Mitä muuta kevään juhliin:
Hannatädin pikkuleipiä, kanelikorppuja, kaurakeksejä, täytekakku ja karjalanpiirakat+munavoi. Kahvi, kerma, tee, mehu.
Tarvitseeko muuta?
Kommentit (63)
Coctail-tikut olisi kiva lisä, esim.
- viinirypäle-juusto-nakkipala
- paprika-juusto-lihapulla
Aivan varmasti tarvitsee muutakin juhlaan. Kanelikorput ja kaurakeksit eivät ole juhlatarjottavaa.
Mä laittaisin lisäksi tuulihattuja, erilaisia salaatteja, patonkeja sekä tuorejuustoa.
Jotain coctail tikkuja voisit tehdä niin olisi enemmän myös suolaista naposteltavaa.
Mummolla oli aina hannatädin pikkuleipiä. Voi niitä aikoja kun tarjoiluksi riitti keksit ja kaakku. Tiikerikaakku vielä tuohon niin voi miten ihanan nostalgista.
Voileipäkeksit ja hillo, ja myös sillain että juustoa, kurkkua sekä viipalemakkaraa voileipäkeksien päälle.
Leikkaa kasvisrasvavaniljajäätelöstä paloja, laita isoon kulhoon. Siitä voi lusikalla ottaa. Lisäksi mansikkahilloa!
Kaulitun voitaikinan päälle paistettua jauhelihaa ja kääri rullaksi ja paista. Leikkaa viipaleiksi kuin kääretorttu. Nam!!
Lauvantaimakkaraa ja veitsi viereen. Siitä jokainen saa itse leikata mieleisen palan.
Vierailija kirjoitti:
teenjuojille maitoa pikkukannuun
Nättiin, söpöön pikkukukalliseen pikkukannuun. Ai jai. <3
Kinkkupiirakkaa ja kasvispiirakkaa myöskin. Eipä tarttee muuta lisäksi.
Pullakranssi. Pullakranssin keskelle vielä jotain pikkuleipää kuten murokransseja. Pulla on halpaa kun tekee itse.
Pikkuleivät, kanelikorput, täytekakku, karjalanpiirakat ja munavoi pois. Niitä ei syö kukaan.
Tilalle esim. kasvispiirakkaa, lohipiirakkaa, parsa-fetapiirakkaa, voileipäkakku, joku hyvä juustokakku, lime/sitruunapiirakka, tuulihattuja.
Kyllä noilla jo yhdet juhlat järjestää.