Sana "sänkypuuhat" tuo oksun suuhun
Kommentit (47)
vanhanaikaista liittää sänky tai yö seksiin
Mutta kivaa se on. Ensin otetaan rinulit pois jotta saadaan tisulit esille, sitten katsellaan ja hellitään vähän pimpulia.
Vierailija kirjoitti:
Englanniksikin se kuulostaisi täysin päättömältä: My hobby is sex. Did you do hobby sex?
Ruotsalaisten seitsemän harrastusta: sex och brännvin.
Minulle taas seksin harrastaminen. Siis mitä vittuo. Harrastaminen? Kerrotko työhaastattelussa, että harrastan seksiä, kun kysytään harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko työhaastattelussa, että harrastan seksiä, kun kysytään harrastuksia?
Joo, en minä nyt kehtaa myöntää myöntää tekeväni sitä ammatikseni.
Onko sulla seksiin liittyviä traumoja?
Onko missään toisessa kielessä vastaavaa harrastamista kuin suomen kielessä eli tämä "harrastaa seksiä"?
Olisi kiinnostavaa tietää, miten meillä onkin päädytty juuri tähän sanamuotoon.
Rakastelu on kyllä niin Jeesuksen aikainen sanonta että viimeisetkin halut katoaa...
Seksi harrastuksena tuo mieleen jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla seksiin liittyviä traumoja?
On. Seksi on hyi hyi.
Aloitetaan sänkypuuhat. Riisu pikkupöksyt, niin otan veitikan käteen. Eihän sulla ole puolukkapäivät.
tuohan sulla se siiderikin oksun suuhun, silti sitä jaksat päivät pitkät lipittää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelu on kyllä niin Jeesuksen aikainen sanonta että viimeisetkin halut katoaa...
Rakastelu/ rakastella on kansainvälinenkin sanonta eli ihan o.k. Mies, joka käyttää sanaa *naiseni*; ihan kuin hän omistaisi?...Mielikuva lähinnä jostakin lihakimpaleesta ....*Naiseni*- kuulostaa korvaani tosi pahalta!
Onhan tuo seksisanasto suomeksi aika hirveää, mitään tuhmiakaan ei viitsisi suomeksi puhella kun kuulostaa vaan tyhmältä ja kankealta eikä tiedä pitäisikö nauraa vai ei. Pahinta mulla on ollut, kun nykyinen mies joskus viittasi penikseensä sanalla "housudemoni". Meni hetki ennen kuin sain taas kerättyä itseni ja pääsin takaisin tunnelmaan :D
Ihan kuin seksi olisi joku harrastus, en ymmärrä.