Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikkien mahdollista saada yhtä kapea vyötärö kuin Kate Middletonilla?

Vierailija
18.05.2022 |

Tai edes suunnilleen? Kumpaa siihen tarvitaan enemmän, kalorirajoitusta vai treeniä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luopunut vaikka minkä syömisestä, mutta en vain laihdu. En siis nyt erityisemmin kapeaa vyötäröä halua vaan laihtua, mutta ei onnistu millään.

Sun pitää luopua niiden energiatiheimpien ruokien syömisestä tai vähentää niiden määrää. Siis kermakastikkeet ja mitä näitä nyt on meheviä kotiruokia, en meinaa siis pelkkää pullaa, siideriä ja sipsiä. Ei hyödytä mitään luopua viikottaisesta sukpaapalasta jos edelleen laittaa leivän päälle paksusti voita, kinkkua ja juustoa.

Kermakastikkeita nyt en muutenkaan syö, korkeintaan ruokakermaa olen käyttänyt, jos siis olen käyttänyt, todella harvoin lähinnä broilerisuikaleisiin paistaessa. Alkoholia en ole koskaan juonutkaan. Olen luopunut mm. pizzasta, pastasta, paistopistetuotteista, hampurilaisista, täytetyistä leivistä, leivonnaisista, karkista, vehnästä jne.,mutta en siis laihdu.

Siinä tapauksessa saat yksinkertaisesti liikaa energiaa siitä ruoasta, mistä et ole luopunut. Eli vaihda osa siitä vähemmän energiaa sisältävään tai syö muuten vaan vähemmän, jos annokset on liian isoja.

Nykyään syön aikaisempaa enemmän mm. ihan vihersalaattia ja kasviksia, banaania ja jugurttia. Varsinkin leipiä, pasteijoita ja leivonnaisia olen noilla korvannut eli pitäisi kyllä olla parempi vaihtoehto. Toisaalta sitten olen korvannut muita herkkuja sipseillä ja vanukkailla, joten tähän se varmaan aika paljon kaatuu. Tuo vanukkaiden syöminen on kuitenkin tasoa yksi päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi