Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte, koska Suomen telkkarista ei tuu mitään viisuihin liittyvää?
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaakin olla semifinaalien esiintymisjärjestyksessä? Suoraan finaaliin menijät sitten ehkä viimeisenä?
Mitä ihmettä, Ranska onkin jo heti kolmantena. Omituinen järjestys.
Taas jatkuu semifinaalijärjestys.
Ranskahan arpoutui esiintymään finaalin ensimmäisellä puoliskolla, onko järjestyskin päätetty, eli esiintyy ehkä finaalissa kolmantena?
Katson itse Youtuben kautta ja jotenkin ärsyttävä tuo chatti kun jengi vaan huutaa omien suosikkien nimiä. Mut vähän laimee meno tuolla kun noin vähän yleisöä. Onko yleensä näin?
Vierailija kirjoitti:
Katson itse Youtuben kautta ja jotenkin ärsyttävä tuo chatti kun jengi vaan huutaa omien suosikkien nimiä. Mut vähän laimee meno tuolla kun noin vähän yleisöä. Onko yleensä näin?
Ei minusta. TOsi vähän ihmisiä vaikka kaunis sää.
Esittelyhuudot on kuin wrestlingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea aina hehkutetaan ennen kisaa. En usko tänäkään vuonna biisiin. Sorry siitä.
Ei viimevuonna ollut mitään hehkutusta. Parit suomalaiset yritti epätoivoisesti uskotella, että top 10 paikka mahdollinen. Muttei meistä viimevuonna puhuttu ulkomailla
Ja silti noustiin kuudenneksi.
Toissa vuonna, ei viime vuonna. Viime vuonna oli The Rasmus ja Laurin epävireinen luikautus.
Suomi oli vedonlyönnissä 11., mutta oli sitten kolmanneksi viiminen tai jotaini
Romahdus johtui lähes pelkästään olemattomasta livelaulusta ja niistä kummallisista keltaisista IT-ilmapalloista. Siinä oli taas yksi malliesimerkki kuinka kaikki meni Suomen delegaatiolta pieleen.
Jaksoiko Rasmus rampata jossain pre-partyissa promoamassa ja keikkailemassa? Käärijä on paiskinut lavan takana tapahtuvaa duunia ihan älyttömästi.
Redditistä
commentator: "the atmosphere here is incredible!!"
*complete silence*
🤣🤣🤣🤣
Ihan kuin olisi näkynyt Käärijähihat tuolla yleisön joukossa, samaa vihreää ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. TOsi vähän ihmisiä vaikka kaunis sää.
Alussa sanottiin että 1000 fania on kutsuttu.. mutta kai tuonne ulos voisi mennä kuka vaan?
Mimicatilla on onnekseen paljon näyttävämpi asu lavalla kuin tuolla esittelytilaisuudessa.
Tuonne on juontajan mukaan kutsuttu 1000 henkilöä, mutta paikalle on saapunut vaan kourallinen. :D
Irlannin edustajat tuli esittäytymään esiintymisasuissaan, solisti ainakin. Ehkä sama Suomella?
Vierailija kirjoitti:
Irlannin edustajat tuli esittäytymään esiintymisasuissaan, solisti ainakin. Ehkä sama Suomella?
Luulen että Käärijä tulee nyt niissä piikkipuvuissa mitä esiteltiin lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Käärijä tulee nyt niissä piikkipuvuissa mitä esiteltiin lehdissä.
Toivottavasti ei. Laittaisi jotain juhlavampaa yllensä.
Vierailija kirjoitti:
Redditistä
commentator: "the atmosphere here is incredible!!"
*complete silence*
🤣🤣🤣🤣
Ne kaikki odottaa Suomea, sitten vasta kuulemme hurrausta😁
Apua nuo Kroatian asut! :D Enää ei käärijän piikkiasu pelota.
Vierailija kirjoitti:
Apua nuo Kroatian asut! :D Enää ei käärijän piikkiasu pelota.
Muistaakseni niiden lava-asut on aika niukat
Remo on ihana, mutta tarvis uuden stylistin.
Kyllä latistaa tunnelmaa, kun noin vähän ihmisiä.
Olishan tuonne nyt ollut halukkaita menemään, eiköhän päästetty?
Surullinen Luke :(