Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
19061/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että CCC menee youtuben virallisista ESC finaalivedoista tattoon ohi lähipäivinä. Nyt luvutCCC 14 018 590 ja Tattoo 14 091 546

Vierailija
19062/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kaveri aloittanut näköjään klo7 ja vastailee itselleen. Mutta tämä on nyt taputeltu omalta osaltani. Jatkan Käärijän statistiikan seuraamista ja Youtube/Spotify kuunteluja ja myönnän, että nautin suunnattomasti, että Ruotsi sai kunnon nöyryytyksen MM kisoissa. Tilit on osaltani tasattu:)

Olen aloittanut klo7 mutta en ole vastaillut itselleni, niikuin oletit. En ole koskaan tehnyt niin.

Halusin korjata tuon tiedon, etteivät muut ketjun seuraajat saa väärää käsitystä.

Mä oon aloittanut 7:42 ja vastaukset aiempiin kommentteihin + jalomielisesti toisten ketjujen uppausta ja liekitystä. Mut ei PB tai Loreen OFFICIALit oikein silti lähde lentoon :(

Olisko siksi, että se vaatisi sen yhden ja saman kirjoittajan siirtymistä niihin ketjuihin ja hän ei oo vielä herännyt edellisen yön poisto/peukutusorgioidensa jälkeen?

Minä olen elämäni ekaa kertaa tullut av-alustalle joskus helmikuussa, ja opin koko ajan uutta miten täällä jotkut toimii (viitsiikin :D :D) ja esim. trollit on ollut minulle uusi tuttavuus. Nyt jo luulen hokaavani sellaiset sekä muut maalittajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19063/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latvia rökitti jääkiekossa Ruotsin. "Sori, Ruotsi, nämä eivät ole euroviisut lyömäaseena abba"

https://www.iltalehti.fi/jaakiekon-mm-2023/a/b429e211-43dc-4089-bd16-1f…

Ihana Latvia. <3 Ajattelin, että Ruotsi voittaa heidät, mutta toisin kävi. Aina ei pomo järjestä voittoa.

Nyt vaan kannattamaan Latviaa voittoon!

Vierailija
19064/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Latvia voittaisi Kanadan niin se olisi kyllä kaikkien aikojen ihme. Olisi mahtavaa!

Toivottavasti saa edes maaleja tehtyä

Olen täysin Team Latvia, mutta samalla myös realisti

Vierailija
19065/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kaveri aloittanut näköjään klo7 ja vastailee itselleen. Mutta tämä on nyt taputeltu omalta osaltani. Jatkan Käärijän statistiikan seuraamista ja Youtube/Spotify kuunteluja ja myönnän, että nautin suunnattomasti, että Ruotsi sai kunnon nöyryytyksen MM kisoissa. Tilit on osaltani tasattu:)

Itsekin olen täällä Käärijä-vihaajaksi moitittu. Olen kuitenkin ollut poissa tästä keskustelusta melkein viikon. Annetaan nyt vaan kaikkien ilmaista mielipiteensä täällä vapaasti, kunhan vain ei lakia rikota. Keskusteluun ei tarvitse osallistua, jos se niin ahdistaa.

Vierailija
19066/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittanut klo7 mutta en ole vastaillut itselleni, niikuin oletit. En ole koskaan tehnyt niin.

Halusin korjata tuon tiedon, etteivät muut ketjun seuraajat saa väärää käsitystä.

Mä oon aloittanut 7:42 ja vastaukset aiempiin kommentteihin + jalomielisesti toisten ketjujen uppausta ja liekitystä. Mut ei PB tai Loreen OFFICIALit oikein silti lähde lentoon :(

Olisko siksi, että se vaatisi sen yhden ja saman kirjoittajan siirtymistä niihin ketjuihin ja hän ei oo vielä herännyt edellisen yön poisto/peukutusorgioidensa jälkeen?

Minä olen elämäni ekaa kertaa tullut av-alustalle joskus helmikuussa, ja opin koko ajan uutta miten täällä jotkut toimii (viitsiikin :D :D) ja esim. trollit on ollut minulle uusi tuttavuus. Nyt jo luulen hokaavani sellaiset sekä muut maalittajat.

Esimerkki trollista sulle:

"koska käärijä official lähtee lentoon, ei paljoo taida ketään kiinnostaa paitsi toksisia käärijä pakottajia. Loreen 96 miljoonaa kuuntelua. "

Ei hokannut, että "Olisko siksi, että se vaatisi sen yhden ja saman kirjoittajan siirtymistä niihin ketjuihin ja hän ei oo vielä herännyt edellisen yön poisto/peukutusorgioidensa jälkeen?" oli hänen trollaamistaan ja hetihän tuo tuon vastasi todistellen, ettei vaan nukkunut ;DDDDD

Miun pikku tamagotchi ;DDD

Vierailija
19067/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Suomi 😂 Hallitseva maailmanmestari ja kotikisat.

Vierailija
19068/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latvia rökitti jääkiekossa Ruotsin. "Sori, Ruotsi, nämä eivät ole euroviisut lyömäaseena abba"

Hyvä jos muissakin maissa tajuttu kuinka törkeästi Ruotsi järjestää itselleen voittoja Abban varjolla.

