En tykkää suudella
Onko ketään muuta, joka ei tykkää suudella? Koen jollain tapaa jopa ällöttävänä sen, että suuhun menee jotain muuta kuin sinne kuuluvaa ruokaa/juomaa. Suuteleminen, suuseksi, ei siksi tunnu hyvältä. Olenko ainoa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kumppanille on rakastettu olo, jollei ole sattunut samanlaista aistillisuudesta viisveisaavaa puolisoa.
Mikä teitä vaivaa?
Suutelu on ainut sytyke seksiin toisen ihmisen kanssa.
No ei kyllä ole.
Suuseksi on ok, mutta suutelu on oksettavaa limanvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että on ihmisiä jotka ei tykkää suudella. Onko teillä muutenkin herkkä suu? Erilaiset tuntemukset ovat joko ok tai iljettäviä?
Itse tykkään pusutella ja onneksi mies myös. Pusutellaan paljon.
Ei ainakaan mulla oo suu mitenkään herkkä, eikä oksennusrefleksikään vaivaa, mutta silti en halua, että suuhuni tungetaan edes kieltä. En osaa sitä sen paremmin selittää.
Suuteleminen on mun mielestä paljon intiimimpää kuin seksi, siksi mua aina hämmentää nähdä aikuisia nuolemassa toisiaan julkisilla paikoilla. Mutta siis vain hämmentää, ei ärsytä tai ällötä.
Joku tykkää, joku ei. Se, että ei tykkää, herättää kyllä usein ihmetystä, kun sen joutuu selittämään uudelle kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että on ihmisiä jotka ei tykkää suudella. Onko teillä muutenkin herkkä suu? Erilaiset tuntemukset ovat joko ok tai iljettäviä?
Ei ainakaan mulla oo suu mitenkään herkkä, eikä oksennusrefleksikään vaivaa, mutta silti en halua, että suuhuni tungetaan edes kieltä. En osaa sitä sen paremmin selittää.
Suuteleminen on mun mielestä paljon intiimimpää kuin seksi, siksi mua aina hämmentää nähdä aikuisia nuolemassa toisiaan julkisilla paikoilla. Mutta siis vain hämmentää, ei ärsytä tai ällötä.
Joku tykkää, joku ei. Se, että ei tykkää, herättää kyllä usein ihmetystä, kun sen joutuu selittämään uudelle kumppanille.
Tulihan se sieltä: suuteleminen on intiimiä.
Olisi syytä selvittää nuo tunne-elämän lukot.
Mä luulin, etten niin kauheasti välitä. Kunnes tapasin erään, joka on perfect match. Ei sitä voi selittää.
En tykkää, edes pienemmistä pusuista. Suutelu tuntuu turhalle ja ei fyysisesti oikeastaan millekään. en pidä seksistäkään.
Onkohan niin että toisilla suuteleminen tuntuu hyvältä vain ns. oikean ihmisen kanssa? Olen itse saanut kokea nautinnollisen suudelman vain kaksi kertaa, mutta valitettavasti kumpikin suudelma jäi kertaluontoiseksi kyseisen ihmisen kanssa; toista en nähnyt harmikseni enää koskaan, toinen oli muuten vain ns. mahdoton tapaus siinä elämäntilanteessa.
Muulloin suuteleminen on tuntunut lähinnä yhdentekevältä tai jopa vastenmieliseltä. Kuinka tyhmä olinkaan nuorena, kun jäin parisuhteisiin, joissa suuteleminen ei tuntunut hyvältä.
Eräs nainen totes joskus että pane miten panet mut kunhan et pussaa. Näköjään ei ole ainoa
Ei kai nyt kukaan korona-aikana ketään suutele.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen totes joskus että pane miten panet mut kunhan et pussaa. Näköjään ei ole ainoa
Haisiko sun hengitys? 🥲
Suutelu on aistikasta ja intiimiä. En ole oikeastaan tullut ajatelleeksikaan, että partnerin kieli tunkee suuhun, paitsi silloin kun partnerilla ei selvästi ole ollut mitään käsitystä oikeasta suutelusta. Suutelu on enemmänkin tanssia. Fantastista.
Minusta suuseksi tuntuu oikein hyvältä tosin niin että kaluni on jonkun suussa.
Suutelijoissa on eroja. Sellainen suutelija on kamala, joka suutelee märkä suu ammollaan ja työntää kieltä suuhun. Hyvän suutelijan kanssa suutelu on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä: suuteleminen on intiimiä.
Olisi syytä selvittää nuo tunne-elämän lukot.
:D
Eikö sun mielestä suuteleminen oo intiimiä? Vai mikä ongelma tämä nyt on? Jos ihmiset ei halua suudella sun kanssa, kannattaa ensin katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Pusuttelu ok, suutelu ei.
Kyllä!
Seksistä pidän monipuolisesti ja suuseksikin on ok molempien sukupuolien kanssa. Pussata voin ja toisen mieliksi vähän suudella, mutta kieli toisen suussa tai toisen kieli minun suussa on ällöttävintä mitä tiedän.