Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Kuinkahan helposti tuollaiset ulkomaan keikat muutenkin järjestyy? Ei se taida kuulkaas olla niin, että yks kaks onkin heti kesälle kahden kuukauden päähän sovittuna saumattomasti joku maailman kiertue.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa, että mikäli uutta musiikkia ei tule tai jos se on sitä entisenlaista (aikaa ennen CCC:tä), niin pelkkä CCC ei syksyllä enää paljoa laulata.
Heti on Euroviisujen jälkeisissä haastatteluissa kertonut, että uusia biisejä on jo tehty valmiiksi Euroviisujen jälkeistä aikaa ajatellen. Kyllä siellä on tätä jo mietitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihana biisi, tällä 8 miljoonaa spotify striimausta jo
Alkuperäinen on ihana biisi.
loreenin mahtava ääni sopii tuohon upeasti
En ole kuunnellut, tiedän vain alkuperäisen.
Harmi. Cha cha olisi myös parempi loreenin laulamana
Minun korvaani CCC kuulostaa kaikkien muiden laulamana paljon paremmalta kuin Käärijän esittämänä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
OMG! STOP PRESS!!!
Ahkerasti kotimaassa keikkaileva ja Spotifyssa kärkisijoilla viihtyvän Portion Boysin tähti loukannut jalkansa Mummotunnelissa!!! Eikä ollut JaloTiina!!!
MISSÄ IHMEESSÄ VIIPYY SE PORTION BOYS on jonkun mielestä ihana OFFICIAL???
Mä tein aamulla Portion Boys on ihana OFFICIAL ketjun, mutta siihen ei tainnut tulla yhtään viestiä!!
Portion Boysilla oli ollut toissapäivänä hyvä meno (aina on) Mummotunnelissa. Paljon jäänyt taas ihmisiä oven ulkopuolelle, loppuunmyyty.
En tiedä. Onko tarvetta perustaa omaa tai jos ketju on, viitsisinkö maadoittaa itseni sinne kun kuitenkin keikoilla kiertäminen se pääasia joten ihqut ja roikkumisen ketjussa koetan pitää tässä yhdessä. Siinäkin minimissään, ainakin ihquttelun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
OMG! STOP PRESS!!!
Ahkerasti kotimaassa keikkaileva ja Spotifyssa kärkisijoilla viihtyvän Portion Boysin tähti loukannut jalkansa Mummotunnelissa!!! Eikä ollut JaloTiina!!!
Mä tein aamulla Portion Boys on ihana OFFICIAL ketjun, mutta siihen ei tainnut tulla yhtään viestiä!!
Portion Boysilla oli ollut toissapäivänä hyvä meno (aina on) Mummotunnelissa. Paljon jäänyt taas ihmisiä oven ulkopuolelle, loppuunmyyty.
En tiedä. Onko tarvetta perustaa omaa tai jos ketju on, viitsisinkö maadoittaa itseni sinne kun kuitenkin keikoilla kiertäminen se pääasia joten ihqut ja roikkumisen ketjussa koetan pitää tässä yhdessä. Siinäkin minimissään, ainakin ihquttelun :D
Hype aloitettu ;D
Tarvitaan koko etusivu täyteen OFFICIAL-ketjuja!!!
Myös Loreen on ihana OFFICIAL -ketju nyt liekeissä!!!
Latvia rökitti jääkiekossa Ruotsin. "Sori, Ruotsi, nämä eivät ole euroviisut lyömäaseena abba"
https://www.iltalehti.fi/jaakiekon-mm-2023/a/b429e211-43dc-4089-bd16-1f…
Damiano -ketju OFFICIAL, nyt tsemppiä ja kirimistä sinne!
Vierailija kirjoitti:
Latvia rökitti jääkiekossa Ruotsin. "Sori, Ruotsi, nämä eivät ole euroviisut lyömäaseena abba"
Mitähän Tobbe tuohon sanoo?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abba on mummoja ja pappoja. Euroviisut erinlaiset kuin 50 vuotta sitten.
Onko ABBAn kuuntelija on mummo tai pappa OFFICIAL -ketjua?
Ei näyttänyt olevan vielä...
Bang a boom boom boomer-ang olisi kyllä jo meille boomereille täkynä.
Ja tuon Boomerang -biisin kertsin sanoitukseen verrattuna Tattookin on kyllä taidetta ;D On silti biisinä tarttuvampi kuin Tattoo.
Bang, a boome-boomerang
Dum-de-dum-dum de-dum-de-dum-dum
Oh bang, a boome-boomerang is love
A boome-boomerang is love
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
OMG! STOP PRESS!!!
Hype aloitettu ;D
Älä nyt, koetan hillitä itseäni :D :D
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
OMG! STOP PRESS!!!
Hype aloitettu ;D
Älä nyt, koetan hillitä itseäni :D :D
"Let it go, let it goooooooooooooooo..." sanoisi tähän Saara Aalto on ihana OFFICIAL
;P
Sama kaveri aloittanut näköjään klo7 ja vastailee itselleen. Mutta tämä on nyt taputeltu omalta osaltani. Jatkan Käärijän statistiikan seuraamista ja Youtube/Spotify kuunteluja ja myönnän, että nautin suunnattomasti, että Ruotsi sai kunnon nöyryytyksen MM kisoissa. Tilit on osaltani tasattu:)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Latvia.
Vierailija kirjoitti:
Sama kaveri aloittanut näköjään klo7 ja vastailee itselleen. Mutta tämä on nyt taputeltu omalta osaltani. Jatkan Käärijän statistiikan seuraamista ja Youtube/Spotify kuunteluja ja myönnän, että nautin suunnattomasti, että Ruotsi sai kunnon nöyryytyksen MM kisoissa. Tilit on osaltani tasattu:)
Olen aloittanut klo7 mutta en ole vastaillut itselleni, niikuin oletit. En ole koskaan tehnyt niin.
Halusin korjata tuon tiedon, etteivät muut ketjun seuraajat saa väärää käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä tällä kertaa saaneet tuomareitakaan lahjottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittanut klo7 mutta en ole vastaillut itselleni, niikuin oletit. En ole koskaan tehnyt niin.
Halusin korjata tuon tiedon, etteivät muut ketjun seuraajat saa väärää käsitystä.
Mä oon aloittanut 7:42 ja vastaukset aiempiin kommentteihin + jalomielisesti toisten ketjujen uppausta ja liekitystä. Mut ei PB tai Loreen OFFICIALit oikein silti lähde lentoon :(
Olisko siksi, että se vaatisi sen yhden ja saman kirjoittajan siirtymistä niihin ketjuihin ja hän ei oo vielä herännyt edellisen yön poisto/peukutusorgioidensa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos muissakin maissa tajuttu kuinka törkeästi Ruotsi järjestää itselleen voittoja Abban varjolla.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aloittanut 7:42 ja vastaukset aiempiin kommentteihin + jalomielisesti toisten ketjujen uppausta ja liekitystä. Mut ei PB tai Loreen OFFICIALit oikein silti lähde lentoon :(
Olisko siksi, että se vaatisi sen yhden ja saman kirjoittajan siirtymistä niihin ketjuihin ja hän ei oo vielä herännyt edellisen yön poisto/peukutusorgioidensa jälkeen?
koska käärijä official lähtee lentoon, ei paljoo taida ketään kiinnostaa paitsi toksisia käärijä pakottajia. Loreen 96 miljoonaa kuuntelua.
Uudet Spotify numerot:
Käärijä ccc 54 milj globaali listassa 80
Alessandra 66 milj
Loreen. 96 milj. globaali listassa 20