Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
1521/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei pysty voittamaan näitä nykyviisuja, joissa puolet äänistä tulee raadeilta. Pelkät yleisöäänet Suomi voi voittaa, niinkuin Lordi. Mutta ei Suomessa osata tehdä sellaista raatimusaa. Tai jos osataan, niin sitten ei tule teleääniä. 

Justhan Käärijä sai UMK:ssa kansainvälisiltä raadeilta korkeimmat pisteet?

Vierailija
1522/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä siellä on romanian edustaja esiintymässä😄

Useissa viisufinaaleissahan on toisten maiden artisteja esiintymässä. Romaniaa Moldovassa en ihmettele, koska maillahan todella tiiviit kulttuurisiteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohom Ram pam pamin sanat onkin vohkittu Hurricanen Loco locosta 😄

Vierailija
1524/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hokema ehkä, mutta Loco Loco muuten aika paljon riettaampaa lyriikkaa

Vierailija
1525/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen noista on jo omissa alkuerissään hävinnyt kahdelle suoraan finaaliin päässeelle. En ymmärrä, miksi melodifestivalenia pitää venyttää tällä semifinaalilla. Vain yksi kappale on voittaja, eikä muilla sijoilla ole mitään väliä. Ei noilla ole mitään mahdollisuutta itse finaalissa.

Melodifestivalenissahan ei ole tällä vuodella muutenkaan mitään jännitettävää. Loreen vie sen 6-0. Itse Loreenin kappalehan on tylsä ja liian paljon koko esityksestä tulee euphoria mieleen. Se on jo kerran nähty. Ei tule Loreen tuolla vedolla itse Euroviisuissa Käärijälle pärjäämään, vaikka varmaan kakkoseksi tuleekin.

Jep ihan älytön systeemi! Eilen katsoin sivusilmällä semifinaalia ja kaduttaa miksi ihmeessä tein niin! Surkeita kappaleita oli kaikki. Aivan järkyt sanat, otettu kaikki mahdolliset klisheet ja laitettu yhteen. Sävellyksetkin tylsiä ja mitäänsanomattomia, niissäkin vähän samanlainen leikkaa-liimaa-meininki. Vähän voisi Ruotsi tsempata kyllä!

Onko kukaan semifinaaleihin päässyt/joutunut koskaan voittanut?

Vierailija
1526/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, Hurricane keksi ensimmäisenä pop-biisien hokemat

Vierailija
1527/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldova tulee erottumaan balladimerestä. Harmi, että huilusoolo tuo liikaa Ukraina 2020-2022-mielikuvia

Vierailija
1528/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa kuulosti alkuun lupaavalta, mutta jotenkin todella viisutettua metallia :D 

Vierailija
1529/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen noista on jo omissa alkuerissään hävinnyt kahdelle suoraan finaaliin päässeelle. En ymmärrä, miksi melodifestivalenia pitää venyttää tällä semifinaalilla. Vain yksi kappale on voittaja, eikä muilla sijoilla ole mitään väliä. Ei noilla ole mitään mahdollisuutta itse finaalissa.

Melodifestivalenissahan ei ole tällä vuodella muutenkaan mitään jännitettävää. Loreen vie sen 6-0. Itse Loreenin kappalehan on tylsä ja liian paljon koko esityksestä tulee euphoria mieleen. Se on jo kerran nähty. Ei tule Loreen tuolla vedolla itse Euroviisuissa Käärijälle pärjäämään, vaikka varmaan kakkoseksi tuleekin.

Jep ihan älytön systeemi! Eilen katsoin sivusilmällä semifinaalia ja kaduttaa miksi ihmeessä tein niin! Surkeita kappaleita oli kaikki. Aivan järkyt sanat, otettu kaikki mahdolliset klisheet ja laitettu yhteen. Sävellyksetkin tylsiä ja mitäänsanomattomia, niissäkin vähän samanlainen leikkaa-liimaa-meininki. Vähän voisi Ruotsi tsempata kyllä!

Onko kukaan semifinaaleihin päässyt/joutunut koskaan voittanut?

Robin Stjernberg voitti 2013 Melodifestivalenin

Vierailija
1530/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Moldova yhdistyy enemmän viime vuoden Ranskaan kuin Go_aan. Toivottavasti tämä toimii paremmin itse viisuissa, Ranska ei vastannut odotuksiani, vaikkakin niin huono sijoitus oli ehkä liikaa

Vierailija
1531/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Marcus ja Martinus voittaa ja Loreen jää toiseksi.

Vierailija
1532/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa kuulosti alkuun lupaavalta, mutta jotenkin todella viisutettua metallia :D 

Näytti Viserys Targaryenilta.

Vierailija
1533/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jossain kommentin, että biisi edustaa Iskelmämetalli-genreä :D allekirjoitan täysin

Veikkaan, että Australia ja Saksa tulevat syömään toistensa ääniä mikäli Aussit pääsevät finaaliin. Cha Cha Cha voi myös aiheuttaa sen, että nämä sijoittuvat tosi huonosti, koska valtaosa näyttää selkeästi preferoivan Suomea (joo eivät ole samaa genreä, mutta metallivaikutteiset biisit päätynevät samaan lokeroon)

Vierailija
1534/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, mutta pelkään, että tuomariäänet menee ihan 100-0 loreenille. Sillon ei  auta vaikka käärijä voittaisi yleisöäänet. 

1535/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen biisi ei ole queer ja teema kauhea. Esiintyjällä ei ole enkun taito hallussa ja vaikuttaa muutenkin joltain landelaisjuntilta.

1536/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaksi veikkaisin Ruotsia tai Norjaa.

Vierailija
1537/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais tietää millasia top 10 listoja teillä on tässä vaiheessa?

1) Suomi

2) Italia [noussut omalla listalla todella kovaa]

3) Slovenia

4) Kroatia [rakastan tätä :D]

5) Tsekki

6) Serbia

7) Moldova

8) Saksa

9) Albania

10) Liettua 

Kielet ja etno tenhoaa 

1538/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen biisi kuulostaa sellaiselta jonka joku Venäjä tai Ukraina lähettäisi viisuihin

Vierailija
1539/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma top 5

1. Suomi

2. Slovenia

3. Tsekki

4. Ranska

5. Espanja

KAIKKI nuo laulavat omilla kielillään! ihanaa!

Vierailija
1540/19410 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais tietää millasia top 10 listoja teillä on tässä vaiheessa?

1) Suomi

2) Italia [noussut omalla listalla todella kovaa]

3) Slovenia

4) Kroatia [rakastan tätä :D]

5) Tsekki

6) Serbia

7) Moldova

8) Saksa

9) Albania

10) Liettua 

Kielet ja etno tenhoaa 

Ääh unohdin Espanjan!