En tykkää suudella
Onko ketään muuta, joka ei tykkää suudella? Koen jollain tapaa jopa ällöttävänä sen, että suuhun menee jotain muuta kuin sinne kuuluvaa ruokaa/juomaa. Suuteleminen, suuseksi, ei siksi tunnu hyvältä. Olenko ainoa?
Kommentit (38)
En tykkää minäkään enkä suostu siihen.
Minäkin olen siitä jo tarpeekseni saanut.
En tykkää minäkään. Jotenkin outoa hommaa, ei ollenkaan kiihottavaa.
Ajatuksen tasolla se tuntuu mukavalta, mutta todellisuudessa en saa oikein mitään irti. Ihan ok muutaman kerran tapailuvaiheen alussa, olishan se ehkä vähän jännä ettei kertaakaan suutelisi uutta kumppania. Ei kuitenkaan innosta enää myöhemmin.
En tiennyt, että on ihmisiä jotka ei tykkää suudella. Onko teillä muutenkin herkkä suu? Erilaiset tuntemukset ovat joko ok tai iljettäviä?
Itse tykkään pusutella ja onneksi mies myös. Pusutellaan paljon.
Tällaisen kumppanille on rakastettu olo, jollei ole sattunut samanlaista aistillisuudesta viisveisaavaa puolisoa.
Mikä teitä vaivaa?
Suutelu on ainut sytyke seksiin toisen ihmisen kanssa.
Minä taas rakastan suudella. Oikein hyvä suutelija saa pöksyt pyörimään jaloissa. Ja tykkään kyllä ottaa suihinkin, kiihotun siitä itsekin.
En tykkää, tuntuu inhottavalta ja kiusalliselta vaikka olisi kuinka kiinnostava ihminen. En halua toisen sylkeä suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kumppanille on rakastettu olo, jollei ole sattunut samanlaista aistillisuudesta viisveisaavaa puolisoa.
Mikä teitä vaivaa?
Suutelu on ainut sytyke seksiin toisen ihmisen kanssa.
Ai ainut? Sinä et määritä kenenkään toisen kokemusta.
Vähän voi suukotella, mutta toisen kieli omassa suussani, yäk.
Paras suutelupartneri oli nuoruudessa kundi, jota halusi suudella koko ajan vain selvittääkseni tuntuuko se todella niin hyvältä, ihana oli! Pitkissä parisuhteissa harmillisesti pitkät suutelut vain jää pois..
En tykkää minäkään, varsinkaan mitään kielen suuhun tunkemista.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, tuntuu inhottavalta ja kiusalliselta vaikka olisi kuinka kiinnostava ihminen. En halua toisen sylkeä suuhuni.
Entäs sitten toisen virtsaa, bakteereja, eritteitä omiin vehkeisiin?
Luulin olevani ainoa joka ei tykkää suutelemisesta. En halua toisen kuolaa suuhuni ja ajatuskin kielisuudelmasta puistattaa.
Et.