Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Tuttu Cha cha cha räjähtää soimaan, mutta Käärijä ei laula.
Artistin ääni on selvästi painuksissa, eikä nyt ole varaa sairastua.
Nyt on pakko pyörtää kaikki entiset puheet, nimittäin Kazakstanin Eurojuryn 12-vuotias oli sitä mieltä, että Käärijä kuuluu kärkikolmikkoon 😂
On kuin seuraisi rääkättävää eläintä aasialaisessa eläintarhassa. Kokemattomuus löi silmille eikä voimavaroja osattu mitoittaa. Eniten ihmettelen sitä, ettei ympäriltä löytynyt ketään kokenutta coachia.
Itse asiassa Suomihan pärjäsi Euro juryssa yllättävänkin hyvin. Lopullisia pisteitä ei ole julkistettu, mutta turvallisesti näyttäisi olevan kymmenen parhaan sakissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Suomihan pärjäsi Euro juryssa yllättävänkin hyvin. Lopullisia pisteitä ei ole julkistettu, mutta turvallisesti näyttäisi olevan kymmenen parhaan sakissa.
Ja Ruotsi voitti tietenkin :( Eroa Suomeen jopa 200 pistettä. ei paljoa auta Käärijän televoitot.
Ruotsi voittaa nämä kisat. Homma on jo taputeltu. En vaan mitenkään jaksa uskoa, että raadit eivät suosisi Ruotsia.
Juontaakohan Måns Zermerlöw ensi vuoden viisut Tukholmassa 2024?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo oletuspisteet tarkoittavat? Viisukuppilasta katsoin listausta ja niiden oletuspisteiden perusteella olisi kai seitsemäntenä, mutta meneekö se niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo oletuspisteet tarkoittavat? Viisukuppilasta katsoin listausta ja niiden oletuspisteiden perusteella olisi kai seitsemäntenä, mutta meneekö se niin.
Jotain siihen suuntaan. Lopullisia pisteitä alkavat tiputella klo 11 lähtien ja huomenna julkistetaan sitten yleisöäänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ruotsi voitti tietenkin :( Eroa Suomeen jopa 200 pistettä. ei paljoa auta Käärijän televoitot.
Ruotsi voittaa nämä kisat. Homma on jo taputeltu. En vaan mitenkään jaksa uskoa, että raadit eivät suosisi Ruotsia.
Olisiko Ylellä nyt edes varaa järjestää kisoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla edes ekan semifinaalin kohdalla ja täällä ollaan jo heittämässä hanskoja kehään. Omalla kohdalla voittoa tärkeämpää on se, että yleisö tykkäisi kun esitys ei ole kovin raatiystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuspisteet tarkoittavat sitä, että sijoitus kolmen parhaan joukkoon antaa 10 oletuspistettä ja sijoitus 4. - 10. antaa neljä oletuspistettä. Suomella on kuusi sijoitusta kolmen parhaan joukkoon ja 10 sijoille 4. - 10. Näistä kertyy 100 oletuspistettä. Tämän päivän aikana julkaistaan tarkat pisteet.
Itse epäilen, että Suomi pääsee raadeissa max. kuudenneksi. Edelle kiilaavat ainakin Espanja, Ruotsi, Ranska, Norja ja Italia. Vaikea uskoa, että mikään noista olisi raatien mielestä Suomea heikompi. Nyt eurojuryissä UK on edellä, mutta sen sijoitus voi tippua heikomman liven myötä, koska Mae ei ole kovin hyvä laulamaan. Norjan esiintyjän laulu oli myös prepartyillä heikkoa, mutta Norjan karsinnan livessä parempaa ja biisi on myös sellainen, joka juryihin luultavasti uppoaa, ellei käy kuten Keiinolle 2019.
Vierailija kirjoitti:
Måns on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilen, että Suomi pääsee raadeissa max. kuudenneksi. Edelle kiilaavat ainakin Espanja, Ruotsi, Ranska, Norja ja Italia. Vaikea uskoa, että mikään noista olisi raatien mielestä Suomea heikompi. Nyt eurojuryissä UK on edellä, mutta sen sijoitus voi tippua heikomman liven myötä, koska Mae ei ole kovin hyvä laulamaan. Norjan esiintyjän laulu oli myös prepartyillä heikkoa, mutta Norjan karsinnan livessä parempaa ja biisi on myös sellainen, joka juryihin luultavasti uppoaa, ellei käy kuten Keiinolle 2019.
Sveitsi menee myös Suomen edelle juryissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måns on kyllä hyvä.
Jo pelkästään Månsin takia Ruotsi voisi voittaa ;)
Pisteiden julkistus on niin verkkaista, että Suomen tulos selviää joskus 7-8 tunnin kuluttua ja lopputulos 10-11 tunnin kuluttua 😂 Jos silloinkaan.
Mä olen oikeesti huolissaan Käärijän kisakunnosta kun ääni on kateissa ja tyyppi näyttää vähän sumussa väsymyksestä elävältä. Sama tunne kuin katsoisi jotain rääkättyä eläintä tosiaan.
Ehkä se coachaus joltain olisi ollut paikallaan. Merkkejä nähtävillä pitkään että meno ja myllytys on kovaa ja liiankin kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo mieshän on jo ihan loppu. Katsokaa sen silmiä. Yrittää hymyillä mutta silmistä paistaa ääretön väsymys. Jaksaakohan viisuihin asti ja miten käy sen jälkeen?
Ei hyvältä näytä.
Kuin sumuverho silmien päällä väsymyksestä. Oivoi.
https://yle.fi/a/74-20029129