Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen???

Vierailija
11.10.2006 |

Tarjolla olevat työpaikat, minkä otan?? Olen perheellinen, 3 lasta.

Paikka 1: Nykyinen paikka jossa tarjottu pienimuotoinen ylennys= vastuuhommista 2400e/kk.

Vakituinen, aamuvuoropainotteinen haastava mutta epävarma. Lopetusuhka n 6kk jos ei ala tuottamaan. työmatka n.1h

Paikka 2: Uusi johon olen hakenut, sama työnkuva, palkka 2050e/kk,

vakituinen, vuorotyö, vakaalla pohjalla, ei pelkoa menettää työpaikka yrityksen puolesta. työmatka n 10 min.

Olen keskustellut perheeni ja ystävien kanssa joilla monta eri mielipidettä ja ajattelin vielä yrittää puolueettomia ehdotuksia.

Mitä mieltä olette??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mistä alasta kyse, mutta 1 enemmän rahaa ja jos kolme lasta, vuorotyö on vaikeaa.

Vierailija
2/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miinukset. Toisaalta jos otat 1 vaihtoehdon ja vaikka se lopetettaisiinkin niin ainahan voit hakea siihen toiseen paikkaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuorotyö välttämättä ole lasten kanssa vaikeaa, jos on hyvä vuoropäiväkoti.

Eikös tunnin työmatka ole myös aika melkoinen perhettä ajatellen.

Vierailija
4/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvaihtoehdossa työajat 8-16 tai 9-17 ja kakkosessa liikkeen aukioloaikana eli 9-21/20.

ap

Vierailija
5/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista pitää myös päivällä kotona. Lapsillekkaan ei tule sitten niin paljon hoitotunteja jos voivat äidin iltavuorossa ollessa olla isän kanssa kotona illan ja äitin kanssa aamun. Itse kolmivuorotyötä tehneenä ja kolmen lapsen äitinä en noita työvuoroja pidä ollenkaan huonoina. Jos taas lapset koululaisia saattaisin kallistua ykköseen kun sitten voisi mennä päiviä että ei näe lasta ollenkaan kun on aamun lapsi koulussa ja sitten äiti illan töissä.

Vierailija
6/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun otat matkakulut huomioon. Ite valitsisin varmaan 2.

Onnea muuten sulle, voit valita töistäsi! Hienoa!

Vierailija
8/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jo tehnyt kunnes tänään tuli tämä kilpaileva tarjous nykyisestä paikastani josta siis jo irtisanouduin. laskelmieni mukaan käteen jäisi 250e/kk enemmän jos jatkaisin nykyisessä+että minulla olisi ensi kesänä täydet lomat(4 vkoa) jos vaihdan niin se olisi 2 vko.

Vierailija
9/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi