Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka teet etätyötä

Kukamitämissä
18.05.2022 |

Mitä nämä paljon puhutut etätyöt ovat?
Mitä sinä teet kotona työksesi?
Paljon tästä jauhetaan, mutta ei tuu muuta mieleen kuin puhelinmyyjät.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rantasaunalla valtion töitä etänä. Itse asiassa minulla ei ole fyysistä työpaikkaa vaan voin tehdä missä vaan kunhan on hyvä nettiyhteys.KIva tässä järvenrannassa katsella järvelle ja seurata samalla kevään etenemistä. 4000€ kuussa palkka että ei voi valittaa.

Vierailija
2/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen logistiikkasuunnittelija. Eli siis suunnittelen rekoille ajoja, sovin toimituksista jne. Täysin etänä tehtävää.

Että kun näet niitä rekkoja tuolla tienpäällä, niin niillä on yleensä lasti mukana ja päämäärä, mihin mennä. Ei ne siellä huvikseen ajele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä rantasaunalla valtion töitä etänä. Itse asiassa minulla ei ole fyysistä työpaikkaa vaan voin tehdä missä vaan kunhan on hyvä nettiyhteys.KIva tässä järvenrannassa katsella järvelle ja seurata samalla kevään etenemistä. 4000€ kuussa palkka että ei voi valittaa.

Hienosti osasit vastata, valtion työt ei paljoa kerro...

Vierailija
4/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla idiootti,luuletko tosiaan että kerron tarkasti mitä teen.

Vierailija
5/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon töitä

Vierailija
6/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutusta ja muita siihen liittyviä hommia.

Vierailija
7/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes vastasit sitten kun kysytään että mitä töitä teet?

Vierailija
8/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntäjä.

Etätöitä tekevä puolisoni on IT-konsultti.

Vierailija
9/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes vastasit sitten kun kysytään että mitä töitä teet?

Voi jeesus,sanotaan nyt näin että valvontaa...

Vierailija
10/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelyä

Vierailija
11/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilintarkastaja, voisin tehdä 95% töistäni etänä, mutta en halua.

Vierailija
12/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan pikkufirmassa asiakaspalvelun puheluihin ja sähköposteihin, teen myyntilaskut, otan vastaan valmiiden töiden kuittaukset jne... Suunnilleen samoja hommia tehnyt kolmessa eri firmassa etätöinä 15 vuotta.

Vierailija
13/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari (ohjelmoija, ohjelmistoinsinööri), ei katso aikaa ei paikkaa kun tätä tekee. Kunnon kannettava ja nettiyhteys...

Vierailija
14/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmointia.

Vierailija
15/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa ihan helv...tylsältä.

Vierailija
16/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT alan suunnittelijan töitä teen. Tällä hetkellä 100% etätöitä. Meillä työpaikalla ei ole jokaiselle omaa työpistettä, eli kaikki eivät sinne edes mahtuisi yhtäaikaa, vain n. puolet mahtuu kerrallaan. 

Työpäivä koostuu lukuisista palavereista, joihin osallistun tietyn sovellusalueen asiantuntijana sekä oman talon sisällä, että talon ulkopuolisissa ryhmissä. Sitten palaverien välissä teen budjetointia, tarkastan toimittajien laskuja, esiselvittelyjä, ohjeistusta, dokumentaatiota, toimin muutaman sovelluksen PO:na, määrittelyä, katselmointeja, edistysmisraportteja, testausta, avustan tarvittaessa tuotannon ongelmien selvittelyssä jne. eli vähän kaikenlaista IT-työhön liittyvää työtä. 

Vierailija
17/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspäällikkö

Vierailija
18/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt toimistolla, mutta voisin yhtä hyvin tehdä työni etänä. Olen firmamme IT:ssä töissä. Käytännössä teen muille yrityksen ihmisille (taloushallinto, myynti, operatiivinen osasto) raportteja toiminnaohjausjärjestelmien datasta. Tähän tarvitsen firman tietokoneen ja toimivan nettiliittymän, siis vaikka puhelimelta jaettu netti vähimmillään. Palaveritkin pidetään Teams-kokouksina, joten näihinkin riittää siis tietokone, verkkoyhteys ja kuulokkeet.

Vierailija
19/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitoa ja palkanlaskentaa.

Vierailija
20/60 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen projektipäällikkö. Tänään päivä alkoi palaverilla, joka liittyi tulevan projektin rahoitukseen. Sen jälkeen hoidin puheluita liittyeen erääseen tulossa olevaan tapahtumaan. Sitten jätin lausunnon eräästä asiasta sekä tein rekryilmoituksen, koska olemme palkkaamassa uutta työntekijää. Sen jälkeen kirjoitin julkaisun projektiimme liittyen (artikkeli) ja nyt pidän lounastaukoa.

Lounaan jälkeen teen valmistaudun huomiseen kolmetuntiseen englanninkieliseen työpajaan. Oma esitykseni on valmis ja lähetetty etukäteen, mutta "juoksutan" sen vielä mielessäni läpi ja mietin, mitä kysymyksiä saattaa herätä ja miten niihin varaudun. Loppupäivä menee varmaan "silppuhommissa"; tuuraan sairaana olevaa kollegaa taloushallinto- ja palkka-asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän