Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7228237952474811675?app=1&embe…
Hirveän pitkä linkki mutta tuossa Suomen harkkaklippi!
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen tiktokissa just julkaistu vidi ekoista harjoituksista on todella hot mess, joten mietityttää. Sit kuitenkin UMK:n tiktokis on paljon parempi pätkä!
Kaksijakoiset fiilikset.
Tosi vaikea muodostaa lopullista mielipidettä ennen kuin on nähnyt lopullisen kamerakuvan, -kulmat ja muut kameratyöhön liittyvät päätökset. Eli jännitettävää riittää ensi viikon tiistaihin!
Ihanat ne sateenkaaren värit siinä tanssikertsissä!! Vähän kyllä ne lopun raketit näytti surullisilta, aika pienet.. :D mutta hyvältä näyttää ja kohta saadaan kakkos harkasta vielä parempi kuva esityksestä
Eurovision.tv liveblogista:
FINNISH PYRO ALERT 🔥
Clearly this performance was too subtle, because for the final rehearsal there is a big firework finish.
Säästävät varmaan paukut myöhemmäksi. Turha niitä on ampua ekoissa harkoissa harakoille.
Vierailija kirjoitti:
Eurovision.tv liveblogista:
FINNISH PYRO ALERT 🔥
Clearly this performance was too subtle, because for the final rehearsal there is a big firework finish.
Säästävät varmaan paukut myöhemmäksi. Turha niitä on ampua ekoissa harkoissa harakoille.
Aa no sitä minäkin! :D kun näytti vähän tuhnulta se loppu, mutta kaikki maksaa joten ymmärrettävää! Suomi on niin voittotaistelussa mukana!
Onneksi esityksessä on varmasti sitten hienommat pyrot! Myös kuvakulmat vaikuttaa tosi paljon. Tuossa yhdessä kohdassa Käärijä näytti nousevan selinmakuulta ylös eurolavalla, näytti vähän hassulle, mutta ehkä lopullinen toteutus on fiksumman näköinen.
Itse ainakin uskon perkele käärijä viisuvoitto mahdollisuuksiin.
Esitys on juuri sopivan suomalaisen näköistä ja mielestäni biisi on hyvä, sanat tarttuvat ja käärijän energia on ihailtava. Hänestä huokuu energiaa ja nälkää voittaa koko viisut.
Itse olen ylpeä miten umk vuosi vuodelta nostanut tasoaan koko aika. Olen todella ylpeä käärijästä.
Youtubessakin on klippejä ja paljon enemmänkin kuin tuo muutaman sekunnin pätkä. On tanssijat ja possujuna jne.
Alun iso varjokuva on hieno keksintö! Ei ole muilla tuollaista aloitusta. Takuulla näkyy Käärijä peräpenkille asti.
Vierailija kirjoitti:
Veikaan, että Israel menee pian Norjan ohi vedonlyöntitilastossa. Molemmat on *vanhoja*naisia, mutta Norja vaikuttaa tunkkaiselta Israeliin verrattuna. Israelin bodykin on tyylikkäämpi.
😂 Joo tosi vanhoja
Tarvitsen selityksen tolle tanssijoiden "tukalle". Muovilätsä jonka alta liehuu oma tukka naisilla? Siis että mitä? 🤪
Vierailija kirjoitti:
Veikaan, että Israel menee pian Norjan ohi vedonlyöntitilastossa. Molemmat on vanhoja naisia, mutta Norja vaikuttaa tunkkaiselta Israeliin verrattuna. Israelin bodykin on tyylikkäämpi.
*VAHVOJA hiton ennakoiva tekstinsyöttö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella finaalin esiintymisjärjestys päätetään? Se on ehkä suurin huolenaiheeni, koska se tulee vaikuttamaan lopputulokseen ehkä jopa ratkaisevasti. Olisi kamalaa, jos Käärijä laitettaisiin esiintymään johonkin alkuun, esim. toisena tai kolmantena. Hänen esityksen kuuluu olla loppupuolella, ikään kuin odottamassa jännityksen kasvamista ja sitten pum! Mistä vetoa, että Ruotsi saa täydellisimmän esiintymispaikan.
Semin jatkoonmenijät nostaa arvan, jossa lukee onko finaalin ekalla vai tokalla puoliskolla. Järjestäjät (osa ruotsalaisia..) päättää lopullisen esiintymisjärjestyksen.
Juu sattumalta ruotsilla aina paras paikka, ihan sama mikä tusse siellä on ruotsilta niin aina löytyy paras paikka.
Höpöhöpö.
Armenia ei vakuuta. Tykkään biisistä ja laulu kuulostaa hyvältä, mutta tylsän näköinen show. Hukkuu tuohon taustaan.
Onpas tänä vuonna paljon laatikoita ja muita alustoja, joiden päällä seistään tai ryömitään tai maataan.
Mä tykkään siitä kohdassa, missä kaikki hohtaa neon väreissä tyyliin Bebe Rexha.
Kumpaan ketjuun pitäisi kirjoitella tähän vai UMK?
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan ketjuun pitäisi kirjoitella tähän vai UMK?
Mä kirjoitan molempiin. T. Ei elämää ennen euroviisujen finaalia
Belgian asua on muutettua. Uus on yhtä kamala kuin edellinen. Mikä tää vaaleanpunainen villitys on? Tsekki, Reiley ja Belgian housut.
Tykkään ihan älyttömästi siitä alun varjokuvasta🥰🔥
Euroviisujen tiktokissa just julkaistu vidi ekoista harjoituksista on todella hot mess, joten mietityttää. Sit kuitenkin UMK:n tiktokis on paljon parempi pätkä!
Kaksijakoiset fiilikset.