Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla kiinteät rinnat vaikka olet ylipainoinen?

Vierailija
18.05.2022 |

Voiko sellaiset olla ylipainoisella (10-20 kg ylipaino)?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 10kg ylipainoa (73kg) ja mulla on aina ollut todella kiinteät rinnat. Vielä 65 kiloisena ei ollut edes poimua rinnan alla, nyt ihan vähäsen. Rinnat on täyteläisen pyöreät ja "kumimaisen" kiinteät kokoa B. En tarvitse liivejä, käytän vain ohuiden paitojen kanssa. 

4 lasta, ikää 60+

Oletko 180 cm pitkä, kun laitoit olevasi vain 10 kg pitkä. 180 cm pituiselle on sopiva paino 63-65 kg. Jos sen sijaan olet joku 165 cm pitkä, niin sopiva paino on siinä 50 kg.

Vierailija
22/22 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 10kg ylipainoa (73kg) ja mulla on aina ollut todella kiinteät rinnat. Vielä 65 kiloisena ei ollut edes poimua rinnan alla, nyt ihan vähäsen. Rinnat on täyteläisen pyöreät ja "kumimaisen" kiinteät kokoa B. En tarvitse liivejä, käytän vain ohuiden paitojen kanssa. 

4 lasta, ikää 60+

Oletko 180 cm pitkä, kun laitoit olevasi vain 10 kg pitkä. 180 cm pituiselle on sopiva paino 63-65 kg. Jos sen sijaan olet joku 165 cm pitkä, niin sopiva paino on siinä 50 kg.

Nyt en ymmärrä sekoiluasi? Selkeästi lukee 10kg ylipainoa ei pituutta??

Olen 162cm pitkä ja 63 kiloisena sopivasti normaalipainoinen. Olen pieni ja siro ja näytin nälkiintyneeltä esim 55 kiloisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla