Sattuiko sulla papa koe??
Mulla sattui.. olen neitsyt, johtuiko siitÄ? tuntui kuin joku olisi terävän esineen laittanut *sinne* no onneksi kesti vain about 10 sekkaa..
Kommentit (23)
Mulla ei oo otettu sitä silloin kun olin neitsyt. Mutta sen jälkeen on otettu yhteensä ehkä 5 kertaa tms ja edellinen kerta sattui, ja muutama muu on sattunut, jotkut ei satu. Eli riippuu ainakin laittajasta. Mulle aina ne naiset alkaa valittamaan kaikesta kesken operaation, se on tosi ahdistavaa. "Voi ei, nyt tippui laitteet ulos kesken toimenpiteen, nyt mun täytyy tehdä uudelleenn kokonaan, voi ei, onpa sulla kohtu edessä päin, en meinaa millään löytää sitä, missä se oikeen on" ainakin 3 valittanut ettei löydä mun kohtua, mitä siihenki voi sanoa?!?!?! Ja toi edellinen kerta oli myös siksi ärsyttävä että sattui paljon enemmän kun muulloin ja laittoi välineet niin että tippuivat sitten pois yms ja siitä valitti. ja ensimmäistä kertaa oli pari viikkoa ihan kipua ton jälkeen , pistelevää kipua.
Kokonaisuudessaan - ei oo mikään kovin iso juttu kuitenkaan.
Riippuu henkilön iästä ja alakerran limakalvojen kunnosta. En sanoisi että sattuu, mutta inhottavaa se on ja väkisin selkä köyristyy siitä inhottavasta tunteesta, kai sitä ehkä jonkinlaiseksi kivuksi voi kutsua, mutta inhottavaa se on ja jos jännittää, eikä lihakset ole täysin rentona, ei se oikein onnistu kuin pahimman kautta. Pakko vaan mennä!
Sattuu kuten kaikki gynetutkimukset. Mulla on jotenkin kenossa ja syvällä napukka joten mikään ei onnistu helposti vaikka kuka ois asialla. Kaikilta tulee sama kommentti synnytyslääkäristä papatäteihin.