Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Puristapas nyt kunnolla sitä mikkiä, niin saadaan hauis kunnolla esiin.
Ei hitto, tulin äsken vasta katsomaan viisuja! Ja siis heti näkee, ketkä tätä houstaa; britit! Viihdyttävää koko ajan, eikä sellaista puisevaa tylsyyttä, kuten yleensä. Meinaan toi lippujenkin esittely, mikä olisi voinut olla supertylsää; Chemical Brothersia ja sitten lavalle vielä saatu Ukrainan 2007(?) kappale Dancing Lasha tumbai! Go britit ja Ukraina Go!
Näistä tullut vaihtoehtoporukan bileet.
Taas kopio radiohitistä. Ei mitään omaperäistä. (kypros)
Vierailija kirjoitti:
nyt tulee lihaksia...
Chad lavalla, palstamammalta menee jalat alta.
Miksi noitten valojen pitää vilkkua ihan koko ajan? Häiritseekö se teitä? Välillä laitettava teksti tv päälle, kun ei pysty kattomaan.
Miten voi olla näin surkeita sanoituksia? Bensaa ja tulitikkuja..
Vierailija kirjoitti:
Ranska on huippu.
Super tyylikäs 😍
Mun lemppari kiärijän jälkeen ja Tsekki toinen.
Saapa nähdä ! Toivon Kääriälle paljon pisteitä.
Hyvää Viisujen seuraamista itse katson nyt koko ajan, Ja Hyvää yötä 🌛💤🎼🎉🏆Onnea myöd huomenna olevalle Äitien päivänä Äideille.
💚🌞🌹
Onpa kaunista musiikkia, mm tämä Kypros. Nolottaa suomen huonolaatuinen vitsikäs junttirankutus..
Vierailija kirjoitti:
Onko toi juontaja oikeasti mies, siis tuo Hannah?
Mitä?! Upea nainen. Tsiisus tota kroppaa.
Hän näytteli GOTissa sitä shame naista ja Ted Lassossa loistavaa jalkapalloseuran omistajaa.
Oon ihan in love Hannahiin, miten nainen onkaan kaunis, hauska ja fitti.
Heteronainen51
Suurimmaksi osaksihan nämä euroviisubiisit ovat kuraa. Jos näitä kuulisi radiossa, ei todellakaan jäisi kuuntelemaan että wau onpas tarttuva kappale. Poikkeuksena käärijä ja kroatia, joka on omassa luokassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ranskan kieltä, tulee heti ankee olo.
Ei tuota räkivää kieltä kuuntele pirukaan.
Juuri näin. Ranska on kuin oksennusta, maailman rumin kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen välke on lisääntynyt. Migreenipotilas kiittää.
No ihan samaa mietin. Joko oon tulossa vanhaksi tai tämä välke on vain tosi liiallista. Mulla tulee tällaisesta seurallinen migreeni.
Seurallinen migreeni :D
Joo heh typo :D voin luvata että en oo seurallinen migreenissä :D ihan aurallinen
Juu Kyproksen mies on aika hottis 😍
Yök mitä Mikko sanoi märästä sohvasta 🤢
Mulla tulee mieleen mies, joka haluaa ulvoa kuin susi. Likaa sellainen meininki, että näytetään kaikilla tavoilla, mihin tällä äänellä pystytään. Ei kosketa.
Serbia tähän asti paras. Edes vähän sinnepäin erityinen jota tällaisessa kisassa vaaditaan.