Abban comeback viraalina sai kolauksen. Se jouduttiin perumaan. Olisi ollut kamalaa, kun yleisö olisi vain buuannut 50 vuotta sitten voittaneelle abballe. 🤭

Vierailija
19069/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen täällä Käärijä-vihaajaksi moitittu. Olen kuitenkin ollut poissa tästä keskustelusta melkein viikon. Annetaan nyt vaan kaikkien ilmaista mielipiteensä täällä vapaasti, kunhan vain ei lakia rikota. Keskusteluun ei tarvitse osallistua, jos se niin ahdistaa.

Joo, annetaan kaikkien sukkien suksia....

Vierailija
19070/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rammstein esiintyy viikonloppuna Olympiastadionilla, mutta missä on Käärijä? Hänen jos kenen siellä pitäisi olla lämppärinä.

Jostain syystä Rammsteinilla ollut jo monella kiertueella lämppärinä nämä ranskalaiset pianonpimputtajaneitoset. Kunnon antikliimaksi ennen konserttia. Käärijä lämppärinä ois kyllä kova.

Vierailija
19071/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän instanssa kesän keikkalista saanut lähes 80000 tykkäystä ja lähes parituhatta kommenttia, joissa lukuisia pyyntöjä faneilta eri maista lähteä konsertoimaan ympäri Eurooppaa.

Tervetuloa Suomeen rakkaat fanit!

Nyt paikallisten seutukuntien matkanjärjestäjät voisi iskeä kultasuoneen. Ei muuta kuin järjestämään Euroopasta ryhmämatkoja faneille peräkylien festareille. Bussikuljetus Helsinki-Vantaalta Nivalaan tai Jalasjärvelle. 

Aattele. Suomen metsän keskelle pellolla festarit majoitus lomamökeissä, maatiloilla.

Sodankylän filmifestivaalitkin oli aluksi pelkkä vitsi. Nyt maailmankuulu tapahtuma. Eli sinne vaan perämetsään järjestämään euroviisufestarit, kun ei niitä itse kisoja tänne saada!

Vierailija
19072/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian biisillä enemmän kuunteluja kuin häärijällä. Se onkin niin ihanan herkkä biisi ei mikään kännilaulu

Missä niitä kuunteluita on enemmän? YouTubessa finaalivideolla 2,5miljoonaa striimausta

Vierailija
19073/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä tällä kertaa saaneet tuomareitakaan lahjottua.

The loser has to fall

Ottelun jälkeen Ruotsin suurlähetystö sai vieraita. Latvialaisfanit kokoontuivat lähetystön eteen kukkien ja musiikkisoittimen kanssa. Yhdellä someen julkaistulla videolla kannattajat soittivat porteilla Abban kappaletta The Winner Takes It All.

Vierailija
19074/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB:n bändiläinen loukkasi jalkansa, ilmoittivat iloisesti että keikat jatkuu :D :D :D

Ei haitannut menoa sekään että keikkabussi hajosi matkalla keikkapaikalle. Takaisin tullessa varaautosta puhkesi kumi. Niillä on kyllä ongelmiin oikea asenne :D :D Ei ole niin vakavaa.

Vierailija
19075/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos muissakin maissa tajuttu kuinka törkeästi Ruotsi järjestää itselleen voittoja Abban varjolla.

Abban comeback viraalina sai kolauksen. Se jouduttiin perumaan. Olisi ollut kamalaa, kun yleisö olisi vain buuannut 50 vuotta sitten voittaneelle abballe. 🤭

Miksi Abballe olisi buuattu?

Vierailija
19076/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tuomitaan Käärijä-vihaajaksi jos sanoo yhtään mitään negatiivista kyseisestä artistista. Jos erehtyy sanomaan että striimausluvut on harmillisesti laskenut, olet vihaajatrolli ja Loreenfani.

Euroviisuketju tämä ei ainakaan enää ole.

Vierailija
19077/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PB:n bändiläinen loukkasi jalkansa, ilmoittivat iloisesti että keikat jatkuu :D :D :D

Ei haitannut menoa sekään että keikkabussi hajosi matkalla keikkapaikalle. Takaisin tullessa varaautosta puhkesi kumi. Niillä on kyllä ongelmiin oikea asenne :D :D Ei ole niin vakavaa.

Ihan kivaa, minkä vuoden Euroviisuissa bändi edustikaan Suomea?

Vierailija
19078/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tuomitaan Käärijä-vihaajaksi jos sanoo yhtään mitään negatiivista kyseisestä artistista. Jos erehtyy sanomaan että striimausluvut on harmillisesti laskenut, olet vihaajatrolli ja Loreenfani.

Euroviisuketju tämä ei ainakaan enää ole.

Kuinka striimausluvut voivat laskea?

Vierailija
19079/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä tällä kertaa saaneet tuomareitakaan lahjottua.

The loser has to fall

Ottelun jälkeen Ruotsin suurlähetystö sai vieraita. Latvialaisfanit kokoontuivat lähetystön eteen kukkien ja musiikkisoittimen kanssa. Yhdellä someen julkaistulla videolla kannattajat soittivat porteilla Abban kappaletta The Winner Takes It All.

Jos tämä temppu olisi tehty Suomen lähetystön edessä, suurlähettiläs olisi kutsuttu kotiin, muusta puhumattakaan.

Vierailija
19080/19410 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan Spotifyssa kuuntelijoiden määrä lisääntynyt aikalailla, viimeksi kun kurkkasin niin luku alkoi kutosella.

Nyt oli 7, 15M

Ketju on lukittu.