Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuiko sulla papa koe??

Vierailija
19.05.2022 |

Mulla sattui.. olen neitsyt, johtuiko siitÄ? tuntui kuin joku olisi terävän esineen laittanut *sinne* no onneksi kesti vain about 10 sekkaa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälkeepäin vuosin verta hoitajan lattialle.

Vierailija
2/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu hyvin paljon. Tosi inhottava toimenpide. En ole neitsyt ja olen synnyttänytkin pari kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu hyvin paljon. Tosi inhottava toimenpide. En ole neitsyt ja olen synnyttänytkin pari kertaa.

Hyi niin on!! :S

Vierailija
4/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ei sattunut ollenkaan. Aiemmin siitä on joskus jäänyt sellainen kalvavan inhottava olo ja olen myös vuotanut verta.

Vierailija
5/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut. Korkeintaan tuntui pienen hetken vähän epämukavalta. Eikä tullut verta.

Vierailija
6/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla ei ole mitään tuntoaistia kohdunkaulassa. Jos tuo sattuu niin yleensä johtuu siitä harjanäytteestä kohdun kaulakanavasta, eikä neitsyys vaikuta siihen. Limakalvojen kunto voi kyllä vaikuttaa, jos on heikommat (hormoniehkäisy, imetys, vaihdevuodet) tulee helpommin haava siitä harjasta ja sattu ja tihkuu verta. 

Vierailija
7/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa ottaa sitä näytettä. Mulla korkea kipukynnys ja eka kerralla sattui hemmetisti ja vuoti pari päivää. Seuraava kerta hermostutti valmiiksi ja se ei sitten tuntunut miltään eikä vuotoakaan ollut. Kierukan asettaminenkin oli täysin kivuton verrattuna ensimmäiseen papaan.

Vierailija
8/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut joka kerta, mutta viime kerralla oli erityisen tuskallinen kokemus, joka kesti ikuisuuden. Asiaan vaikutti se, että asialla oli harjoittelija, joka ei todellakaan osannut asiaa, eikä siitä mitään tullut. Itkin kivusta ja pyysin, että ohjaaja puuttuisi asiaan ja hän lopulta näytteen otti - siinä ei kestänyt kuin hetki. Kun pukeuduin, vilkaisin kelloon: se koko asia kesti tunnin! Ihan kamala kokemus. Olen sentään kolme lasta synnyttänyt ja kärsin kroonisesta kivusta, joten en pienestä valita.

Päätin siellä ja silloin, että on viimeinen kerta, kun suostun siihen, että harjoittelija tekee yhtikäs mitään. Synnytykseni oli opetuskokemus, jossa oli läsnä kätilöopiskelijoita, kätilöopiskelija tutki vauvan sijaintia kun olin vuodelevossa ja lääkäriopiskelija arvioi vauvan koon ihan pieleen pari päivää ennen synnytystä  ja nyt tämä. Olen tehnyt osani ja nyt riittää. 

Vierailija
9/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kolmannella kerralla.

Vierailija
10/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käynyt, oli n. sekunnin verran vähän inha tunne ja sitten ohi. En sanoisi että sattui.

Vierailija
11/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes mennä tuon takia.

Vierailija
12/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut yhtään, vähän vaan nipisti. Oli myös ihan hetkessä ohi. Jännitin paljon etukäteen, koska en ollut koskaan aikaisemmin käynyt gynellä ja luulin että olisi kivuliaampi operaatio. 

Vierailija
13/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa synnyttänyt ja aina se on jonkin verran sattunut. Riippuu ihan näytteenottajasta. Itseltäni on otettu aika monta kertaa, koska jissain vaiheessa oli solumuutoksia.

Vierailija
14/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa-koe? Oletko ollut.

Vierailija
15/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi edes mennä tuon takia.

Hyvä puoli ettei se kestä kuin sekunteja se kipu. Kyllä nyt jonkinlainen kipukynnys pitää olla!

Vierailija
16/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sattunut koskaan.

Vierailija
17/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sattuu ja olen synnyttänyt. Tuntuu samalta kuin supistuskipu.

Luulevatko ne, ettei siellä ole tuntoa?

Vierailija
18/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se vähän epämiellyttävä tunne, mutta ei se nyt oikeastaan kipua ollut.

Vierailija
19/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ihan helvetin kipeää. Joskus nuorena oli Kättärillä joku vanhempi hoitaja joka osasi ottaa niin ettei ottanut kipeää, aina muulloin on ottanut, ja nyt kun mulla viimeksi oli 45-vuotiaana joukkopapa, niin hoitajat ei saanut otettua kun se otti niin kipeää, ja mut laitettiin sitten lääkärille ja lääkärikään ei meinannut saada. Siellä näkyi ultrassa jotain myoma tms. ja mut lähetettiin sitten magneettikuvaan, ja sieltä sitten löytyikin endomitrioosi. Muutenkin kai kohdunkaula on jotenkin hankalasti, asento on sellainen ettei pääse ilman että runnoo sillä kauhealla metallisella jutulla. Ei auta edes puuduttaminen.

Luulisin että suurimmalla osalla se ottaa kipeää, osalla todella kipeää.

Vierailija
20/23 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pappa koe? Tehdäänkö sellainen hopeaketuille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan