaan kohteliaita ja hyväkäytöksisiä, etteivät menneet liiallisuuksiin flirttailussa. Vähän yllätti, mulla oli esim. intialaisista miehistä sellainen mielikuva että tulee tuijottelua, mutta Nepalissa ainakaan ei tullut.
Onko nepalilaiset erilaisia kuin intialaiset?
Katmandu ihan saastainen paikka nykyään, se ilma kuulemma ihan järkyttävän likaista .
En tiedä tän hetken tilannetta mutta 20v sitte ihan jees mesta, hipit lojui siellä täällä pöllyissä,sitte toki vuorille menijöitä paljon, ilma puhdasta ja sikahalpaa suomalaisille oli kaikki sillon.
Sl,ei muistikuvaa,olin joskus 30 vuotta sitten,kuvien perusteella kivaa oli.
Söör Kanalassa on peijoonimaisia mekkaloita juur ny. Neipöliin mee mieluummi
Sri Lanka pari vuotta sitten oli jo hirveä kokemus, mahtaa olla kamalaa näinä päivinä. Vaaleita naisia katsotaan kiinnostuneen halveksuen sekä ainoastaan kaikki yrittää kusettaa.
Vierailija kirjoitti:
Sri Lanka pari vuotta sitten oli jo hirveä kokemus, mahtaa olla kamalaa näinä päivinä. Vaaleita naisia katsotaan kiinnostuneen halveksuen sekä ainoastaan kaikki yrittää kusettaa.
Missähän maassa sä oot ollut, kun mä oon ollut 2x Sri Lankassa muutaman viikon , enkä tuollaista ole koskaan huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Katmandu ihan saastainen paikka nykyään, se ilma kuulemma ihan järkyttävän likaista .
En tiedä tän hetken tilannetta mutta 20v sitte ihan jees mesta, hipit lojui siellä täällä pöllyissä,sitte toki vuorille menijöitä paljon, ilma puhdasta ja sikahalpaa suomalaisille oli kaikki sillon.
Sl,ei muistikuvaa,olin joskus 30 vuotta sitten,kuvien perusteella kivaa oli.
Vai että 20v sitten hippejä pöllyssä? Ei niitä näkynyt juurikaan edes 80-luvun puolivälissä kun ekat 3 kertaa vietin aikaa Kathmandussa parisen kuukautta.
Ilma on melko huonoa siellä kyllä, mutta vuoristossa on raikkaampaa, ainakin syksyisin.
Sri Lanka on kevyt-intia. Nuoret naiset kokevat sielläkin seksuaalista häirintää mutta likaisuus, epärehellisyys ja yleinen kaoottisuus on vähäisempää kuin Intiassa. Ok lomakohde jos olet mies tai vanha nainen.