Ällöttää naiset jotka puhuu "tisseistä"
Kunnon äijämeno, ne on "rinnat"! Ja sanon näin miehenä!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Sanooko ap kullia pippeliksi?
Ei vaan siitin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain tissit on kikit 😄
Ainakin Etelä-pohjanmaalla sanotaan näin. Eli jos joku vilautti kikkiä niin ei siellä kukaan ole ollut housut kintuissa.
Hieman aiheesta poiketen lisättäköön että itikalla tarkoitetaan lehmää. Tai tarkoitettiin, ei sitä termiä enää kukaan käytä.
Olen nainen ja sanon rinnat, en pysty käyttämään myöskään sanaa p.... vaan sanon alapää, miesten värkkiä kutsun peniksesi. Olen tällä tavalla sanarajoitteinen. Jos joku muu käyttää muita sanoja, se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako puhua kuukautisista vai pitääkö sanoa "ne" tai "nimettömät vaivat".
Jostain kirjasta löysin kauniin ilmaisun "punakukka".
Samaa mieltä, tissi on ruma. Siksi käytämme tisu-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on dösät.
Siis kaksi hkln bussia?
Sanon pallot tai kannut.
N
No joo, välillä sanon. Useimmin 715517.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on dösät.
Miksi ihmeessä ne olisi dösät? Bosat, kyllä ei dösät.
Itselleni ongelma on löytää naisen alapäälle joku hyvältä kuulostava sana. Kaikki rumia tai vähättelevoä ja niitä on vähän. Römpsä, pimpsa, v###u. Joku voisi antaa minulle sievän käyttösanan naisen alapäälle.
Vierailija kirjoitti:
Jossain tissit on kikit 😄
Niin on, ainakin lapsuudessani Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on dösät.
Miksi ihmeessä ne olisi dösät? Bosat, kyllä ei dösät.
Itselleni ongelma on löytää naisen alapäälle joku hyvältä kuulostava sana. Kaikki rumia tai vähättelevoä ja niitä on vähän. Römpsä, pimpsa, v###u. Joku voisi antaa minulle sievän käyttösanan naisen alapäälle.
Niinhän ne hesassa sanoo.
Mitä nimitystä ap käyttää alakerrastaan? Uloke, penis, ky..pä, jortikka, mul..ku, käärme, mato ym. ym, eli mikä olisi se fiini nimi miehen peniksestä?
Ei kuulu sulle tai kenellekään miehelle, miten naiset puhuvat OMASTA kehostaan.
Tämä provo suoltaa tänne tekstejä, joiden otsikoissa yksi sana on aina lainausmerkeissä.
Helppo tunnistaa.
Hinkit.