Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Israelilla harmittavan tylsä kertsi. Tarvii kyllä lisää kuuntelua, että biisistä saa selkoa, oliko siinä ideaa.
Aika iso pettymys tuo Noa Kirelin Unicorn. Löytyy hänen youtube-kanavaltaan. Eipä tuolla ole asiaa top vitoseen, joskus tuollaiset löytävät tiensä top kymppiin.
Biisin rakenne on kummallinen, eikä tuossa ole mitään koukkua. Aika paljon laitetaan naisen ulkonäön, tanssin ja äänen varaan.
Voi tuo vähän laimentaa Itävallan suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se kappale
Mielipiteeni: Sekava, yrittää liian paljon kaikkea eri suuntaan. Jotain kohtia on jotka on ihan mielenkiintoisia mutta kokonaisuus on vähän sekasotku. Kaunis esiintymiskykyinen laulaja joka kannattelee tätä esitystä. Siinäpä se. Keskitasoinen esitys.
Ärsyttävä video, siis tuo ylös-alasin osuus.
Oisko mahdollista että Israel ennakkosuosikkina karsiutuu finaalista? :D en pitäisi tätä mahdottomana. Biisi voi nousta uusiin korkeuksiin livenä ottaen huomioon rautaisen ammattitaidon joka Noalla on, mutta riittääkö se, etenkin Norjan rinnalla, joka (vaikken itse siitä pidä) on koukuttavampi? Ja kun tuossa semissä on niin huikean vahvoja biisejä. Mieluummin itse näkisin Kroatian kuin Israelin finaalissa :D
Kamerat seuraavat häntä Liverpoolissa satavarmasti!
Tähän kappaleeseen liittyvät voimavibat ja mahtipontiset taustaorkesterit saattaa sotia vähän Loreenin kanssa mikä on vain plussaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se kappale
Itse oikeastaan tykkäsin tästä! Tekee mieli kuunnella uudestaan. Voi olla huikeakin esitys!
Vierailija kirjoitti:
Tähän kappaleeseen liittyvät voimavibat ja mahtipontiset taustaorkesterit saattaa sotia vähän Loreenin kanssa mikä on vain plussaa :)
Paitsi Loreeni tulee voileipägrillillään ja litistää tämän mustaksi leivänkäntyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se kappale
Itse oikeastaan tykkäsin tästä! Tekee mieli kuunnella uudestaan. Voi olla huikeakin esitys!
On tässä laadukkaita mieleenpainuvia osia. Ehkä tähän korva tottuu ja joskus alkaa fiilistelemäänkin tätä tulevaisuudessa.
Noalla näkyy olevan Käärijän asusta puna-valkoinen naisten malli.
Noa osaa tanssia. Tuossa lopussa on lähes tuollainen Chanelmainen tanssibreikki eli onhan tässä potentiaalia taas saada pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Noalla näkyy olevan Käärijän asusta puna-valkoinen naisten malli.
Nais-Käärijä!
Kuuntelin uusiksi ja mulla tulee tän kanssa sama reaktio kuin Saksan: tunne siitä, että puolivälissä oon kuullut tarpeeksi.
En jaksa uskoa, että tämä pääsee finaaliin. Mutta ainahan viisuissa sattuu ja tapahtuu asioita joita en olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se kappale
Tästä tulee jotenkin mieleen Kreikan parin vuoden takainen Last Dance. Kaunis nuori nainen, jolla on hyvä ääni. Kappale on aika keskinkertainen, alkaa vähän kyllästyttämään tässä vaiheessa nämä biisit missä on tälläinen tekemällä tehty tarttumiskohta/hokema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se kappale
Tästä tulee jotenkin mieleen Kreikan parin vuoden takainen Last Dance. Kaunis nuori nainen, jolla on hyvä ääni. Kappale on aika keskinkertainen, alkaa vähän kyllästyttämään tässä vaiheessa nämä biisit missä on tälläinen tekemällä tehty tarttumiskohta/hokema.
Last dance oli peruspopbiisi ja tykkäsin siitä. Odotin Noalta jotain samaa tai jopa parempaa. Tulikin sekavaa settiä. Israel on suosikkimaitani euroviisuissa, kun heiltä tulee hyviä tanssibiisejä. Tämä ei lukeudu niihin.
Kuuntelin tämän ensin ilman videota. Kuin olisi ollut kolme radiota samaa aikaa päällä soittaen eri kanavia! Video oli erikoinen, mutta tuota nyt on aika mahdoton siirtää lavalle.
Nyt on jo ennakkoon tehty tälläinen miksiköhän tälläistä sanotaan:
Taas Suomea viitataan johonkin kauhuelokuvaan 😂
Ei yllättäisi jos on suomalainen, koska oli perehtynyt tähän Sofi Oksas-keissiin ja monesti Suomella on aina niitä paheksujia, että kyllä tämä esitys nolaa Suomen tai jotain muuta vastaavaa, mitä tuntunee olleen aina.