Ällöttää naiset jotka puhuu "tisseistä"
Kunnon äijämeno, ne on "rinnat"! Ja sanon näin miehenä!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mitä nimitystä ap käyttää alakerrastaan? Uloke, penis, ky..pä, jortikka, mul..ku, käärme, mato ym. ym, eli mikä olisi se fiini nimi miehen peniksestä?
Itellä: jumbo katkis
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, samaa mieltä.
Miksi puhua t sseistä. Rumaa ja kovaa 😳
Rinnat ovat ihan eri planeetalta.
Rinnat on siis galaktiset tissit?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle tai kenellekään miehelle, miten naiset puhuvat OMASTA kehostaan.
Kaikki kuuluu mikä kovaa puhutaan, ja silloin kannattaa ottaa muutkin huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Puhun myös daisareista.
Mitä sinne 90-luvulle kuuluu?
Pitää puhua oikeaoppisesti maitorauhasista :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo rinnat??????
Ainakin lääkärit, alusvaatemyyjät ym. ammattilaiset käyttävät vain ja ainoastaan sanaa "rinnat". Naisena itsekin käytän kyseistä termiä yleisesti, mutta omistani tai taidenaisfiguurieni rinnoista tilanteen mukaan hupaillen, mitä milloinkin huvittaa. Itse puolestani ihmettelen, miksi lähes kaikki sukupuolesta riippumatta käyttävät v-sanaa. Treffit loppuvat tasan siihen, jos deitti livauttaa kyseisen sanan. Jos jotain täytyy välttämättä kirota, niin kyllä se on kyr..
Vierailija kirjoitti:
Voi sanoa myös tisulit.
Tisumisut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo rinnat??????
Ainakin lääkärit, alusvaatemyyjät ym. ammattilaiset käyttävät vain ja ainoastaan sanaa "rinnat". Naisena itsekin käytän kyseistä termiä yleisesti, mutta omistani tai taidenaisfiguurieni rinnoista tilanteen mukaan hupaillen, mitä milloinkin huvittaa. Itse puolestani ihmettelen, miksi lähes kaikki sukupuolesta riippumatta käyttävät v-sanaa. Treffit loppuvat tasan siihen, jos deitti livauttaa kyseisen sanan. Jos jotain täytyy välttämättä kirota, niin kyllä se on kyr..
"Minä uniikki lunihiutale saan puhua mitä haluan, mutta lopetan treffit yhden (suht yleisen vieläpä) sanan perusteella."
Kyr.. on kuitenkin ok.
Eipä ne miehet(?) tai naiset taida mitään menettää. Miettikää millasta elämä olisi tuollaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun myös daisareista.
Mitä sinne 90-luvulle kuuluu?
90 luku on nyt muotia!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo rinnat??????
Seksisti
Naisille ne on arkipäivää mutta miehille erotiikkaa. Puhun itse naisten rinnoista koska minulle ne on samalla kertaa uskomaton ravinnonlähde pienille lapsille ja yksi kauneimmista ja eroottisimmista asioista naisessa, koosta ja muodosta riippumatta.
Ällöttää miehet jotka eivät kestä naisissa edes lievää/olematonta ronskiutta.
Mielestäni kuulostaa samalta kuin sanoisi alapäätä p*mpiksi/p*ppeliksi (tai yöpaitaa paituliksi huh). En tiedä olenko jotenkin vääränlainen nainen, mutta käytän vain sanoja joita pystyisin käyttämään myös julkisella paikalla. Ainakin oma mies tykkää kun en edes kiroile. Harvinainen piirre nykyään.
No on sullakin murheet. Jos ne itsellä on niin niitä saa kutsua ihan miksikä haluaa.
Tunnetko ap paljonkin tisseistä alinomaanjauhavia naisia?
Ja tämä on suurin ongelmasi. Onnea.
Tissit, tissit, tissit, tissit, tissit, tissiiit... Ti551. Elinehto imeväiselle ja monen miehen intohimo. Tissit. <3
Naisten esoteeriset utareet olisi tietysti yksi vaihtoehto tissien tilalle.
Tai mites olis, että paras nainen voittaa aina ryntään mitalla.
Juice Leskinen ehdotti käytettäväksi sanaa daisarit.
Minä vaadin, että puhutaan maitorauhasista. Ettäs tiedätte.
Bosat