Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä siellä on romanian edustaja esiintymässä😄
Useissa viisufinaaleissahan on toisten maiden artisteja esiintymässä. Romaniaa Moldovassa en ihmettele, koska maillahan todella tiiviit kulttuurisiteet.
Ohom Ram pam pamin sanat onkin vohkittu Hurricanen Loco locosta 😄
Vierailija kirjoitti:
Hokema ehkä, mutta Loco Loco muuten aika paljon riettaampaa lyriikkaa
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista on jo omissa alkuerissään hävinnyt kahdelle suoraan finaaliin päässeelle. En ymmärrä, miksi melodifestivalenia pitää venyttää tällä semifinaalilla. Vain yksi kappale on voittaja, eikä muilla sijoilla ole mitään väliä. Ei noilla ole mitään mahdollisuutta itse finaalissa.
Melodifestivalenissahan ei ole tällä vuodella muutenkaan mitään jännitettävää. Loreen vie sen 6-0. Itse Loreenin kappalehan on tylsä ja liian paljon koko esityksestä tulee euphoria mieleen. Se on jo kerran nähty. Ei tule Loreen tuolla vedolla itse Euroviisuissa Käärijälle pärjäämään, vaikka varmaan kakkoseksi tuleekin.
Jep ihan älytön systeemi! Eilen katsoin sivusilmällä semifinaalia ja kaduttaa miksi ihmeessä tein niin! Surkeita kappaleita oli kaikki. Aivan järkyt sanat, otettu kaikki mahdolliset klisheet ja laitettu yhteen. Sävellyksetkin tylsiä ja mitäänsanomattomia, niissäkin vähän samanlainen leikkaa-liimaa-meininki. Vähän voisi Ruotsi tsempata kyllä!
Onko kukaan semifinaaleihin päässyt/joutunut koskaan voittanut?
Vierailija kirjoitti:
Aivan, Hurricane keksi ensimmäisenä pop-biisien hokemat
Moldova tulee erottumaan balladimerestä. Harmi, että huilusoolo tuo liikaa Ukraina 2020-2022-mielikuvia
Saksa kuulosti alkuun lupaavalta, mutta jotenkin todella viisutettua metallia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista on jo omissa alkuerissään hävinnyt kahdelle suoraan finaaliin päässeelle. En ymmärrä, miksi melodifestivalenia pitää venyttää tällä semifinaalilla. Vain yksi kappale on voittaja, eikä muilla sijoilla ole mitään väliä. Ei noilla ole mitään mahdollisuutta itse finaalissa.
Melodifestivalenissahan ei ole tällä vuodella muutenkaan mitään jännitettävää. Loreen vie sen 6-0. Itse Loreenin kappalehan on tylsä ja liian paljon koko esityksestä tulee euphoria mieleen. Se on jo kerran nähty. Ei tule Loreen tuolla vedolla itse Euroviisuissa Käärijälle pärjäämään, vaikka varmaan kakkoseksi tuleekin.
Jep ihan älytön systeemi! Eilen katsoin sivusilmällä semifinaalia ja kaduttaa miksi ihmeessä tein niin! Surkeita kappaleita oli kaikki. Aivan järkyt sanat, otettu kaikki mahdolliset klisheet ja laitettu yhteen. Sävellyksetkin tylsiä ja mitäänsanomattomia, niissäkin vähän samanlainen leikkaa-liimaa-meininki. Vähän voisi Ruotsi tsempata kyllä!
Onko kukaan semifinaaleihin päässyt/joutunut koskaan voittanut?
Robin Stjernberg voitti 2013 Melodifestivalenin
Mulla Moldova yhdistyy enemmän viime vuoden Ranskaan kuin Go_aan. Toivottavasti tämä toimii paremmin itse viisuissa, Ranska ei vastannut odotuksiani, vaikkakin niin huono sijoitus oli ehkä liikaa
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Marcus ja Martinus voittaa ja Loreen jää toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Saksa kuulosti alkuun lupaavalta, mutta jotenkin todella viisutettua metallia :D
Näytti Viserys Targaryenilta.
Vierailija kirjoitti:
Näin jossain kommentin, että biisi edustaa Iskelmämetalli-genreä :D allekirjoitan täysin
Veikkaan, että Australia ja Saksa tulevat syömään toistensa ääniä mikäli Aussit pääsevät finaaliin. Cha Cha Cha voi myös aiheuttaa sen, että nämä sijoittuvat tosi huonosti, koska valtaosa näyttää selkeästi preferoivan Suomea (joo eivät ole samaa genreä, mutta metallivaikutteiset biisit päätynevät samaan lokeroon)
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, mutta pelkään, että tuomariäänet menee ihan 100-0 loreenille. Sillon ei auta vaikka käärijä voittaisi yleisöäänet.
Suomen biisi ei ole queer ja teema kauhea. Esiintyjällä ei ole enkun taito hallussa ja vaikuttaa muutenkin joltain landelaisjuntilta.
Voittajaksi veikkaisin Ruotsia tai Norjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais tietää millasia top 10 listoja teillä on tässä vaiheessa?
1) Suomi
2) Italia [noussut omalla listalla todella kovaa]
3) Slovenia
4) Kroatia [rakastan tätä :D]
5) Tsekki
6) Serbia
7) Moldova
8) Saksa
9) Albania
10) Liettua
Kielet ja etno tenhoaa
Suomen biisi kuulostaa sellaiselta jonka joku Venäjä tai Ukraina lähettäisi viisuihin
Oma top 5
1. Suomi
2. Slovenia
3. Tsekki
4. Ranska
5. Espanja
KAIKKI nuo laulavat omilla kielillään! ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais tietää millasia top 10 listoja teillä on tässä vaiheessa?
1) Suomi
3) Slovenia
4) Kroatia [rakastan tätä :D]
5) Tsekki
6) Serbia
7) Moldova
8) Saksa
9) Albania
10) LiettuaKielet ja etno tenhoaa
Ääh unohdin Espanjan!
1) Suomi
3) Slovenia
4) Espanja
5) Kroatia [rakastan tätä :D]
6) Tsekki
7) Serbia
8) Moldova
9) Saksa
10) Albania
Justhan Käärijä sai UMK:ssa kansainvälisiltä raadeilta korkeimmat pisteet?