Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Mikko ja Eva Frantz ois hauska selostajakombo
Miten juontajat ovatkin näin tyylittömästi pukeutuneita?
Tanskan biisi on kivan pirtsakka :) Toivon että pääsee jatkoon!
Menispä pois tuo suomalaisnaisjuontaja. Ei kahta pölöttäjää, kiitos.
Mua kanssa häiritsee toi Katri. Tuntuu että varsinkin kameran edessä poseeraa liikaa eikä osaa olla luontevasti.
Voi miten epävireisesti lähti :(
olisiko miksauksen vika
Aijai pojan livelaulu olematonta
Ihan kiva biisi mutta laulaa kyllä huonosti
Vierailija kirjoitti:
Tanskan biisi on kivan pirtsakka :) Toivon että pääsee jatkoon!
Mulla on (omasta mielestä :D) laaja musiikkimaku, mutta tämmöstä en siedä yhtään. Jotenkin ärsyttävä. Olen liian vanha tähän
Jestas nuo juontajien asut. Keltaisessa puvussa kangas loppunut kesken poven kohdalla ja mustaan asuun ollut liian vähän kangasta käytössä ihan kokonaisuudessaankin. Jostain fetissistäkö nuo asut on vetäisty?
Tanskalla kuuluu taustat enemmän kuin oma ääni
Vierailija kirjoitti:
Miten juontajat ovatkin näin tyylittömästi pukeutuneita?
Aivan samaa ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää myöntää, mutta oma suosikkini kaikista Euroviisun kappaleista on Euphoria.
Ei siinä ole mitään hävettävää! Sitähän tykkää, mistä tykkää!! Minuun se ei kolahtanut ja nyt Tattoota kuunnellessa jotenkin odotan koko ajan sitä Euphorian nousua. Jotenkin niin damanoloisia kappaleita, mut tää Tattoo ei lähde. Vaan junnaa.
Tanskan laulaja näyttää 16-vuotiaalta, mutta on jo 25v.
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa häiritsee toi Katri. Tuntuu että varsinkin kameran edessä poseeraa liikaa eikä osaa olla luontevasti.
Epäkypsä ja epäammattimainen. Jopa ääni on täysin äänityöläiselle sopimattoman epäkypsä. Niin kuin ysiluokkalaista kuuntelisi. Ei yhtään hyvä tuonne. Joku alan ammattilainen tai euroviisukonkari tuolla pitäisi olla. Ihan törkeää, suhteilla mukana. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Tanskalla kuuluu taustat enemmän kuin oma ääni
Kumma ettei Suomellakin sitten saada vastaavia taustoja.
Joo en ymmärrä miksi tuota Katria pakotetaan joka paikassa.