Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Miksi noitten valojen pitää vilkkua ihan koko ajan? Häiritseekö se teitä? Välillä laitettava teksti tv päälle, kun ei pysty kattomaan.
Häiritsee. Minulla kyllä on epilepsia, että voi ihan kohtaus tulla niistä. Laitan myös teksti tv:n päälle :)
Espanjan biisi ja laulu on upeaa!
EuroFan #1000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko menossa ja mikä on käärijän nro? Kiitos mulla ei oo telkkarii.
On 13. epäonnenluku
Minulle onnenluku. Olen syntynyt 13. päivä klo 13. Ja päivä oli vieläpä perjantai :D
t. eri
Ollaan mieheni kanssa tavattu 13 päivä perjantaina. Hän aina sanoo, että hänen onnenluku. Johon minä lisään, että mietin vielä. Vuodesta 85 ollaan yhdessä oltu.
Pidän Espanjan esityksestä, eivät koskiskele helpolla kappaleella tyyliin solo solo.
Ei nyt ole ihan Ketchup Songin tasoa tämä Espanjan biisi, koukut puuttuu.
Mikään ei vielä ole tarttunut itselleni. Ihan hyviä, mutta ei ole jäänyt mieleen.
Espanja kuulostaa siltä, mitä soi karvakäsipizzerioissa....Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunista musiikkia, mm tämä Kypros. Nolottaa suomen huonolaatuinen vitsikäs junttirankutus..
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen miehen ottaisin makuuhuoneeseen
Minä otan sitten käärijän 😁
Te loput saatte pitää traktori mummot.
Kuulostaisi tämä Espanjan biiskin varmaan enemmän voittajalta, jos olisi Käärijä laulamassa sen.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, mikä pöttö tuo juontaja on. "Miten espanjalainen voi tietää Katri Helenaa"... "Ai se olikin käännös..."
onneksi ei ainakaan täällä ole viisukuplan juontajia malliin jee meillä on tekokivaa...
Espanja karsea. Tulee vaan Armenian ym. ulinat mieleen. Kaikki kiekuu vaan kuin olisi munaskut jääneet vetoketjun väliin.
Ei olisi ollut ainakaan ranskalla eikä espanjalla asiaa finaaliin ilman vapaalippuja. Kamalia kummatkin.
Jes! Seuraavaksi Euroviisujen voittaja ja voittajaesitys!
Upea, UPEA Loreen, upea, UPEA biisi ja upea, UPEA esitys!
Käärijähuuman kupla puhkeaa tänä iltana niin komeasti, ettei mitään rajaa, kun Loreenin kultajuna puksuttaa varmaan voittoon!
Jos tuon ruotsin laulu on niin erinomainen, niin miksi esittäjän pitää kiemurrella kuin lapamato.
Ai helvata, tajusin just että en voi kommentoida täällä käärijää ku kello tulee 23!!!
No ei mulle kyllä Cure tullu mieleen siitä. 😂