Työkaverillani haisee hengitys ihan hirveältä
Vaikea kuvailla millaiselta, ehkä viinietikan ja paskan yhdistelmältä? Minua hirvittää olla hänen läheisyydessään, välttelen häntä niin hyvin kuin mahdollista. Mutta hän on työparini, joten välttely ei usein ole mahdollista. Haisee niin pahalle, että hänen läheisyydessä on ihan sietämätöntä
Kommentit (26)
Olisin huolissani hänen hampaista ja sen myötä kokonaisterveydestä. Hampaissa voi muhia vaikka mitä ja se vaikuttaa esim. sydänterveyteen. Eli hammaslääkäriin ja sassiin!
Onhan näitä. Meillä toimistolla on yksi tyyppi, joka haisee aina väkevälle hielle. Onneksi en istu samassa kerroksessa tämän tyypin kanssa, koska käydessäni tässä kerroksessa jossa hän istuu, pystyn heti sanomaan onko hän tänään toimistolla töissä vai ei. Haju on ihan käsittämätön, koko kerros lemuaa. Voi vaan ajatella, minkälaista olisi istua hänen kanssaan viereisillä työpisteillä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla haisi myös kunnes sormella painelin kitarisoja tai mitä lie ovat, sieltä tuli todella haisevia valkoisia ja kellertäviä töhniä ja sen jälkeen ei ole haissut.
Proppuja nielurisoissa. Ne on monella syy hengityksen pahaan hajuun.
Saisiko siihen turpavärkkiin jonkun suodattimen pahinta löyhkää häivyttämään? Hanki sellainen lahjaksi sille, eiköhän mene viesti perille.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Tämän palsta-avautumisesi jälkeen asia varmaan helpottuu🤔
Mitä työtä teette, kun niin lähekkäin olette?
AP = maksullinen
Haisuli = asiakas ("työpari")
Mulla haisi myös kunnes sormella painelin kitarisoja tai mitä lie ovat, sieltä tuli todella haisevia valkoisia ja kellertäviä töhniä ja sen jälkeen ei ole haissut.